http://forum.fok.nl/topic/1851851quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef Paul het volgende:
OK!
ik heb een goed idee. Weten jullie een andere SC dan waar ik heen kan gaan?
Richt er zelf één op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef Paul het volgende:
OK!
R&P SC?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef Paul het volgende:
OK!
Ik ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Richt er zelf één op.
Ik kom af en toe langs, beloofd.
Waarom kopieer je weer mijn ideequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Richt er zelf één op.
Ik kom af en toe langs, beloofd.
Met de nadruk op weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom kopieer je weer mijn idee
Ik kijk tegen je op en wil net zoals jou zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom kopieer je weer mijn idee
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk tegen je op en wil net zoals jou zijn.
Ze stopt er ongetwijfeld onmiddellijk mee als ze weet dat er nog andere opties zijn. Zoals een hond.quote:
Ik vind dit niet grappig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze stopt er ongetwijfeld onmiddellijk mee als ze weet dat er nog andere opties zijn. Zoals een hond.
Jezus GGMMquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze stopt er ongetwijfeld onmiddellijk mee als ze weet dat er nog andere opties zijn. Zoals een hond.
Doe er dan iets tegen? Je bent een vrouw, ik bedoel...jezusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw idee. Jouw schuld. Jouw falen.
Ik neem alle verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw idee. Jouw schuld. Jouw falen.
Er moeten meer vrouwen hier komen, eens?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe er dan iets tegen? Je bent een vrouw, ik bedoel...jezus
Ja, Paon is helaas niet meer welkom, die stud .quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er moeten meer vrouwen hier komen, eens?
Ik had het over vrouwen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, Paon is helaas niet meer welkom, die stud .
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef GGMM het volgende:
Nou Paul, veel plezier he! En als het een beetje eng wordt in je eentje mag je deze wel lenen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |