Ik zal ook echt niet helpen. En je mag in fhf ook je mening geven. Precies wat ik doe.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sorrie maar je mag om spullen vragen in het fhf en jij bent echt niet verplicht om te helpen.
Dat zou voor mij juist de enige makkelijke manier zijn (denk ik), zwanger worden of voor de kinderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:59 schreef Ehhe het volgende:
Stoppen met roken ís ook gewoon verdomde lastig, maar niet onmogelijk. Als je écht je spulletjes bijelkaar wil sprokkelen lijkt het me dat je serieus een poging gaat doen te stoppen.
Geert in een campingbedje, en Jan in een 1p. bed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:00 schreef moussy het volgende:
Oh ja, baaideweej, waar slaapt dat DNA nu in eigenlijk?
En ook met dezelfde persoon he. Want dat is het grootste probleem van de meeste mensen, het bodemloze put-effect. Wanneer daar vragen over gesteld worden, is het wellicht verstandig daar toch op in te gaan en te laten zien dat het deze keer wellicht anders is dan andere keren. Jij die dreigt om dreunen uit te delen helpt daar overigens weinig bij, just for the record.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:00 schreef Rucky het volgende:
Godsklere ik dacht dat dit een topic was om DJMO te helpen met een doorstart net zoals dat meerdere keren is gelukt met personen in het fhf.
juist dat deel gaat mee ....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:01 schreef moussy het volgende:
[..]
de halve inboedel die ze bewust achterlaat is al fhf.
Trouwens, rvs kopjes zijn natuurlijk wel hendig sjiek met die sloopkogels!
ik denk dat PB vooral defensief post uit belangenverstrengeling.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, je bent je ervan bewust wat roken kost?
En daar laat jij je kinderen bij achter?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vraag voor m'n lol een scheiding aan ? omdat m'n ex losse handjes had op de avond dat ik vertrokken ben? op de avond dat ik via MSN 112 heb moeten laten bellen omdat hij m'n telefoon afpakte zodat ik geen politie kon waarschuwen? ik laat niet graag het achterste van m'n tong zien, maar nu moet ik wel .. de boel escaleerde dusdanig dat ik geen kans meer zag zijn gedrag goed te praten. Iets wat ik lange tijd, omwille van de kinderen, wel geprobeerd heb te blijven doen.
oh sorry van mn laatste reactie. zal er nu over ophouden. maar for the record wel iets wat ik moest posten omdat t pertinent niet waar is dat zomaar heel plotseling wasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, klaar met over de scheiding. Daar gaat het hier niet over.
Dit dus, ja! En daarbij stoppen met roken; heb je gelijk 5 euro per week (of meer?) om spullen te kunnen kopen. Hoef je nu ook niet je hand op te houden bij FHF-ers om iets gedaan te krijgen.quote:
in alkmaar ook..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik weet niet hoe het in Alkmaar en omgeving is, maar hier in de regio struikel je momenteel over de rommelmarkten. Kost bijna niets en je bent er nog even uit ook.
Duss..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, klaar met over de scheiding. Daar gaat het hier niet over.
er zijn schulden...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:15 schreef Luxuria het volgende:
Alsof jij in de scheiding geen geld van je man krijgt
Je wil ook graag zielig gevonden worden, is het niet? Liesje had al aan gegeven dat die scheiding er hier niet meer toe doet en dan ga je er toch over door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |