quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk tegen je op en wil net zoals jou zijn.
Ze stopt er ongetwijfeld onmiddellijk mee als ze weet dat er nog andere opties zijn. Zoals een hond.quote:
Ik vind dit niet grappig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze stopt er ongetwijfeld onmiddellijk mee als ze weet dat er nog andere opties zijn. Zoals een hond.
Jezus GGMMquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze stopt er ongetwijfeld onmiddellijk mee als ze weet dat er nog andere opties zijn. Zoals een hond.
Doe er dan iets tegen? Je bent een vrouw, ik bedoel...jezusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw idee. Jouw schuld. Jouw falen.
Ik neem alle verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw idee. Jouw schuld. Jouw falen.
Er moeten meer vrouwen hier komen, eens?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe er dan iets tegen? Je bent een vrouw, ik bedoel...jezus
Ja, Paon is helaas niet meer welkom, die stud .quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er moeten meer vrouwen hier komen, eens?
Ik had het over vrouwen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, Paon is helaas niet meer welkom, die stud .
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef GGMM het volgende:
Nou Paul, veel plezier he! En als het een beetje eng wordt in je eentje mag je deze wel lenen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Jenny
Hallo allemaal! Omdat ik gisteren gehackt ben op deze FB pagina en ik het gezeik wat betreft FB-treitertjes zat ben ga ik dit account sluiten. Morgenavond gooi ik het eraf. Degene met wie ik leuk contact heb gehad... Bedankt! Degene die de lol er voor mij vanaf heeft gekregen... Zak door de stront!
Delen · ongeveer een uur geleden ·
quote:Regina Ik vind jou lief.
ongeveer een uur geleden · 1
quote:Erwin Zal je missen Jen en vind je ook leuk ;-).
ongeveer een uur geleden via mobiel · 1
quote:Tessa Nou dan hoop ik dat je me je gsm nummer wilt geven om contact te kunnen houden want we hebben nog een Koffie date!
ongeveer een uur geleden
quote:Gert Hoihoi Vindt het jammer dat je van fb gaat!!! Hoop dat die eikel zijn lesje nog een keer krijgt!!
ongeveer een uur geleden
quote:Gayatri wat vervelend allemaal voor je. dan houden we via whatsapp contact
ongeveer een uur geleden
quote:Annemarie Stom gedoe! :-( Zal je missen op facebook!
ongeveer een uur geleden via mobiel
quote:Jose Je hebt gelijk. Laat je wel weten wanneer een date? xx
59 minuten geleden via mobiel
quote:Marjan Echt een laffe streek. Xx
47 minuten geleden
quote:Cindy Vierendelen !
46 minuten geleden
quote:Eva Dat meen je niet wat kinderachtig zeg. Bij Dwight probeerde ze het ook al! Bah.
43 minuten geleden via mobiel
quote:Nika Wat stom zeg, de gehack.
40 minuten geleden
quote:Michelle nee meen je niet, wat kinderachtig! wel een nieuwe aanmaken!! xxxx
ongeveer een minuut geleden via mobiel
Dit berichtquote:Isolde begrijpelijk. Jammer dat het zover moet komen!
een paar seconden geleden
wtf is dit van?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit bericht!
Die reacties!!
Stel dan gewoon een goed wachtwoord in achterlijke
facebook natuurlijkquote:
Staat toch ook FB of nietquote:
Doe dat eens danquote:
Sterkte met je laptop en slaap zequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben zo weg. Laptop is kapot, dus over 6 minuten gaat de batterij leeg en ik kan hem niet meer opladen.
Over 7 minuten ga ik een leuke mop posten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben zo weg. Laptop is kapot, dus over 6 minuten gaat de batterij leeg en ik kan hem niet meer opladen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over 7 minuten ga ik een leuke mop posten.
Bitchass.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb dus al 10 wedstrijden mijn rechtsbuiten op goal
Ik kwam er pas achter na de hattrick van huntelaar (35)
FM_!
Welke rechtsbuiten? Tobias Sana?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb dus al 10 wedstrijden mijn rechtsbuiten op goal
Ik kwam er pas achter na de hattrick van huntelaar (35)
FM_!
Die zit niet eens in het spelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Welke rechtsbuiten? Tobias Sana?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |