abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114972277
SHJN SC Databank

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:00:35 #2
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114972310
EINZ!
吴 曼 迪
pi_114972365
En lekker geen tet. :6
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_114972378
IEDEREEN HAAT MIJ!

O MY GOD I'M SO UGLY!

En nu moeten jullie zeggen "neuh je bent niet lelijk je bent mooi en iedereen houdt van je en Einz" :Y

:')
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  PR/Manusje van alles woensdag 1 augustus 2012 @ 23:02:36 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_114972427
quote:
3s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
IEDEREEN HAAT MIJ!

O MY GOD I'M SO UGLY!

En nu moeten jullie zeggen "neuh je bent niet lelijk je bent mooi en iedereen houdt van je en Einz" :Y

nah, je bent inderdaad lelijk...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_114972437
quote:
3s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
IEDEREEN HAAT MIJ!

O MY GOD I'M SO UGLY!

Iedereen houdt van je hont. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_114972512
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

*kraskras*
pi_114972556
Einz
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:05:26 #9
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114972596
MHUAHAHAHA >:)
吴 曼 迪
pi_114972632
HALLON JUMBON
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_114972780
Zal ik een TD-pakketje vol met base en topcoat doen? :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114972794
Nu ga ik op faceboek zetten dat ik me heul verdrietig voel en als dan iemand vraagt waarom....

DAN ZEG IK DAT LEKKER NIET EINZ
Want prive :Y
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:12:16 #13
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114972991
quote:
3s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu ga ik op faceboek zetten dat ik me heul verdrietig voel en als dan iemand vraagt waarom....

DAN ZEG IK DAT LEKKER NIET EINZ
Want prive :Y
Doen! O+
吴 曼 迪
pi_114973043
quote:
17s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef megamandy het volgende:

[..]

Doen! O+
Ik denk dat mijn vrindenclub die humor niet begrijpt ;(
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:16:28 #15
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114973247
Fred en Wim vinden je leuk :')
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:16:57 #16
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114973287
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_114973373
katteneigenaren vs hondeneigenaren - topic in WGR O+ O+
pi_114973716
quote:
3s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik was 'm net aan het lezen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:24:25 #19
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114973753
quote:
3s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
:o
* megamandy gaat kijken
吴 曼 迪
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:42:10 #20
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114974751
Pfff ik wil het niet weten....

Wij hebben dikke ruzie met de buuf. :(
Baco sprong op woensdag en donderdag elke keer in haar tuin, dus wij direct actie ondernomen en gaas gemaakt zodat hij niet meer in haar tuin kon.
WRONG!! Meneer sprong over het gaas op een paar takken van haar boom die over de schutting hingen.
Vrijdagavond was ik hem een paar uur kwijt. Rick was in de middagdienst en ik liep nog op twee krukken te hannesen. Maar ik moest Josje uitlaten. En daar zag ik ineens Baco lopen. Vóór het huis! Daar kan hij via de tuinen niet komen. Hij was bang voor mijn krukken maar was blij Josje te zien want hij leek best een beetje in de war van alles. Dus ik strompel naar huis, Josje mee en Baco achter Josje aan. Afijn, kat terecht, maar heel apart hoe ik hem voor het huis vond.
Zondagavond zien we hem weer over het gaas springen, maar toen vond hij zijn weg terug door over de schutting te klimmen. Wij de katten meteen in huis gedaan en Rick was het helemaal beu dus die ging de takken afknippen waar hij op sprong, en die over de schutting aan onze kant hingen. Ik ben er op zich geen voorstander van maar het was de enige optie om te voorkomen dat hij op die takken sprong.
Nou toen kwam mevrouw thuis....en die begon me toch een partij te flippen!!
Meteen allerlei kutopmerkingen over hoe lelijk hij het gaas had gemaakt, hoe krenterig hij was om er geen bouwbedrijf voor in te huren (whut??) en als we wilden voorkomen dat de katten in haar tuin kwamen moesten we het schuurtje maar afbreken (yea rite??) En als mooiste opmerking kwam dat we de volgende keer dat we Baco kwijt waren we hem nog verder weg moesten zoeken want zij had hem door de voordeur eruit gegooid en de volgende keer bracht ze hem verder weg.
Ik had tot die tijd nog helemaal niets gezegd (knap he? :7 ) maar toen kwam toch de term "kutwijf" over mijn lippen. Haha toen kreeg ik de volle lading dat ik - als tuig zijnde - in het Noorden had moeten blijven, en nog wat gescheld over noorderlingen die ik niet echt heb kunnen verstaan.

Ik wou haar best twee hele mooie blauwe ogen schenken maar ik ben heel wijselijk naar binnen gegaan. Want gebroken voet, niet slim....plus...eer aan jezelf houden, niet op ingaan, maar ik stond echt te koken!
Wij zijn nu dus enorm oplettend en houden de katten zoveel mogelijk binnen en alleen als wij buiten zijn mogen zij ook buiten. Maar ze zijn snel!! Dus Baco schoot vanavond toch nog over de schutting }:| Met voer lokken e.d. werkte allemaal niet. Tot ik dus maar even de voordeur open ging doen. En ja hoor!! Daar kwam die aangerend....arghhhhhhhhhhhhh!!! :(

Ze kan 'm ook gewoon wegjagen...door de voordeur naar buiten zetten is meer werk en daar leert ie nog niet van dat ie daar beter niet kan komen. Een emmer water leert hem dat wel...
pi_114975442
quote:
17s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:42 schreef Puckzzz het volgende:

Baco sprong op woensdag en donderdag elke keer in haar tuin, dus wij direct actie ondernomen en gaas gemaakt zodat hij niet meer in haar tuin kon.
WRONG!! Meneer sprong over het gaas op een paar takken van haar boom die over de schutting hingen.
Vrijdagavond was ik hem een paar uur kwijt. Rick was in de middagdienst en ik liep nog op twee krukken te hannesen. Maar ik moest Josje uitlaten. En daar zag ik ineens Baco lopen. Vóór het huis! Daar kan hij via de tuinen niet komen. Hij was bang voor mijn krukken maar was blij Josje te zien want hij leek best een beetje in de war van alles. Dus ik strompel naar huis, Josje mee en Baco achter Josje aan. Afijn, kat terecht, maar heel apart hoe ik hem voor het huis vond.
Zondagavond zien we hem weer over het gaas springen, maar toen vond hij zijn weg terug door over de schutting te klimmen. Wij de katten meteen in huis gedaan en Rick was het helemaal beu dus die ging de takken afknippen waar hij op sprong, en die over de schutting aan onze kant hingen. Ik ben er op zich geen voorstander van maar het was de enige optie om te voorkomen dat hij op die takken sprong.
Meteen allerlei kutopmerkingen over hoe lelijk hij het gaas had gemaakt, hoe krenterig hij was om er geen bouwbedrijf voor in te huren (whut??) en als we wilden voorkomen dat de katten in haar tuin kwamen moesten we het schuurtje maar afbreken (yea rite??) En als mooiste opmerking kwam dat we de volgende keer dat we Baco kwijt waren we hem nog verder weg moesten zoeken want zij had hem door de voordeur eruit gegooid en de volgende keer bracht ze hem verder weg.
Ik had tot die tijd nog helemaal niets gezegd (knap he? :7 ) maar toen kwam toch de term "kutwijf" over mijn lippen. Haha toen kreeg ik de volle lading dat ik - als tuig zijnde - in het Noorden had moeten blijven, en nog wat gescheld over noorderlingen die ik niet echt heb kunnen verstaan.

Ik wou haar best twee hele mooie blauwe ogen schenken maar ik ben heel wijselijk naar binnen gegaan. Want gebroken voet, niet slim....plus...eer aan jezelf houden, niet op ingaan, maar ik stond echt te koken!
Wij zijn nu dus enorm oplettend en houden de katten zoveel mogelijk binnen en alleen als wij buiten zijn mogen zij ook buiten. Maar ze zijn snel!! Dus Baco schoot vanavond toch nog over de schutting }:| Met voer lokken e.d. werkte allemaal niet. Tot ik dus maar even de voordeur open ging doen. En ja hoor!! Daar kwam die aangerend....arghhhhhhhhhhhhh!!! :(

Ze kan 'm ook gewoon wegjagen...door de voordeur naar buiten zetten is meer werk en daar leert ie nog niet van dat ie daar beter niet kan komen. Een emmer water leert hem dat wel...
Wat een kutwijf zeg :o !
En stiekem moest ik lolleren over dat noordelingen tuig zijn
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
pi_114976383
Met noodweer op de snelweg. Wel extrageatis lichtshow en sirenes :')
pi_114976411
Eem teruglezen
  donderdag 2 augustus 2012 @ 00:17:40 #24
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114976667
quote:

Wat een dom wijf :') maar ik zou kijken of schrikdraad helpt om ze in de tuin te houden. Hebben wij ook en nooit problemen met onze katten gehad dat ze eruit wilde klimmen.
吴 曼 迪
pi_114976899
Wtf puckzzz
  donderdag 2 augustus 2012 @ 01:06:24 #26
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114978780
Ja man, gaar wijf :')

Ze had ook nog commentaar over de palen in de schutting die Rick vernieuwd had omdat ze afgebroken waren tijdens de herfststorm. (heeft hij gekocht en gerepareerd terwijl zij ook een volwassen zoon in heeft wonen) de nieuwe palen waren 2 cm smaller. En dus was er meer inkijk :')
Ja buuf!! we gaan echt door een spleet van 1 cm naar jou staren als je in de tuin zit!! Don't flatter yourself :|W

Anywayyyyyyyyyyyyyy ik heb net een gave foto van de bliksem gemaakt!! Met mijn foon! I love my foon O+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 02:11:45 #27
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114980827
Ik doe het licht wel uit! *O*

*klik*
  donderdag 2 augustus 2012 @ 02:59:05 #28
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114981809
Denk dat ik ook maar eens langzaam ga slapen :')
吴 曼 迪
pi_114983427
Lekker kotsen de hele nacht O+
Aids.
pi_114983532
wat een dom wijf puckzzz

maar waarom doe je katje geen tuigje om met een kabel die niet verder kan dan jullie tuin?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 07:48:09 #31
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_114983667
Gisteravond werd het iets te laat met leuke collega's en te lekker eten (en iets teveel drankjes). Nu maar weer richting werk :P

Puckzz, ik kan me wel voorstellen dat het erg irritant is als de hont/mar van de buren steeds in je tuin zit. Maar daar kun je ook normaal over praten en samen oplossingen voor bedenken lijkt me.
Hoop dat jullie eruit gaan komen, dit lijkt me niet zo relaxed zo.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 07:49:11 #32
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_114983672
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 07:05 schreef Mss het volgende:
Lekker kotsen de hele nacht O+
Bist du mit beebie? :P

Beterschap wijffie! :*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_114983902
Moggeuh....tuig van de eerste richel meldt zich :') wat een wief Puckzz,moet ik met al mijn hormonen even langswippen als noorderling? Jhad gister ook al ruzie in de supermarkt,mensen die hun spullen alvast op de band neerleggen en dan verder gaan winkelen... En dan verontwaardigd zijn wanneer ik hun shit aan de kant schuif als ik wel aan de beurt ben. })

Mss beterschap!
pi_114983903
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 07:49 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Bist du mit beebie? :P

Beterschap wijffie! :*
Nope, recent ongesteld geweest. Maar ik vind het wel kut dat ik me nu ziek moet melden.
Aids.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:41:10 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_114984115
mogge allen!

Beterschap Mssje! :*

Puckzzz, hoewel ik vind dat je buurvrouw veel te heftig reageert vind ik nog steeds dat ze het recht heeft om daar kwaad om te worden. Het zijn jouw katten, dus is het jouw verantwoordelijkheid om te zorgen dat anderen daar geen last van hebben. Mijn buurvrouw heeft ook een hekel aan katten en dat is 1 van de voornaamste redenen dat Eny nauwelijks buiten komt. Noortje blijft in onze eigen tuin, Eny loopt bij iedereen binnen. De buurvrouw heeft ook een vrijbrief om het beest een schup te geven als ie op haar terrein komt.
Je katten zijn nog kittens, kittens zijn nieuwsgierig en luisteren nog niet. Dus moet je een betere oplossing vinden en als die er niet is je katten binnen houden.

Wat betreft die schutting, wat een klatsch, als ze daar last van heeft schroeft ze toch lekker zelf iets tegen die spleten aan :')
(wij hebben nu met onze buren afgesproken dat we gezamenlijk schuttingpalen kopen en dat ieder er aan zijn kant tegenaan schroeft wat ie wil... mijn buurvrouw houdt van organische schuttingen, wij niet. Dit is duurder, maar voorkomt een hoop gezanik :') )
disclaimer
pi_114984183
Morgen! :)
quote:

Wat een wijf! :( Ik kan me voorstellen dat de buren misschien niet blij zijn als de kat in de tuin komt maar dan zullen ze toch vast hebben gezien dat jullie daar meteen maatregelen voor getroffen hebben? Dat zegt toch iets over dat jullie haar tegemoet willen komen lijkt me. Dat het dan niet blijkt te werken kunnen jullie ook niks aan doen (damn you smart cat >:) ) maar dat had ze toch ook gewoon kunnen zeggen? Ik vind het ronduit asociaal om andermans kat uit de voordeur te gooien, idioot mens :r Maar kan me voorstellen dat je dat beestje nu niet met een heel gerust hart buiten laat want wie weet wat ze nu weer doet als ie in haar tuin weet te komen.. :{
pi_114984208
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:17 schreef Mss het volgende:

[..]

Nope, recent ongesteld geweest. Maar ik vind het wel kut dat ik me nu ziek moet melden.
Hè bah ;( Beterschap!
pi_114984248
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
mogge allen!

Beterschap Mssje! :*

Puckzzz, hoewel ik vind dat je buurvrouw veel te heftig reageert vind ik nog steeds dat ze het recht heeft om daar kwaad om te worden. Het zijn jouw katten, dus is het jouw verantwoordelijkheid om te zorgen dat anderen daar geen last van hebben. Mijn buurvrouw heeft ook een hekel aan katten en dat is 1 van de voornaamste redenen dat Eny nauwelijks buiten komt. Noortje blijft in onze eigen tuin, Eny loopt bij iedereen binnen. De buurvrouw heeft ook een vrijbrief om het beest een schup te geven als ie op haar terrein komt.
Je katten zijn nog kittens, kittens zijn nieuwsgierig en luisteren nog niet. Dus moet je een betere oplossing vinden en als die er niet is je katten binnen houden.

Wat betreft die schutting, wat een klatsch, als ze daar last van heeft schroeft ze toch lekker zelf iets tegen die spleten aan :')
(wij hebben nu met onze buren afgesproken dat we gezamenlijk schuttingpalen kopen en dat ieder er aan zijn kant tegenaan schroeft wat ie wil... mijn buurvrouw houdt van organische schuttingen, wij niet. Dit is duurder, maar voorkomt een hoop gezanik :') )
Ik vind een schup geven (of bv een emmer water eroverheen) wel nog wat anders dan dreigen dat je dat beest ik weet niet waar gaat dumpen eigenlijk.. Van dat eerste vind ik ook dat het moet kunnen als je ongevraagd last hebt van zo'n beest maar dat tweede doe je gewoon niet..
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:54:16 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_114984287
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik vind een schup geven (of bv een emmer water eroverheen) wel nog wat anders dan dreigen dat je dat beest ik weet niet waar gaat dumpen eigenlijk.. Van dat eerste vind ik ook dat het moet kunnen als je ongevraagd last hebt van zo'n beest maar dat tweede doe je gewoon niet..
Nee, ik vind ook dat ze te heftig reageert, maar waar twee vechten hebben twee schuld ;)
disclaimer
pi_114984375
Puckzzz ik heb nog wel een kittentuigje te leen kun je die gebruiken zolang hij erin past en zit vijf meter snoer aan
pi_114984815
Goedenmorgen :W

Dat het dan zo gaat onweren en dat je dan ineens een bange hond van 20 kilo op je hebt liggen :').
pi_114984832
Een van onze katten heeft een voedselallergie en blaasgruis en is daarnaast geobsedeerd door eten, echt een droomcombi :')
Dus die moeten we ook binnen houden want we kunnen moeilijk vragen aan iedereen in de omgeving om ramen en deuren dicht te houden zodat hij zeker te weten niet aan 'verkeerd' eten kan komen en anders zitten we elke maand bij de dierenarts, ook niet zo handig.

Voor hem hebben we ook een tuigje gehaald, maar nog niet aan toegekomen om het uit te testen. Lijkt me voor hem wel prettig om weer eens echt naar buiten te kunnen en in de gemeenschappelijke tuin is een flink stuk gras met planten en zo.

Laatst was hij ontsnapt. Ik in eerste instantie in paniek, want hij is al 2 jaar niet buiten geweest en wie weet waar ie heengaat en zo. Vervolgens roep ik hem, komt ie gewoon aanlopen en kan ik hem gewoon oppakken _O- Heerlijk, zo'n kat die luistert O+
pi_114984844
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedenmorgen :W

Dat het dan zo gaat onweren en dat je dan ineens een bange hond van 20 kilo op je hebt liggen :').
_O- *mental image*

Maar onweert het nu dan? :o
Ik hoop dat het hier wegblijft :')
pi_114984882
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

_O- *mental image*

Maar onweert het nu dan? :o
Ik hoop dat het hier wegblijft :')
Nee, was vannacht :P. En ik was te slaperig, dus heb hem eerst laten liggen.. Duurde wel even voordat ik dacht "hmmm... Dit ligt niet lekker" en nog langer voor ik dacht "goh.. dit is achterlijk :')".
En toen kostte het nog veel moeite om hem van me af te duwen, want hont is een watje :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:40:57 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_114985159
Poetel O+
disclaimer
pi_114985503
Op mijn werk ligt alles eruit. Internet, telefoon. Iedereen is dus naar huis :').
Aids.
pi_114985592
Bij ons is het weer drama. Had gister een huilende collega aan de telefoon omdat er weer eens iets was gebeurd. ;(
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114985680
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:57 schreef Mss het volgende:
Op mijn werk ligt alles eruit. Internet, telefoon. Iedereen is dus naar huis :').
En dit wist je toevallig voordat je je ziek zou melden of heb je dat bij dezen weer in kunnen trekken? ;)
pi_114986092
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:57 schreef Mss het volgende:
Bij mij ook! Alleen mogen wij niet naar huis :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:21:25 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_114986120
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:01 schreef Dwyn het volgende:
Bij ons is het weer drama. Had gister een huilende collega aan de telefoon omdat er weer eens iets was gebeurd. ;(
wat een kuttoko is het ook :r
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')