Goh gek he in vblquote:
FEYENOORD - DINAMO KIEVquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:17 schreef GGMM het volgende:
Je bent alleen al te laat met Kiev - Feyenoord, Steven, maar gewoon de rest invullen.
Als je in een VBL-SC wenst te blijven moet je wel accepteren dat het heel af en toe (niet vaak trouwens) over voetbal gaat.quote:
Oke, maar ik bedoelde eigenlijk zijn eindstandtopicquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:17 schreef GGMM het volgende:
Je bent alleen al te laat met Kiev - Feyenoord, Steven, maar gewoon de rest invullen.
Oh die heeft ValHallen toch al?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke, maar ik bedoelde eigenlijk zijn eindstandtopic
Oeps.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FEYENOORD - DINAMO KIEV
staat er. groetjes
Waarom zou hij zelf een apart eindstandtopic maken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke, maar ik bedoelde eigenlijk zijn eindstandtopic
Weet niet, daarom vraag ik hetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh die heeft ValHallen toch al?
Leuk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Paul het volgende:
Ik wil uit de OP bij persona non grata!
Beloof je dan weg te blijven?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Paul het volgende:
Ik wil uit de OP bij persona non grata!
Iemand had toch een topic daaroverquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou hij zelf een apart eindstandtopic maken?
Ja, maar niet ajacied.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iemand had toch een topic daarover
Ja boeiend, wie dan en wat is de linkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |