SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!![]()
Radiojingles Radio 49SPOILER: Meer info over de jinglesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inhoud Gupdate juliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Men neme een foto van Trollscience, zet er in tekst 'Wietparkiet' bij en plaatst er een beroemde uitspraak van Danny op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef wietparkiet het volgende:
Ik snap het niet, kan je het in jip en janneke taal uitleggen ?
Dat klopt niet.
Dus, snap je ze nu?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ameno
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)![]()
Als mensen dit niet snappen...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Men neme een foto van Trollscience, zet er in tekst 'Wietparkiet' bij en plaatst er een beroemde uitspraak van Danny op.
Dat klopt niet.
Dus, snap je ze nu?
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
Ja ik snap het wel, maar de humor, waar is die te zoeken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als mensen dit niet snappen...![]()
![]()
Dat je het niet grappig vindt kan, maar dat je het nu nog niet snaptquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als mensen dit niet snappen......
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik julliesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Het klopt niet, dat is grappigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel, maar de humor, waar is die te zoeken?:')![]()
Ik snapte het al een beetje hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Men neme een foto van Trollscience, zet er in tekst 'Wietparkiet' bij en plaatst er een beroemde uitspraak van Danny op.
Dat klopt niet.
Dus, snap je ze nu?
![]()
Mensen op een verkeerd been zettenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel, maar de humor, waar is die te zoeken?
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
Net als Dolan comics, zo geweldig. Niemand snapt waarom ik ze grappig vind
.
Och die vind ik op zich wel weer aardig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Och die vind ik op zich wel weer aardig.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik julliesinterklaaskapoentje
![]()
Ik wel, maar ik vind altijd dingen grappig die juist kut of tenenkrommend zijn en daarom niet grappig en daardoor juist weer wel grappigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
.
:')![]()
Dit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik vind altijd dingen grappig die juist kut of tenenkrommend zijn en daarom niet grappig en daardoor juist weer wel grappigAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik julliesinterklaaskapoentje
![]()
Sommige dingen zijn zo raar dat het eng wordt, zoals ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Horen jullie de muziekjes nog??? Fijn om idd af en toe wat te horen
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Die/dat ken ik nietquote:![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sommige dingen zijn zo raar dat het eng wordt, zoals ditTe klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik julliesinterklaaskapoentje
![]()
Heh sorry dude!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef WickedTunes het volgende:
Horen jullie de muziekjes nog??? Fijn om idd af en toe wat te horenJazeker!
Goede deuntjes so far!
![]()
![]()
okee txquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh sorry dude!Jazeker!
Goede deuntjes so far!
die hyperlinkjes altijdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is "offended" wel een grappige pagina daarop!Of "Epilepsy".
dat er bijvoorbeeld "george bush" staat en dan kijk je naar de url en dan staat er "shit no-one cares about" ofzo
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: