nah, je bent inderdaad lelijk...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
IEDEREEN HAAT MIJ!
O MY GOD I'M SO UGLY!
En nu moeten jullie zeggen "neuh je bent niet lelijk je bent mooi en iedereen houdt van je en Einz"![]()
Iedereen houdt van je hont.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
IEDEREEN HAAT MIJ!
O MY GOD I'M SO UGLY!
En nu moeten jullie zeggen "neuh je bent niet lelijk je bent mooi en iedereen houdt van je en Einz"![]()
Doen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu ga ik op faceboek zetten dat ik me heul verdrietig voel en als dan iemand vraagt waarom....
DAN ZEG IK DAT LEKKER NIET EINZ
Want prive
Ik denk dat mijn vrindenclub die humor niet begrijptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ik was 'm net aan het lezen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
katteneigenaren vs hondeneigenaren - topic in WGR![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
katteneigenaren vs hondeneigenaren - topic in WGR![]()
Wat een kutwijf zegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:42 schreef Puckzzz het volgende:
Pfff ik wil het niet weten....
Wij hebben dikke ruzie met de buuf.
Baco sprong op woensdag en donderdag elke keer in haar tuin, dus wij direct actie ondernomen en gaas gemaakt zodat hij niet meer in haar tuin kon.
WRONG!! Meneer sprong over het gaas op een paar takken van haar boom die over de schutting hingen.
Vrijdagavond was ik hem een paar uur kwijt. Rick was in de middagdienst en ik liep nog op twee krukken te hannesen. Maar ik moest Josje uitlaten. En daar zag ik ineens Baco lopen. Vóór het huis! Daar kan hij via de tuinen niet komen. Hij was bang voor mijn krukken maar was blij Josje te zien want hij leek best een beetje in de war van alles. Dus ik strompel naar huis, Josje mee en Baco achter Josje aan. Afijn, kat terecht, maar heel apart hoe ik hem voor het huis vond.
Zondagavond zien we hem weer over het gaas springen, maar toen vond hij zijn weg terug door over de schutting te klimmen. Wij de katten meteen in huis gedaan en Rick was het helemaal beu dus die ging de takken afknippen waar hij op sprong, en die over de schutting aan onze kant hingen. Ik ben er op zich geen voorstander van maar het was de enige optie om te voorkomen dat hij op die takken sprong.
Nou toen kwam mevrouw thuis....en die begon me toch een partij te flippen!!
Meteen allerlei kutopmerkingen over hoe lelijk hij het gaas had gemaakt, hoe krenterig hij was om er geen bouwbedrijf voor in te huren (whut??) en als we wilden voorkomen dat de katten in haar tuin kwamen moesten we het schuurtje maar afbreken (yea rite??) En als mooiste opmerking kwam dat we de volgende keer dat we Baco kwijt waren we hem nog verder weg moesten zoeken want zij had hem door de voordeur eruit gegooid en de volgende keer bracht ze hem verder weg.
Ik had tot die tijd nog helemaal niets gezegd (knap he?) maar toen kwam toch de term "kutwijf" over mijn lippen. Haha toen kreeg ik de volle lading dat ik - als tuig zijnde - in het Noorden had moeten blijven, en nog wat gescheld over noorderlingen die ik niet echt heb kunnen verstaan.
Ik wou haar best twee hele mooie blauwe ogen schenken maar ik ben heel wijselijk naar binnen gegaan. Want gebroken voet, niet slim....plus...eer aan jezelf houden, niet op ingaan, maar ik stond echt te koken!
Wij zijn nu dus enorm oplettend en houden de katten zoveel mogelijk binnen en alleen als wij buiten zijn mogen zij ook buiten. Maar ze zijn snel!! Dus Baco schoot vanavond toch nog over de schuttingMet voer lokken e.d. werkte allemaal niet. Tot ik dus maar even de voordeur open ging doen. En ja hoor!! Daar kwam die aangerend....arghhhhhhhhhhhhh!!!
![]()
Ze kan 'm ook gewoon wegjagen...door de voordeur naar buiten zetten is meer werk en daar leert ie nog niet van dat ie daar beter niet kan komen. Een emmer water leert hem dat wel...
Wat een dom wijfquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:42 schreef Puckzzz het volgende:
Baco sprong op woensdag en donderdag elke keer in haar tuin, dus wij direct actie ondernomen en gaas gemaakt zodat hij niet meer in haar tuin kon.
WRONG!! Meneer sprong over het gaas op een paar takken van haar boom die over de schutting hingen.
Vrijdagavond was ik hem een paar uur kwijt. Rick was in de middagdienst en ik liep nog op twee krukken te hannesen. Maar ik moest Josje uitlaten. En daar zag ik ineens Baco lopen. Vóór het huis! Daar kan hij via de tuinen niet komen. Hij was bang voor mijn krukken maar was blij Josje te zien want hij leek best een beetje in de war van alles. Dus ik strompel naar huis, Josje mee en Baco achter Josje aan. Afijn, kat terecht, maar heel apart hoe ik hem voor het huis vond.
Zondagavond zien we hem weer over het gaas springen, maar toen vond hij zijn weg terug door over de schutting te klimmen. Wij de katten meteen in huis gedaan en Rick was het helemaal beu dus die ging de takken afknippen waar hij op sprong, en die over de schutting aan onze kant hingen. Ik ben er op zich geen voorstander van maar het was de enige optie om te voorkomen dat hij op die takken sprong.
Meteen allerlei kutopmerkingen over hoe lelijk hij het gaas had gemaakt, hoe krenterig hij was om er geen bouwbedrijf voor in te huren (whut??) en als we wilden voorkomen dat de katten in haar tuin kwamen moesten we het schuurtje maar afbreken (yea rite??) En als mooiste opmerking kwam dat we de volgende keer dat we Baco kwijt waren we hem nog verder weg moesten zoeken want zij had hem door de voordeur eruit gegooid en de volgende keer bracht ze hem verder weg.
Ik had tot die tijd nog helemaal niets gezegd (knap he?) maar toen kwam toch de term "kutwijf" over mijn lippen. Haha toen kreeg ik de volle lading dat ik - als tuig zijnde - in het Noorden had moeten blijven, en nog wat gescheld over noorderlingen die ik niet echt heb kunnen verstaan.
Ik wou haar best twee hele mooie blauwe ogen schenken maar ik ben heel wijselijk naar binnen gegaan. Want gebroken voet, niet slim....plus...eer aan jezelf houden, niet op ingaan, maar ik stond echt te koken!
Wij zijn nu dus enorm oplettend en houden de katten zoveel mogelijk binnen en alleen als wij buiten zijn mogen zij ook buiten. Maar ze zijn snel!! Dus Baco schoot vanavond toch nog over de schuttingMet voer lokken e.d. werkte allemaal niet. Tot ik dus maar even de voordeur open ging doen. En ja hoor!! Daar kwam die aangerend....arghhhhhhhhhhhhh!!!
![]()
Ze kan 'm ook gewoon wegjagen...door de voordeur naar buiten zetten is meer werk en daar leert ie nog niet van dat ie daar beter niet kan komen. Een emmer water leert hem dat wel...
Bist du mit beebie?quote:
Nope, recent ongesteld geweest. Maar ik vind het wel kut dat ik me nu ziek moet melden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bist du mit beebie?
Beterschap wijffie!
Wat een wijf!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:42 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
Hè bahquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, recent ongesteld geweest. Maar ik vind het wel kut dat ik me nu ziek moet melden.
Ik vind een schup geven (of bv een emmer water eroverheen) wel nog wat anders dan dreigen dat je dat beest ik weet niet waar gaat dumpen eigenlijk.. Van dat eerste vind ik ook dat het moet kunnen als je ongevraagd last hebt van zo'n beest maar dat tweede doe je gewoon niet..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
mogge allen!
Beterschap Mssje!
Puckzzz, hoewel ik vind dat je buurvrouw veel te heftig reageert vind ik nog steeds dat ze het recht heeft om daar kwaad om te worden. Het zijn jouw katten, dus is het jouw verantwoordelijkheid om te zorgen dat anderen daar geen last van hebben. Mijn buurvrouw heeft ook een hekel aan katten en dat is 1 van de voornaamste redenen dat Eny nauwelijks buiten komt. Noortje blijft in onze eigen tuin, Eny loopt bij iedereen binnen. De buurvrouw heeft ook een vrijbrief om het beest een schup te geven als ie op haar terrein komt.
Je katten zijn nog kittens, kittens zijn nieuwsgierig en luisteren nog niet. Dus moet je een betere oplossing vinden en als die er niet is je katten binnen houden.
Wat betreft die schutting, wat een klatsch, als ze daar last van heeft schroeft ze toch lekker zelf iets tegen die spleten aan
(wij hebben nu met onze buren afgesproken dat we gezamenlijk schuttingpalen kopen en dat ieder er aan zijn kant tegenaan schroeft wat ie wil... mijn buurvrouw houdt van organische schuttingen, wij niet. Dit is duurder, maar voorkomt een hoop gezanik)
Nee, ik vind ook dat ze te heftig reageert, maar waar twee vechten hebben twee schuldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind een schup geven (of bv een emmer water eroverheen) wel nog wat anders dan dreigen dat je dat beest ik weet niet waar gaat dumpen eigenlijk.. Van dat eerste vind ik ook dat het moet kunnen als je ongevraagd last hebt van zo'n beest maar dat tweede doe je gewoon niet..
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedenmorgen![]()
Dat het dan zo gaat onweren en dat je dan ineens een bange hond van 20 kilo op je hebt liggen.
Nee, was vannachtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]*mental image*
Maar onweert het nu dan?![]()
Ik hoop dat het hier wegblijft
En dit wist je toevallig voordat je je ziek zou melden of heb je dat bij dezen weer in kunnen trekken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:57 schreef Mss het volgende:
Op mijn werk ligt alles eruit. Internet, telefoon. Iedereen is dus naar huis.
Bij mij ook! Alleen mogen wij niet naar huisquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:57 schreef Mss het volgende:
Op mijn werk ligt alles eruit. Internet, telefoon. Iedereen is dus naar huis.
wat een kuttoko is het ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:01 schreef Dwyn het volgende:
Bij ons is het weer drama. Had gister een huilende collega aan de telefoon omdat er weer eens iets was gebeurd.
wat voor spullen verkoop je dan? En wat is er gebeurt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nu hebben ze voor vanavond ineens beveiliging geregeld. En de rest van de week dan?
DMquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
wat voor spullen verkoop je dan? En wat is er gebeurt?
Dan moet je de kat toch binnen houden, of je tuin beter afsluiten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
Moggel...veel te laat gaan slapen
W.b.t. ruzie met buuf. Natuurlijk is het terecht dat ze de kat niet in haar tuin wil, maar wij doen er dan ook alles aan om hem daar uit te houden.
Ik ga die kat echt niet aan een tuigje doen, beestje wordt gillend gek denk ik, die heeft allang van zijn vrijheid geproefd. En ze klimmen heel graag in de grote appelboom, dat kan dan niet meer. Nee een tuigje is geen optie voor ons. Misschien als ze wat ouder en rustiger zijn, maarja dan zullen ze ook wel niet meer in de tuin van de buuf komen.
Ze heeft toestemming van ons om hem weg te jagen, een emmer water, desnoods terug over de schutting 'gooien' (lees; de schutting is hoog genoeg om hem er even overheen te tillen en te laten vallen. Diertje komt wel op zijn pootjes terecht) Maar ze treitert ons denk ik liever door hem de voordeur uit te schoppen in de hoop dat ie verdwaalt.
We waren sowieso al van plan het schuurtje even wat aan te pakken met wat rieten matten en er een leuk zithoekje van te maken, misschien dat we de rieten matten maar heel hoog door moeten trekken zodat de tuin aan hun zicht wordt onttrokken en dus niet meer nieuwsgierigheid opwekt.
Wordt vervolgd want wij vinden het natuurlijk ook een vervelende situatie. Er is niets vervelender dan op oorlog staan met je buren...ik heb liever een stilzwijgend negeren
Mss beterschap meissie
Ja dat laatste vooral.. Met dit warme weer staat hier ook altijd de achterdeur open; dus katten 'zouden' ook zomaar binnen kunnen lopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan moet je de kat toch binnen houden, of je tuin beter afsluiten.
Een kat hoort niet voor overlast te zorgen en als je een buurvrouw hebt die de kat vervelend vindt, doet hij dat wel. Haar manieren om het op te lossen zijn ronduit onbeschoft, maar in het beginsel heeft ze wel een punt.
Mijn kat heeft in mijn vorige huis altijd buiten gezeten en hier de eerste maanden ook. Tot ik merkte dat ze vrolijk bij andere mensen naar binnen loopt. Dat was voor mij reden om haar binnen te houden, want dan veroorzaakt ze overlast. Red ze prima hoor, ook al heeft ze al buiten gelopen![]()
Buiten aan een tuigje vind ze ook wel gezellig (achter vliegen aanzitten), maar dan moet ik erbij blijven omdat ze zichzelf anders in de knoop werkt. Dus dat doe ik zelden.
Gisteren op mijn werk kwam ik beneden en bleek er een kat op het aanrecht te zitten.Nu kan ik er de humor wel van inzien, maar eigenlijk is het smerig dat andermans kat op jouw aanrecht zit. En dan ben ik een kattenliefhebber, moet je je voorstellen dat je een hekel aan katten zou hebben
[/FF-modus]
Die vergelijking slaat volgens mij best wel nergens opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
Maar... Waarom geen tuigje? Een kitten moet nog 'opgevoed' worden en moet toch beperkt worden in zijn/haar vrijheid? Dit kun je later niet meer afleren door dan alsnog een tuigje aan te doen?Dacht ik.. I dunno; ik vergelijk het wellicht iets te veel met een hond.
Mijn paps wil bijvoorbeeld niet met de korte riem wandelen; want... Dan kan de hond toch niet heen en weer crossen en kan ie zijn energy niet kwijt. WRONG. Door met de korte riem te wandelen en hem te verplichten naast je te lopen; moet ie zich ontzettend concentreren en is ie dus veel moeierderderdeerrr dan met lange riem
Ok kromme vergelijking; maar goed
De kat van de buren kwam hier ook gewoon binnen, dus heb ik 1 van onze katten afgericht om hem weg te jagenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat laatste vooral.. Met dit warme weer staat hier ook altijd de achterdeur open; dus katten 'zouden' ook zomaar binnen kunnen lopen.![]()
Gelukkig hebben wij de hond die kadders haat
Terror-Katquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
De kat van de buren kwam hier ook gewoon binnen, dus heb ik 1 van onze katten afgericht om hem weg te jagen
Geen idee want voor de stofzuiger en vreemde mensen rent hij normaal snel naar bovenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wij hadden inderdaad een deur open staan, want warm![]()
En dan met 6 kinderen in huis, er zou er maar 1 zwaar allergisch voor katten zijn en je hebt een vervelend probleem![]()
En de pest is dat we geen idee hebben van wie die kat is, dus je kan er ook tegen niemand wat van zeggen. Laten we maar hopen dat het eenmalig was
[..]
Terror-Kat![]()
Jaagt hij ook inbrekers weg?
Ja ik bedacht het me achteraf ook. Maar goed ik bedoelde eerder omdat puckzz zegt dat ze de vrijheid heeft geproefd endezulks... En dus gewend is verder te kunnen; en bij een hond meer ruimte ook niet altijd beter is.. euh.. mja het is duidelijk dat ik geen verstand heb van kaddersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat volgens mij best wel nergens op.
Maar een kat kan prima tevreden zijn aan een tuigje.. Of binnen
![]()
Miep kwam soberso niet buiten voordat ze gesteriliseerd was, vond 1 kat meer dan genoeg
Het enige waaraan ik soms merk dat de katten die dag niet in de tuin geweest zijn is als de rooie in de avond vanaf de zolder helemaal naar beneden gaat rennen, alle trappen af, door het kattenluik, naar de serre daar omdraaien en weer terug. En dat dan een paar keerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
och, Eny heeft ook de vrijheid geproefd. Hij blijft toch mooi binnen. En soms is ie boos, maar meestal gaat ie na 5 minuten weer slapen
Poeh zwaar leven jongeuhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
och, Eny heeft ook de vrijheid geproefd. Hij blijft toch mooi binnen. En soms is ie boos, maar meestal gaat ie na 5 minuten weer slapen
Energie afvoerenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het enige waaraan ik soms merk dat de katten die dag niet in de tuin geweest zijn is als de rooie in de avond vanaf de zolder helemaal naar beneden gaat rennen, alle trappen af, door het kattenluik, naar de serre daar omdraaien en weer terug. En dat dan een paar keer
Ja en dan gaat die blinde kat achter een kastje zitten en proberen aan te vallen als die andere langs komtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Energie afvoeren
(same here)
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en dan gaat die blinde kat achter een kastje zitten en proberen aan te vallen als die andere langs komtOok hilarisch om te zien want meestal grijpt hij mis natuurlijk
![]()
Ik blijf het zeggen:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en dan gaat die blinde kat achter een kastje zitten en proberen aan te vallen als die andere langs komtOok hilarisch om te zien want meestal grijpt hij mis natuurlijk
![]()
Meestal drie maanden. En misschien is dat beter voor je hartquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:17 schreef Puckzzz het volgende:
En hoe lang blijven die baby-borden toch bij mensen in de tuin staan? Tot het kind loopt?
Overburen hebben al heel erg lang GINA in de tuin, ja nu weten we het wel!
* Puckzzz gaat in een hutje op de hei wonen....met internet ofcourse
Ah ik vind het altijd wel schattigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meestal drie maanden. En misschien is dat beter voor je hart![]()
![]()
3 maanden, jeetje man ik heb nog steeds t idee dat je een week getrouwd bent ofzo, tid gaat zo snelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah ik vind het altijd wel schattig
Mijn trouwslinger (ik mocht 1 mini slinger laten hangen van cif) heeft hier ook 3 maand gehangen![]()
Ik ook wel hoor, maar ik heb best een pesthekel aan winnie the pooh en crash-ooievaars, en laat dat nou net 85% van die kutborden betreffenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah ik vind het altijd wel schattig
Mijn trouwslinger (ik mocht 1 mini slinger laten hangen van cif) heeft hier ook 3 maand gehangen![]()
Pootjes vastlijmen op de stoep met tweecomponentenlijmquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:22 schreef megamandy het volgende:
Zet dan gewoon een echte ooievaar in de tuin
Vastgespijkerd aan een plankje zodat hij goed blijft staan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:22 schreef megamandy het volgende:
Zet dan gewoon een echte ooievaar in de tuin
Echt hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
3 maanden, jeetje man ik heb nog steeds t idee dat je een week getrouwd bent ofzo, tid gaat zo snel
Pahaha true true...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, maar ik heb best een pesthekel aan winnie the pooh en crash-ooievaars, en laat dat nou net 85% van die kutborden betreffen
En 'm de vinger gevenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zelf voor het raam waar hij staat uitgebreid sushi gaan nommen
Hier staat een grote olifant op een roze wolk (het is een meisjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, maar ik heb best een pesthekel aan winnie the pooh en crash-ooievaars, en laat dat nou net 85% van die kutborden betreffen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet toch genoeg zijn?
Beter dan dit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet toch genoeg zijn?
Beter dan dit
[ afbeelding ]
OMFGquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet toch genoeg zijn?
Beter dan dit
[ afbeelding ]
DIE ROMPERTJES ZIJN KJOEEETquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hier staat een grote olifant op een roze wolk (het is een meisje) en er hangt een waslijn met rompertjes die GINA spellen. Overkill....
Het is ook wel schattig, en als het er net staat heb je ook zoiets van 'Hee! De buurvrouw is eindelijk bevallenMaar het staat er gewoon zo lang, de kraamperiode is allang voorbij.
En als je dan het gordijn een stukje dicht doet staat er HOERquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt heIk kan me eik ook al niet meer voorstellen dat ik bijna 9 maand voorbereidingswerk had aan 1 dag
Alhoewel mijn nieuwen naam nog steeds niet geheel went tbh
![]()
[..]
Pahaha true true...Wat creativiteit zou wel mogen
Hier hadden we 1 huis die gewoon een rozen vlag uitging met HOERA giga mega groot er op. Zo kan het ook natuurlijk
Nee, die zijn kut.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DIE ROMPERTJES ZIJN KJOEEETIk zag die paar maand geleden ook... Té schattig al die mini koetjiekoetchie...
Dus...
Kjoetquote:
Pehehehquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als je dan het gordijn een stukje dicht doet staat er HOER
Moet je de vlag wel achter het raam hangenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als je dan het gordijn een stukje dicht doet staat er HOER
Hang er twee A4tjes voor, met V en Aquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hier staat een grote olifant op een roze wolk (het is een meisje) en er hangt een waslijn met rompertjes die GINA spellen. Overkill....
Het is ook wel schattig, en als het er net staat heb je ook zoiets van 'Hee! De buurvrouw is eindelijk bevallenMaar het staat er gewoon zo lang, de kraamperiode is allang voorbij.
Als je hem geen eten geeft is hij dood tegen de tijd dat de kraamperiode voorbij is, dan heb je hem toch niet meer nodigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef megamandy het volgende:
Bij google kan ik niet eens een plaatje vinden van een normale ooievaarBen bang dat ik er inderdaad eentje moet vangen.
Misschien wel makkelijk om die dan op te zetten want om dat beest iedere dag te voeren is ook weer zoveel werk
quote:
ULTIMATE TROLL!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hang er twee A4tjes voor, met V en A
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Regina van Mean Girlsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daar zie ik echt zo'n gemeen kutkind bij
[..]
quote:
Oja is misschien wel handig weet je meteen wanneer je hem weg moet halenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je hem geen eten geeft is hij dood tegen de tijd dat de kraamperiode voorbij is, dan heb je hem toch niet meer nodig
[..]
Het heeft mij bij mij ook een jaar geduurd voordat mijn nieuwe naam 'normaal' werd en ik me automatisch ook zo voor ging stellen aan anderen en zo de telefoon opnam en zo. Dus je hebt nog ffquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt heIk kan me eik ook al niet meer voorstellen dat ik bijna 9 maand voorbereidingswerk had aan 1 dag
Alhoewel mijn nieuwen naam nog steeds niet geheel went tbh
![]()
[..]
Pahaha true true...Wat creativiteit zou wel mogen
Hier hadden we 1 huis die gewoon een rozen vlag uitging met HOERA giga mega groot er op. Zo kan het ook natuurlijk
Crash ooievaarsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar jij had geen smaak, rememberquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Crash ooievaars![]()
Ik vind ze leuk
godverdommequote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:30 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Ook te koop! Voor als je een heel elftal wilt fokken
Truequote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar jij had geen smaak, remember
met dat lijk je zelf op een ooievaarquote:
Daar dacht ik ook meteen aanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
met dat lijk je zelf op een ooievaar
Ja of een zwaantjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
met dat lijk je zelf op een ooievaar
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Zou je ook twee bruiden kunnen huren?
[ afbeelding ]
Vast wel!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Zou je ook twee bruiden kunnen huren?
[ afbeelding ]
Ze is nog net niet blondquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:35 schreef megamandy het volgende:
[..]typische vrouw ook die ervoor staat.
Omdat het kanquote:
Ludieke grapquote:Deze vrolijke opblaasbare hond is maar liefst 6,5 meter (!!!) hoog. Een gigantische blikvanger bij een opening, een aktie
of als ludieke grap bij een jarige honden-liefhebber.
Ik denk hetquote:
Thanks for translation.quote:Een opblaasbare olifant als echte blikvanger oftewel eye catcher.
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik vind de halve abraham ook nog steeds briljant![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze hebben ook negers![]()
[ afbeelding ]
gelukkigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze hebben ook negers![]()
[ afbeelding ]
waarom vraagteken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
HELEN GROTEN BIER
Maar die wel geniaal inderdaad om iemand echt te pestenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik vind de halve abraham ook nog steeds briljant![]()
[ afbeelding ]
Je schijnt de tekst aan te kunnen passenquote:
Dus je kan er ook Feestjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je schijnt de tekst aan te kunnen passen
Een olephanten wodka tap!!1quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, dit moeten we hebben voor de volgenden meet!
[ afbeelding ]
En dan met tha booze
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus je kan er ook Feestjevan maken?
Anders hadden we er EINZ op kunnen zettenquote:(Biertje, Feestje of 18 Jaar)
Als ik popcorngeur wil koop ik wel een spuitbusquote:De heerlijke geur van verse popcorn maakt u zelf met onze Popcorn machines!
gaat die heel hard boem na een tijdje?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
de opblaas ooievaar
veel geld uitgeven voor zo'n lelijk opblaasding en dan zo gierig de naam op een a4tje zettenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
de opblaas ooievaar
Hij is op elektriciteit dus ik zie een mogelijkheidquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
gaat die heel hard boem na een tijdje?
nu je t zegt, wtf iddquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
veel geld uitgeven voor zo'n lelijk opblaasding en dan zo gierig de naam op een a4tje zetten
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hij is op elektriciteit dus ik zie een mogelijkheid
het kind heet jongetje?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een pareltje, let vooral op die mooie witte sokken van de meneer rechts
Ik zou er niet raar van opkijken in ieder gevalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het kind heet jongetje?
Soberso, het woord "jongetje"
godzijdank hebben we hier geen voortuinenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo'n opblaasding had er hier ook een een tijdje terug.
En toen ging het stormen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
OH nu weet ik waarom de pauperhuizen in Krachtwijk de Bennekel zulks een grote voortuinen hebben!
Naast de winkelwagens, kliko's aanhangers en scooters past er makkelijk hendig zo'n pauper opblaasunit bij
En ze fokken toch bij het leven!
mental image Rick aan een tuigjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb Rick net ff wakker gemaakt(nachtdienst) zal zo es een tuigje opperen....
wat een foute zin![]()
Wij ook amper.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godzijdank hebben we hier geen voortuinen
potverquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Dit is Pepijn, hij is van de bijna-buren en hij houdt altijd toezicht als wij tuinieren (lees: zijn territorium om zeep helpen)
[ afbeelding ]
wat een episch smoelwerkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Dit is Pepijn, hij is van de bijna-buren en hij houdt altijd toezicht als wij tuinieren (lees: zijn territorium om zeep helpen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joah!quote:
Thanks sjaanquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat vind ik niet gekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pepijn is een eindbaas, hij doet niks en toch zijn alle katten bang voor 'm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
johquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pepijn is een eindbaas, hij doet niks en toch zijn alle katten bang voor 'm
Stompjes?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:24 schreef Dwyn het volgende:
Godsamme, deze stompjes zijn bijna niet te lakken
Ja, ik had allemaal van die half gespleten nagels van het werk dus ik heb ze gekortwiekt, maar nu zijn ze echt KORT.quote:
Zonde! Maar ze groeien wel weer terug!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik had allemaal van die half gespleten nagels van het werk dus ik heb ze gekortwiekt, maar nu zijn ze echt KORT.
Ik ging gisteren met mijn kortgewiekte nagels werken en toen is er weer een gespleten helaas, maar zover kan ik ze niet vijlen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zonde! Maar ze groeien wel weer terug!![]()
Of verwacht je nog meer werkzaamheden waar ze van splijten?
Jaloers!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:35 schreef Mss het volgende:
Mijn nagels groeien echt ontzettend hard op dit moment. Voor mijn gevoel blijf ik vijlen.
wat is er dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Fuuu! heeft hier ook iemand verstand van Paypal?
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Fuuu! heeft hier ook iemand verstand van Paypal?
Ja ik ook! Mijn haar groeit ook als een gekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:35 schreef Mss het volgende:
Mijn nagels groeien echt ontzettend hard op dit moment. Voor mijn gevoel blijf ik vijlen.
Vitamine B nemen, bevordert de groei van haar en nagelsquote:
Heb je al wel een invoice?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb een order geplaatst bij TD en wil betalen via mijn nieuwe paypal account, nou heb ik er geld opgezet en geconverteerd naar US dollars maar het word maar niet betaald aan TD
Welke vitamine b?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ik ook! Mijn haar groeit ook als een gek
[..]
Vitamine B nemen, bevordert de groei van haar en nagels
Hoe bedoel je? ik heb wel via TD op betalen gekliktquote:
waarom koppel je paypal niet gewoon aan je rekening? hoef je geen geld over te makenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb een order geplaatst bij TD en wil betalen via mijn nieuwe paypal account, nou heb ik er geld opgezet en geconverteerd naar US dollars maar het word maar niet betaald aan TD
Ik dacht dus dat ik dat gedaan had en heb er ook een bevestiging van dat ik dat gedaan had, maar het gaat dus niet goed nu voor mijn gevoelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom koppel je paypal niet gewoon aan je rekening? hoef je geen geld over te maken
maar het duurt wel even voordat het van je rekening gehaald wordt hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat ik dat gedaan had en heb er ook een bevestiging van dat ik dat gedaan had, maar het gaat dus niet goed nu voor mijn gevoel
Ik had van Etos eigen merk een vitamine B complex. Stond op het potje volgens mij ook 'voor huid, haar en nagels' op. En merk sinds een tijdje dat m'n haar en nagels echt ontzettend hard groeien. De kapster maakte er vorige week nog een opmerking over zelfs haha.quote:
weet ik maar heb de 26ste de bestelling gedaan, zo lang duurt het toch niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar het duurt wel even voordat het van je rekening gehaald wordt he
Ik heb namelijk een multivitamine waar zo'n tien soorten B in zitten en ik slik losse huid, haar en nagels capsules (die ik niet weer ga kopen) en ik ben net begonnen met Biotine.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had van Etos eigen merk een vitamine B complex. Stond op het potje volgens mij ook 'voor huid, haar en nagels' op. En merk sinds een tijdje dat m'n haar en nagels echt ontzettend hard groeien. De kapster maakte er vorige week nog een opmerking over zelfs haha.
En eerst wilde ik m'n nagels lang en duurde het eeuwen, nu hou ik ze liever wat korter en ben ik wekelijks aan het vijlenMaar wel hendig als er eens iets inscheurt
Staat de betaling al wel in je Paypal?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
weet ik maar heb de 26ste de bestelling gedaan, zo lang duurt het toch niet?
O en ja die heb ik gehad
oh als je de 26ste betaald hebt noet het nu wel van je rekening afgehaald zijn jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
O en ja die heb ik gehad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hij staat er wel tussen maar er staat in behandeling, maar ik heb dus wel een payment recieved mailtje van paypal.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Staat de betaling al wel in je Paypal?
op mijn td staat nog steeds payment pending inderdaadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh als je de 26ste betaald hebt noet het nu wel van je rekening afgehaald zijn jaheb je van td shipping mail gehad? als je op td inlogt staat het dan op betaald of waiting for payment?
Hmm, ja dan zou je zeggen dat dat wel ok moet zijn..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb namelijk een multivitamine waar zo'n tien soorten B in zitten en ik slik losse huid, haar en nagels capsules (die ik niet weer ga kopen) en ik ben net begonnen met Biotine.
Mijne zijn vanwege vakantie nu echt onwerkbaar lang geworden. Maar ik zit toch nog in de ziektewet dus ik vijl ze lekker nog nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:35 schreef Mss het volgende:
Biergist kan ik wel eens proberenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, ja dan zou je zeggen dat dat wel ok moet zijn..![]()
Anders biergist tabletjes?
FTFYquote:
Ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:50 schreef Dwyn het volgende:
De Tuinen Biergist 500 mg voor een gezonde functie van het hart, de hersenen en het zenuwstelsel?
Dat kwam niet uit met mijn fix for youquote:
Nee roepen, daarna in nekvel oppakken en tik op kont. Na een paar keer is nee voldoendequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
Godver...ik ga de kadders binnen ook aan een tuigje doen![]()
Roosje heeft het aanrecht ontdekt...en niet om de afwas te doenHet is meer een voorwasje....
dan gaat het niet goed neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja hij staat er wel tussen maar er staat in behandeling, maar ik heb dus wel een payment recieved mailtje van paypal.
[..]
op mijn td staat nog steeds payment pending inderdaad
Jep allemaal gedaan en ook bevestiging gehad van paypal dat mijn account geactiveerd wasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan gaat het niet goed nee
heb je wel die 1 cent overgemaakt naar je rekenig endeso?
hurdurrrr raar.... ff met paypal bellen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Jep allemaal gedaan en ook bevestiging gehad van paypal dat mijn account geactiveerd was
Ja als het morgen nog niet goed is maar even bellen inderdaadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hurdurrrr raar.... ff met paypal bellen?
wat staat er bij geschiedenis?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja als het morgen nog niet goed is maar even bellen inderdaad
Zo snel ben ik momenteel nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee roepen, daarna in nekvel oppakken en tik op kont. Na een paar keer is nee voldoende![]()
Indien niet voldoende: nee en even onder de koude douche![]()
Onze katten luisteren perfect
als je aan rekening koppelt shippen ze ook gelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn paypal aan mijn CC gekoppeld, dan wordt het altijd dezelfde dag nog verstuurd bij Amerikaanse webshops
ja maar dat wou ik niet meer want het word van mijn vriend zijn rekening afgeschreven dan ik heb niet een eigen ccquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn paypal aan mijn CC gekoppeld, dan wordt het altijd dezelfde dag nog verstuurd bij Amerikaanse webshops
dr staat bij mijn geschiedenis:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat staat er bij geschiedenis?
dan zou ik maar ff gaan bellenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
dr staat bij mijn geschiedenis:
niet verrekend
haat aan paypalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan zou ik maar ff gaan bellen
Hmm ja, da's wel weer zo.. Wij waren wel van het achter die beesten aanjagen, dus als het dan 5 min duurde om hem te pakken te krijgen, dan was dat maar zo, maar die tik kreeg ie alsnogquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo snel ben ik momenteel niet
Die is nog in staat om me smalend toe te lachen en dan wanneer ik eindelijk bij het aanrecht ben er vanaf te springen
hoezo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze hebben mijn rekening al 2x geblokkeerd, trauma's
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kocht toen teveel en ze vertrouwden het niet![]()
Bij mij duurder de eerste twee betalingen met paypal wel 6 dagenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
O en ja die heb ik gehad
Wat een baasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt wel goed bij TDquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
T komt dus volgens de miep van paypal omdat het een nieuw account is en ze alles nog moeten verifiëren
Mijn lakjes wat doen ze!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Komt wel goed bij TDIk baalde toen ook echt
Mijn eerste poging was bij A-England heb het net even opgezocht, had het 6 februari besteld en werd pas 14 (!!) februari fatsoenlijk berekend/betaald. Dat duurde dus gewoon 8 dagenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mijn lakjes wat doen ze!
Ja daar had zij het ook al over, ik dacht dat dat het gewoon in 1 keer afgeschreven zou wordenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn eerste poging was bij A-England heb het net even opgezocht, had het 6 februari besteld en werd pas 14 (!!) februari fatsoenlijk berekend/betaald. Dat duurde dus gewoon 8 dagen
Mijn tweede bestelling hetzelfde in ongeveer dezelfde periode. 10 februari besteld bij TD en 18 februari pas verrekend.
Die twee betalingen stonden ook alsnog als "uitgestelde bankbetaling" terwijl ik het wel gewoon had ingesteld als een directe koppeling met mijn bankrekening.
Hierna heb ik paypal 4x gebruikt en alle keren ging het wel in 1x van mijn rekening af
Ja ik ook, en had dat toen hier ook gevraagd en iedereen had er nooit last van gehad. Misschien iets nieuws? Dat ze het beter controleren voor nieuwe accounts?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja daar had zij het ook al over, ik dacht dat dat het gewoon in 1 keer afgeschreven zou worden
Misschien wel ja, dan hoop ik wel dat ze hem morgen goedkeurenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik ook, en had dat toen hier ook gevraagd en iedereen had er nooit last van gehad. Misschien iets nieuws? Dat ze het beter controleren voor nieuwe accounts?
Maar het falen is al wel in zicht!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef Puckzzz het volgende:
Door al dat geklets over PP wil ik ook falen....kan nog niet...
eerst ondergebit betalen 250 ekkies, nieuwe lenzen 120 ekkies
Mijn deel van de lasten... (wel een stuk minder dan de lasten van mijn flatje. Nog ff op de tandjes bijten () en dan kan ik falen
Krijg je dan niet een deel vergoed door het ziekenfonds?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef Puckzzz het volgende:
Door al dat geklets over PP wil ik ook falen....kan nog niet...
eerst ondergebit betalen 250 ekkies, nieuwe lenzen 120 ekkies
Mijn deel van de lasten... (wel een stuk minder dan de lasten van mijn flatje. Nog ff op de tandjes bijten () en dan kan ik falen
250 voor je tanden is niet veel hoor. Wss is dat haar eigen bijdragequote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Krijg je dan niet een deel vergoed door het ziekenfonds?
Ow ja even vergeten, ik moet nodig weer aan de kunstmatige intelligentiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
250 voor je tanden is niet veel hoor. Wss is dat haar eigen bijdrage
Ik zie al een infuus met nieuwe hersencellen voor domme mensen voor me, lolquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ow ja even vergeten, ik moet nodig weer aan de kunstmatige intelligentie
choco + lippenbalsem = baaaaad comboquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:10 schreef Mss het volgende:
Ik had dus bij mijn CC bestelling een gratis lippenbalsem gekregen. Ik had voor de chocolade gekozen, maar die meurt me toch een partij. Ik ging er bijna weer van nekken
hehe dat zou wel een hoop oplossen vermoed ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zie al een infuus met nieuwe hersencellen voor domme mensen voor me, lol
Zou best een goeden oplossing zijn bij sommige mensenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zie al een infuus met nieuwe hersencellen voor domme mensen voor me, lol
Ik vind choco lekker ruiken. Maar deze, bohhhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
choco + lippenbalsem = baaaaad combo
Ja maar dan hebben wij niets meer om om te lachenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Zou best een goeden oplossing zijn bij sommige mensen
ja echt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sowieso chocolade dat niet in voedsel zit
Echt smerigook bodybutter enzo
Goeden argument wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben wij niets meer om om te lachen
Ik dacht Wtf ga jij koken. En toen... Oh wachtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef Mss het volgende:
Fuuuu ik kan mijn recept voor de apotheek niet vinden.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht Wtf ga jij koken. En toen... Oh wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |