abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114972277
SHJN SC Databank

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:00:35 #2
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114972310
EINZ!
吴 曼 迪
pi_114972365
En lekker geen tet. :6
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_114972378
IEDEREEN HAAT MIJ!

O MY GOD I'M SO UGLY!

En nu moeten jullie zeggen "neuh je bent niet lelijk je bent mooi en iedereen houdt van je en Einz" :Y

:')
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  PR/Manusje van alles woensdag 1 augustus 2012 @ 23:02:36 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_114972427
quote:
3s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
IEDEREEN HAAT MIJ!

O MY GOD I'M SO UGLY!

En nu moeten jullie zeggen "neuh je bent niet lelijk je bent mooi en iedereen houdt van je en Einz" :Y

nah, je bent inderdaad lelijk...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_114972437
quote:
3s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
IEDEREEN HAAT MIJ!

O MY GOD I'M SO UGLY!

Iedereen houdt van je hont. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_114972512
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

*kraskras*
pi_114972556
Einz
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:05:26 #9
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114972596
MHUAHAHAHA >:)
吴 曼 迪
pi_114972632
HALLON JUMBON
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_114972780
Zal ik een TD-pakketje vol met base en topcoat doen? :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114972794
Nu ga ik op faceboek zetten dat ik me heul verdrietig voel en als dan iemand vraagt waarom....

DAN ZEG IK DAT LEKKER NIET EINZ
Want prive :Y
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:12:16 #13
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114972991
quote:
3s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu ga ik op faceboek zetten dat ik me heul verdrietig voel en als dan iemand vraagt waarom....

DAN ZEG IK DAT LEKKER NIET EINZ
Want prive :Y
Doen! O+
吴 曼 迪
pi_114973043
quote:
17s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef megamandy het volgende:

[..]

Doen! O+
Ik denk dat mijn vrindenclub die humor niet begrijpt ;(
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:16:28 #15
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114973247
Fred en Wim vinden je leuk :')
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:16:57 #16
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114973287
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_114973373
katteneigenaren vs hondeneigenaren - topic in WGR O+ O+
pi_114973716
quote:
3s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik was 'm net aan het lezen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:24:25 #19
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114973753
quote:
3s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
:o
* megamandy gaat kijken
吴 曼 迪
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:42:10 #20
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114974751
Pfff ik wil het niet weten....

Wij hebben dikke ruzie met de buuf. :(
Baco sprong op woensdag en donderdag elke keer in haar tuin, dus wij direct actie ondernomen en gaas gemaakt zodat hij niet meer in haar tuin kon.
WRONG!! Meneer sprong over het gaas op een paar takken van haar boom die over de schutting hingen.
Vrijdagavond was ik hem een paar uur kwijt. Rick was in de middagdienst en ik liep nog op twee krukken te hannesen. Maar ik moest Josje uitlaten. En daar zag ik ineens Baco lopen. Vóór het huis! Daar kan hij via de tuinen niet komen. Hij was bang voor mijn krukken maar was blij Josje te zien want hij leek best een beetje in de war van alles. Dus ik strompel naar huis, Josje mee en Baco achter Josje aan. Afijn, kat terecht, maar heel apart hoe ik hem voor het huis vond.
Zondagavond zien we hem weer over het gaas springen, maar toen vond hij zijn weg terug door over de schutting te klimmen. Wij de katten meteen in huis gedaan en Rick was het helemaal beu dus die ging de takken afknippen waar hij op sprong, en die over de schutting aan onze kant hingen. Ik ben er op zich geen voorstander van maar het was de enige optie om te voorkomen dat hij op die takken sprong.
Nou toen kwam mevrouw thuis....en die begon me toch een partij te flippen!!
Meteen allerlei kutopmerkingen over hoe lelijk hij het gaas had gemaakt, hoe krenterig hij was om er geen bouwbedrijf voor in te huren (whut??) en als we wilden voorkomen dat de katten in haar tuin kwamen moesten we het schuurtje maar afbreken (yea rite??) En als mooiste opmerking kwam dat we de volgende keer dat we Baco kwijt waren we hem nog verder weg moesten zoeken want zij had hem door de voordeur eruit gegooid en de volgende keer bracht ze hem verder weg.
Ik had tot die tijd nog helemaal niets gezegd (knap he? :7 ) maar toen kwam toch de term "kutwijf" over mijn lippen. Haha toen kreeg ik de volle lading dat ik - als tuig zijnde - in het Noorden had moeten blijven, en nog wat gescheld over noorderlingen die ik niet echt heb kunnen verstaan.

Ik wou haar best twee hele mooie blauwe ogen schenken maar ik ben heel wijselijk naar binnen gegaan. Want gebroken voet, niet slim....plus...eer aan jezelf houden, niet op ingaan, maar ik stond echt te koken!
Wij zijn nu dus enorm oplettend en houden de katten zoveel mogelijk binnen en alleen als wij buiten zijn mogen zij ook buiten. Maar ze zijn snel!! Dus Baco schoot vanavond toch nog over de schutting }:| Met voer lokken e.d. werkte allemaal niet. Tot ik dus maar even de voordeur open ging doen. En ja hoor!! Daar kwam die aangerend....arghhhhhhhhhhhhh!!! :(

Ze kan 'm ook gewoon wegjagen...door de voordeur naar buiten zetten is meer werk en daar leert ie nog niet van dat ie daar beter niet kan komen. Een emmer water leert hem dat wel...
pi_114975442
quote:
17s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:42 schreef Puckzzz het volgende:

Baco sprong op woensdag en donderdag elke keer in haar tuin, dus wij direct actie ondernomen en gaas gemaakt zodat hij niet meer in haar tuin kon.
WRONG!! Meneer sprong over het gaas op een paar takken van haar boom die over de schutting hingen.
Vrijdagavond was ik hem een paar uur kwijt. Rick was in de middagdienst en ik liep nog op twee krukken te hannesen. Maar ik moest Josje uitlaten. En daar zag ik ineens Baco lopen. Vóór het huis! Daar kan hij via de tuinen niet komen. Hij was bang voor mijn krukken maar was blij Josje te zien want hij leek best een beetje in de war van alles. Dus ik strompel naar huis, Josje mee en Baco achter Josje aan. Afijn, kat terecht, maar heel apart hoe ik hem voor het huis vond.
Zondagavond zien we hem weer over het gaas springen, maar toen vond hij zijn weg terug door over de schutting te klimmen. Wij de katten meteen in huis gedaan en Rick was het helemaal beu dus die ging de takken afknippen waar hij op sprong, en die over de schutting aan onze kant hingen. Ik ben er op zich geen voorstander van maar het was de enige optie om te voorkomen dat hij op die takken sprong.
Meteen allerlei kutopmerkingen over hoe lelijk hij het gaas had gemaakt, hoe krenterig hij was om er geen bouwbedrijf voor in te huren (whut??) en als we wilden voorkomen dat de katten in haar tuin kwamen moesten we het schuurtje maar afbreken (yea rite??) En als mooiste opmerking kwam dat we de volgende keer dat we Baco kwijt waren we hem nog verder weg moesten zoeken want zij had hem door de voordeur eruit gegooid en de volgende keer bracht ze hem verder weg.
Ik had tot die tijd nog helemaal niets gezegd (knap he? :7 ) maar toen kwam toch de term "kutwijf" over mijn lippen. Haha toen kreeg ik de volle lading dat ik - als tuig zijnde - in het Noorden had moeten blijven, en nog wat gescheld over noorderlingen die ik niet echt heb kunnen verstaan.

Ik wou haar best twee hele mooie blauwe ogen schenken maar ik ben heel wijselijk naar binnen gegaan. Want gebroken voet, niet slim....plus...eer aan jezelf houden, niet op ingaan, maar ik stond echt te koken!
Wij zijn nu dus enorm oplettend en houden de katten zoveel mogelijk binnen en alleen als wij buiten zijn mogen zij ook buiten. Maar ze zijn snel!! Dus Baco schoot vanavond toch nog over de schutting }:| Met voer lokken e.d. werkte allemaal niet. Tot ik dus maar even de voordeur open ging doen. En ja hoor!! Daar kwam die aangerend....arghhhhhhhhhhhhh!!! :(

Ze kan 'm ook gewoon wegjagen...door de voordeur naar buiten zetten is meer werk en daar leert ie nog niet van dat ie daar beter niet kan komen. Een emmer water leert hem dat wel...
Wat een kutwijf zeg :o !
En stiekem moest ik lolleren over dat noordelingen tuig zijn
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
pi_114976383
Met noodweer op de snelweg. Wel extrageatis lichtshow en sirenes :')
pi_114976411
Eem teruglezen
  donderdag 2 augustus 2012 @ 00:17:40 #24
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114976667
quote:

Wat een dom wijf :') maar ik zou kijken of schrikdraad helpt om ze in de tuin te houden. Hebben wij ook en nooit problemen met onze katten gehad dat ze eruit wilde klimmen.
吴 曼 迪
pi_114976899
Wtf puckzzz
  donderdag 2 augustus 2012 @ 01:06:24 #26
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114978780
Ja man, gaar wijf :')

Ze had ook nog commentaar over de palen in de schutting die Rick vernieuwd had omdat ze afgebroken waren tijdens de herfststorm. (heeft hij gekocht en gerepareerd terwijl zij ook een volwassen zoon in heeft wonen) de nieuwe palen waren 2 cm smaller. En dus was er meer inkijk :')
Ja buuf!! we gaan echt door een spleet van 1 cm naar jou staren als je in de tuin zit!! Don't flatter yourself :|W

Anywayyyyyyyyyyyyyy ik heb net een gave foto van de bliksem gemaakt!! Met mijn foon! I love my foon O+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 02:11:45 #27
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114980827
Ik doe het licht wel uit! *O*

*klik*
  donderdag 2 augustus 2012 @ 02:59:05 #28
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114981809
Denk dat ik ook maar eens langzaam ga slapen :')
吴 曼 迪
pi_114983427
Lekker kotsen de hele nacht O+
Aids.
pi_114983532
wat een dom wijf puckzzz

maar waarom doe je katje geen tuigje om met een kabel die niet verder kan dan jullie tuin?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 07:48:09 #31
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_114983667
Gisteravond werd het iets te laat met leuke collega's en te lekker eten (en iets teveel drankjes). Nu maar weer richting werk :P

Puckzz, ik kan me wel voorstellen dat het erg irritant is als de hont/mar van de buren steeds in je tuin zit. Maar daar kun je ook normaal over praten en samen oplossingen voor bedenken lijkt me.
Hoop dat jullie eruit gaan komen, dit lijkt me niet zo relaxed zo.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 07:49:11 #32
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_114983672
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 07:05 schreef Mss het volgende:
Lekker kotsen de hele nacht O+
Bist du mit beebie? :P

Beterschap wijffie! :*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_114983902
Moggeuh....tuig van de eerste richel meldt zich :') wat een wief Puckzz,moet ik met al mijn hormonen even langswippen als noorderling? Jhad gister ook al ruzie in de supermarkt,mensen die hun spullen alvast op de band neerleggen en dan verder gaan winkelen... En dan verontwaardigd zijn wanneer ik hun shit aan de kant schuif als ik wel aan de beurt ben. })

Mss beterschap!
pi_114983903
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 07:49 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Bist du mit beebie? :P

Beterschap wijffie! :*
Nope, recent ongesteld geweest. Maar ik vind het wel kut dat ik me nu ziek moet melden.
Aids.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:41:10 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_114984115
mogge allen!

Beterschap Mssje! :*

Puckzzz, hoewel ik vind dat je buurvrouw veel te heftig reageert vind ik nog steeds dat ze het recht heeft om daar kwaad om te worden. Het zijn jouw katten, dus is het jouw verantwoordelijkheid om te zorgen dat anderen daar geen last van hebben. Mijn buurvrouw heeft ook een hekel aan katten en dat is 1 van de voornaamste redenen dat Eny nauwelijks buiten komt. Noortje blijft in onze eigen tuin, Eny loopt bij iedereen binnen. De buurvrouw heeft ook een vrijbrief om het beest een schup te geven als ie op haar terrein komt.
Je katten zijn nog kittens, kittens zijn nieuwsgierig en luisteren nog niet. Dus moet je een betere oplossing vinden en als die er niet is je katten binnen houden.

Wat betreft die schutting, wat een klatsch, als ze daar last van heeft schroeft ze toch lekker zelf iets tegen die spleten aan :')
(wij hebben nu met onze buren afgesproken dat we gezamenlijk schuttingpalen kopen en dat ieder er aan zijn kant tegenaan schroeft wat ie wil... mijn buurvrouw houdt van organische schuttingen, wij niet. Dit is duurder, maar voorkomt een hoop gezanik :') )
disclaimer
pi_114984183
Morgen! :)
quote:

Wat een wijf! :( Ik kan me voorstellen dat de buren misschien niet blij zijn als de kat in de tuin komt maar dan zullen ze toch vast hebben gezien dat jullie daar meteen maatregelen voor getroffen hebben? Dat zegt toch iets over dat jullie haar tegemoet willen komen lijkt me. Dat het dan niet blijkt te werken kunnen jullie ook niks aan doen (damn you smart cat >:) ) maar dat had ze toch ook gewoon kunnen zeggen? Ik vind het ronduit asociaal om andermans kat uit de voordeur te gooien, idioot mens :r Maar kan me voorstellen dat je dat beestje nu niet met een heel gerust hart buiten laat want wie weet wat ze nu weer doet als ie in haar tuin weet te komen.. :{
pi_114984208
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:17 schreef Mss het volgende:

[..]

Nope, recent ongesteld geweest. Maar ik vind het wel kut dat ik me nu ziek moet melden.
Hè bah ;( Beterschap!
pi_114984248
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
mogge allen!

Beterschap Mssje! :*

Puckzzz, hoewel ik vind dat je buurvrouw veel te heftig reageert vind ik nog steeds dat ze het recht heeft om daar kwaad om te worden. Het zijn jouw katten, dus is het jouw verantwoordelijkheid om te zorgen dat anderen daar geen last van hebben. Mijn buurvrouw heeft ook een hekel aan katten en dat is 1 van de voornaamste redenen dat Eny nauwelijks buiten komt. Noortje blijft in onze eigen tuin, Eny loopt bij iedereen binnen. De buurvrouw heeft ook een vrijbrief om het beest een schup te geven als ie op haar terrein komt.
Je katten zijn nog kittens, kittens zijn nieuwsgierig en luisteren nog niet. Dus moet je een betere oplossing vinden en als die er niet is je katten binnen houden.

Wat betreft die schutting, wat een klatsch, als ze daar last van heeft schroeft ze toch lekker zelf iets tegen die spleten aan :')
(wij hebben nu met onze buren afgesproken dat we gezamenlijk schuttingpalen kopen en dat ieder er aan zijn kant tegenaan schroeft wat ie wil... mijn buurvrouw houdt van organische schuttingen, wij niet. Dit is duurder, maar voorkomt een hoop gezanik :') )
Ik vind een schup geven (of bv een emmer water eroverheen) wel nog wat anders dan dreigen dat je dat beest ik weet niet waar gaat dumpen eigenlijk.. Van dat eerste vind ik ook dat het moet kunnen als je ongevraagd last hebt van zo'n beest maar dat tweede doe je gewoon niet..
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:54:16 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_114984287
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik vind een schup geven (of bv een emmer water eroverheen) wel nog wat anders dan dreigen dat je dat beest ik weet niet waar gaat dumpen eigenlijk.. Van dat eerste vind ik ook dat het moet kunnen als je ongevraagd last hebt van zo'n beest maar dat tweede doe je gewoon niet..
Nee, ik vind ook dat ze te heftig reageert, maar waar twee vechten hebben twee schuld ;)
disclaimer
pi_114984375
Puckzzz ik heb nog wel een kittentuigje te leen kun je die gebruiken zolang hij erin past en zit vijf meter snoer aan
pi_114984815
Goedenmorgen :W

Dat het dan zo gaat onweren en dat je dan ineens een bange hond van 20 kilo op je hebt liggen :').
pi_114984832
Een van onze katten heeft een voedselallergie en blaasgruis en is daarnaast geobsedeerd door eten, echt een droomcombi :')
Dus die moeten we ook binnen houden want we kunnen moeilijk vragen aan iedereen in de omgeving om ramen en deuren dicht te houden zodat hij zeker te weten niet aan 'verkeerd' eten kan komen en anders zitten we elke maand bij de dierenarts, ook niet zo handig.

Voor hem hebben we ook een tuigje gehaald, maar nog niet aan toegekomen om het uit te testen. Lijkt me voor hem wel prettig om weer eens echt naar buiten te kunnen en in de gemeenschappelijke tuin is een flink stuk gras met planten en zo.

Laatst was hij ontsnapt. Ik in eerste instantie in paniek, want hij is al 2 jaar niet buiten geweest en wie weet waar ie heengaat en zo. Vervolgens roep ik hem, komt ie gewoon aanlopen en kan ik hem gewoon oppakken _O- Heerlijk, zo'n kat die luistert O+
pi_114984844
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedenmorgen :W

Dat het dan zo gaat onweren en dat je dan ineens een bange hond van 20 kilo op je hebt liggen :').
_O- *mental image*

Maar onweert het nu dan? :o
Ik hoop dat het hier wegblijft :')
pi_114984882
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

_O- *mental image*

Maar onweert het nu dan? :o
Ik hoop dat het hier wegblijft :')
Nee, was vannacht :P. En ik was te slaperig, dus heb hem eerst laten liggen.. Duurde wel even voordat ik dacht "hmmm... Dit ligt niet lekker" en nog langer voor ik dacht "goh.. dit is achterlijk :')".
En toen kostte het nog veel moeite om hem van me af te duwen, want hont is een watje :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:40:57 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_114985159
Poetel O+
disclaimer
pi_114985503
Op mijn werk ligt alles eruit. Internet, telefoon. Iedereen is dus naar huis :').
Aids.
pi_114985592
Bij ons is het weer drama. Had gister een huilende collega aan de telefoon omdat er weer eens iets was gebeurd. ;(
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114985680
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:57 schreef Mss het volgende:
Op mijn werk ligt alles eruit. Internet, telefoon. Iedereen is dus naar huis :').
En dit wist je toevallig voordat je je ziek zou melden of heb je dat bij dezen weer in kunnen trekken? ;)
pi_114986092
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:57 schreef Mss het volgende:
Bij mij ook! Alleen mogen wij niet naar huis :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:21:25 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_114986120
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:01 schreef Dwyn het volgende:
Bij ons is het weer drama. Had gister een huilende collega aan de telefoon omdat er weer eens iets was gebeurd. ;(
wat een kuttoko is het ook :r
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:22:05 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_114986132
De man achter mij belt met een collega in het buitenland:

"No, this does not say me anything"

:'(
disclaimer
pi_114986139
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat een kuttoko is het ook :r
Nu hebben ze voor vanavond ineens beveiliging geregeld. En de rest van de week dan? :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:47:36 #53
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_114986928
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:22 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Nu hebben ze voor vanavond ineens beveiliging geregeld. En de rest van de week dan? :')
wat voor spullen verkoop je dan? En wat is er gebeurt?
pi_114987348
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:47 schreef bleiblei het volgende:

[..]

wat voor spullen verkoop je dan? En wat is er gebeurt?
DM :)
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:24:16 #55
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114990461
Moggel...veel te laat gaan slapen :')

W.b.t. ruzie met buuf. Natuurlijk is het terecht dat ze de kat niet in haar tuin wil, maar wij doen er dan ook alles aan om hem daar uit te houden.
Ik ga die kat echt niet aan een tuigje doen, beestje wordt gillend gek denk ik, die heeft allang van zijn vrijheid geproefd. En ze klimmen heel graag in de grote appelboom, dat kan dan niet meer. Nee een tuigje is geen optie voor ons. Misschien als ze wat ouder en rustiger zijn, maarja dan zullen ze ook wel niet meer in de tuin van de buuf komen. :')
Ze heeft toestemming van ons om hem weg te jagen, een emmer water, desnoods terug over de schutting 'gooien' (lees; de schutting is hoog genoeg om hem er even overheen te tillen en te laten vallen. Diertje komt wel op zijn pootjes terecht) Maar ze treitert ons denk ik liever door hem de voordeur uit te schoppen in de hoop dat ie verdwaalt.

We waren sowieso al van plan het schuurtje even wat aan te pakken met wat rieten matten en er een leuk zithoekje van te maken, misschien dat we de rieten matten maar heel hoog door moeten trekken zodat de tuin aan hun zicht wordt onttrokken en dus niet meer nieuwsgierigheid opwekt.

Wordt vervolgd want wij vinden het natuurlijk ook een vervelende situatie. Er is niets vervelender dan op oorlog staan met je buren...ik heb liever een stilzwijgend negeren :')

Mss beterschap meissie :*
pi_114990795
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
Moggel...veel te laat gaan slapen :')

W.b.t. ruzie met buuf. Natuurlijk is het terecht dat ze de kat niet in haar tuin wil, maar wij doen er dan ook alles aan om hem daar uit te houden.
Ik ga die kat echt niet aan een tuigje doen, beestje wordt gillend gek denk ik, die heeft allang van zijn vrijheid geproefd. En ze klimmen heel graag in de grote appelboom, dat kan dan niet meer. Nee een tuigje is geen optie voor ons. Misschien als ze wat ouder en rustiger zijn, maarja dan zullen ze ook wel niet meer in de tuin van de buuf komen. :')
Ze heeft toestemming van ons om hem weg te jagen, een emmer water, desnoods terug over de schutting 'gooien' (lees; de schutting is hoog genoeg om hem er even overheen te tillen en te laten vallen. Diertje komt wel op zijn pootjes terecht) Maar ze treitert ons denk ik liever door hem de voordeur uit te schoppen in de hoop dat ie verdwaalt.

We waren sowieso al van plan het schuurtje even wat aan te pakken met wat rieten matten en er een leuk zithoekje van te maken, misschien dat we de rieten matten maar heel hoog door moeten trekken zodat de tuin aan hun zicht wordt onttrokken en dus niet meer nieuwsgierigheid opwekt.

Wordt vervolgd want wij vinden het natuurlijk ook een vervelende situatie. Er is niets vervelender dan op oorlog staan met je buren...ik heb liever een stilzwijgend negeren :')

Mss beterschap meissie :*
Dan moet je de kat toch binnen houden, of je tuin beter afsluiten.
Een kat hoort niet voor overlast te zorgen en als je een buurvrouw hebt die de kat vervelend vindt, doet hij dat wel. Haar manieren om het op te lossen zijn ronduit onbeschoft, maar in het beginsel heeft ze wel een punt.
Mijn kat heeft in mijn vorige huis altijd buiten gezeten en hier de eerste maanden ook. Tot ik merkte dat ze vrolijk bij andere mensen naar binnen loopt. Dat was voor mij reden om haar binnen te houden, want dan veroorzaakt ze overlast. Red ze prima hoor, ook al heeft ze al buiten gelopen :Y
Buiten aan een tuigje vind ze ook wel gezellig (achter vliegen aanzitten), maar dan moet ik erbij blijven omdat ze zichzelf anders in de knoop werkt. Dus dat doe ik zelden.

Gisteren op mijn werk kwam ik beneden en bleek er een kat op het aanrecht te zitten. :') Nu kan ik er de humor wel van inzien, maar eigenlijk is het smerig dat andermans kat op jouw aanrecht zit. En dan ben ik een kattenliefhebber, moet je je voorstellen dat je een hekel aan katten zou hebben -O-

[/FF-modus]
pi_114990818
Maar... Waarom geen tuigje? Een kitten moet nog 'opgevoed' worden en moet toch beperkt worden in zijn/haar vrijheid? Dit kun je later niet meer afleren door dan alsnog een tuigje aan te doen?
:@ Dacht ik.. I dunno; ik vergelijk het wellicht iets te veel met een hond. ;)

Mijn paps wil bijvoorbeeld niet met de korte riem wandelen; want... Dan kan de hond toch niet heen en weer crossen en kan ie zijn energy niet kwijt. WRONG. Door met de korte riem te wandelen en hem te verplichten naast je te lopen; moet ie zich ontzettend concentreren en is ie dus veel moeierderderdeerrr dan met lange riem :D
Ok kromme vergelijking; maar goed :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_114990934
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:32 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Dan moet je de kat toch binnen houden, of je tuin beter afsluiten.
Een kat hoort niet voor overlast te zorgen en als je een buurvrouw hebt die de kat vervelend vindt, doet hij dat wel. Haar manieren om het op te lossen zijn ronduit onbeschoft, maar in het beginsel heeft ze wel een punt.
Mijn kat heeft in mijn vorige huis altijd buiten gezeten en hier de eerste maanden ook. Tot ik merkte dat ze vrolijk bij andere mensen naar binnen loopt. Dat was voor mij reden om haar binnen te houden, want dan veroorzaakt ze overlast. Red ze prima hoor, ook al heeft ze al buiten gelopen :Y
Buiten aan een tuigje vind ze ook wel gezellig (achter vliegen aanzitten), maar dan moet ik erbij blijven omdat ze zichzelf anders in de knoop werkt. Dus dat doe ik zelden.

Gisteren op mijn werk kwam ik beneden en bleek er een kat op het aanrecht te zitten. :') Nu kan ik er de humor wel van inzien, maar eigenlijk is het smerig dat andermans kat op jouw aanrecht zit. En dan ben ik een kattenliefhebber, moet je je voorstellen dat je een hekel aan katten zou hebben -O-
[/FF-modus]
Ja dat laatste vooral.. Met dit warme weer staat hier ook altijd de achterdeur open; dus katten 'zouden' ook zomaar binnen kunnen lopen. :X
Gelukkig hebben wij de hond die kadders haat :7
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_114990936
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
Maar... Waarom geen tuigje? Een kitten moet nog 'opgevoed' worden en moet toch beperkt worden in zijn/haar vrijheid? Dit kun je later niet meer afleren door dan alsnog een tuigje aan te doen?
:@ Dacht ik.. I dunno; ik vergelijk het wellicht iets te veel met een hond. ;)

Mijn paps wil bijvoorbeeld niet met de korte riem wandelen; want... Dan kan de hond toch niet heen en weer crossen en kan ie zijn energy niet kwijt. WRONG. Door met de korte riem te wandelen en hem te verplichten naast je te lopen; moet ie zich ontzettend concentreren en is ie dus veel moeierderderdeerrr dan met lange riem :D
Ok kromme vergelijking; maar goed :')
Die vergelijking slaat volgens mij best wel nergens op :').
Maar een kat kan prima tevreden zijn aan een tuigje :Y .. Of binnen :Y
Miep kwam soberso niet buiten voordat ze gesteriliseerd was, vond 1 kat meer dan genoeg
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:35:35 #60
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114990956
Als de kitten aan een halsband kan wenne kunnen ze ook wel aan een tuigje wennen hoor :P
Eerst laten wennen in huis en daarna gewoon aan de lijn buiten. Hadden wij ook toen we de kat nog mee naar de camping namen, was geen probleem.

Dan wordt het een trolleykat *O*
吴 曼 迪
pi_114991096
Mag ik ook dm dwyn? :@
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:38:35 #62
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114991097
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja dat laatste vooral.. Met dit warme weer staat hier ook altijd de achterdeur open; dus katten 'zouden' ook zomaar binnen kunnen lopen. :X
Gelukkig hebben wij de hond die kadders haat :7
De kat van de buren kwam hier ook gewoon binnen, dus heb ik 1 van onze katten afgericht om hem weg te jagen O+
吴 曼 迪
pi_114991215
Wij hadden inderdaad een deur open staan, want warm :Y
En dan met 6 kinderen in huis, er zou er maar 1 zwaar allergisch voor katten zijn en je hebt een vervelend probleem -O-
En de pest is dat we geen idee hebben van wie die kat is, dus je kan er ook tegen niemand wat van zeggen. Laten we maar hopen dat het eenmalig was :Y

quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:38 schreef megamandy het volgende:

[..]

De kat van de buren kwam hier ook gewoon binnen, dus heb ik 1 van onze katten afgericht om hem weg te jagen O+
Terror-Kat >:)
Jaagt hij ook inbrekers weg? O+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:46:39 #64
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114991459
Ik zie niet zo goed in waarom de kat niet gewoon binnen kan blijven, dus ook niet in de eigen achtertuin. Dan kan hij niet ontsnappen, niet de buren lastig vallen en niet kwijt gemaakt worden of erger door de buurkut

:?
Knoei
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:52:43 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_114991717
Voordat wij de poussen verhuisden naar het nieuwe adres (we gingen eerst verbouwen dus hebben ze nog een maand in mijn oude appartement gewoond) liepen alle buurtkatten bij ons binnen. No way dat ze dat nog proberen nu _O-
(then again heb ik nooit ramen of deuren open op plekken waar er katten naar binnen of buiten kunnen :P )
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:53:26 #66
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114991767
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wij hadden inderdaad een deur open staan, want warm :Y
En dan met 6 kinderen in huis, er zou er maar 1 zwaar allergisch voor katten zijn en je hebt een vervelend probleem -O-
En de pest is dat we geen idee hebben van wie die kat is, dus je kan er ook tegen niemand wat van zeggen. Laten we maar hopen dat het eenmalig was :Y

[..]

Terror-Kat >:)
Jaagt hij ook inbrekers weg? O+
Geen idee want voor de stofzuiger en vreemde mensen rent hij normaal snel naar boven :') Maar misschien jaagt hij gemaskerde mannen wel heel goed weg :Y
Hij blijft een ginger :9
吴 曼 迪
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:54:28 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_114991826
Katten jagen meestal alleen andere dieren weg, mensen en apparaten vinden ze eng :')
Maar een grote hont dagen ze dan wel weer uit O+
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:55:22 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_114991863
En de omgeving he... als Noortje buiten zit en ik ook komt ze altijd naar me toe om te kroelen, als we allebei binnen zitten rent ze altijd voor me weg :')
disclaimer
pi_114992157
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Die vergelijking slaat volgens mij best wel nergens op :').
Maar een kat kan prima tevreden zijn aan een tuigje :Y .. Of binnen :Y
Miep kwam soberso niet buiten voordat ze gesteriliseerd was, vond 1 kat meer dan genoeg
Ja ik bedacht het me achteraf ook. Maar goed ik bedoelde eerder omdat puckzz zegt dat ze de vrijheid heeft geproefd endezulks... En dus gewend is verder te kunnen; en bij een hond meer ruimte ook niet altijd beter is.. euh.. mja het is duidelijk dat ik geen verstand heb van kadders :') :X :@
* PriemGirl shuts up now :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:04:58 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_114992290
och, Eny heeft ook de vrijheid geproefd. Hij blijft toch mooi binnen. En soms is ie boos, maar meestal gaat ie na 5 minuten weer slapen :')
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:08:23 #71
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114992434
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
och, Eny heeft ook de vrijheid geproefd. Hij blijft toch mooi binnen. En soms is ie boos, maar meestal gaat ie na 5 minuten weer slapen :')
Het enige waaraan ik soms merk dat de katten die dag niet in de tuin geweest zijn is als de rooie in de avond vanaf de zolder helemaal naar beneden gaat rennen, alle trappen af, door het kattenluik, naar de serre daar omdraaien en weer terug. En dat dan een paar keer :')
吴 曼 迪
pi_114992498
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Poeh zwaar leven jongeuh _O-
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:10:19 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_114992507
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:08 schreef megamandy het volgende:

[..]

Het enige waaraan ik soms merk dat de katten die dag niet in de tuin geweest zijn is als de rooie in de avond vanaf de zolder helemaal naar beneden gaat rennen, alle trappen af, door het kattenluik, naar de serre daar omdraaien en weer terug. En dat dan een paar keer :')
Energie afvoeren _O-
(same here :') )
disclaimer
pi_114992519
Ik merk vooral dat Miep niet meer buiten komt omdat ze pist op allemaal plekken die er niet voor bedoeld zijn }:| ;(

En ze is wat zwaarder geworden, 3 kilo al jonge! :D
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:11:48 #75
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114992571
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Energie afvoeren _O-
(same here :') )
Ja en dan gaat die blinde kat achter een kastje zitten en proberen aan te vallen als die andere langs komt :') Ook hilarisch om te zien want meestal grijpt hij mis natuurlijk O+ >:)
吴 曼 迪
pi_114992670
Ik heb de hele dag nog vrijwel niks anders gedaan dan apps downloaden en goeden matigen spelletjes spelen :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:13:47 #77
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114992683
Yoghurt met verse mango :9
Knoei
pi_114992688
A-england lakjes! *O*
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:14:21 #79
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114992704
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:11 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja en dan gaat die blinde kat achter een kastje zitten en proberen aan te vallen als die andere langs komt :') Ook hilarisch om te zien want meestal grijpt hij mis natuurlijk O+ >:)
Nou we zullen zien wat het gaat worden. Momenteel komen ze alleen buiten als wij ook buiten zijn. Nu is de buitendeur dus ook gewoon dicht.

En een lens uit je oog willen halen die er niet in zit. :') Geen idee wanneer ik die verloren ben maar ik vond mijn beeldscherm al zo onscherp, ik dacht 'ik zal ze eens gaan poetsen.' Toen bleek er nog maar eentje in te zitten (denk ik :+ )
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:17:41 #80
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114992876
En hoe lang blijven die baby-borden toch bij mensen in de tuin staan? Tot het kind loopt? :')

Overburen hebben al heel erg lang GINA in de tuin, ja nu weten we het wel!

* Puckzzz gaat in een hutje op de hei wonen.... :') met internet ofcourse :+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:19:17 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_114992958
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:11 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik blijf het zeggen:

Brammetje _O_
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:20:02 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_114992993
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:17 schreef Puckzzz het volgende:
En hoe lang blijven die baby-borden toch bij mensen in de tuin staan? Tot het kind loopt? :')

Overburen hebben al heel erg lang GINA in de tuin, ja nu weten we het wel!

* Puckzzz gaat in een hutje op de hei wonen.... :') met internet ofcourse :+
Meestal drie maanden. En misschien is dat beter voor je hart O+ :D :*
disclaimer
pi_114993018
Ik snap ook niet helemaal dat je kitten niet in tuigje wilt doen puckzzz, daar went hij echt wel aan hoor. Plus hij kan dan lekker in de tuin zijn, jammer dan dat hij niet meer in de appelboom kan maar iets is beter dan dat hij de hele dag binnen moet blijven
pi_114993049
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Meestal drie maanden. En misschien is dat beter voor je hart O+ :D :*
Ah ik vind het altijd wel schattig :@
Mijn trouwslinger (ik mocht 1 mini slinger laten hangen van cif) heeft hier ook 3 maand gehangen :@ :@
pi_114993085
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:21 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Mijn trouwslinger (ik mocht 1 mini slinger laten hangen van cif) heeft hier ook 3 maand gehangen :@ :@
3 maanden, jeetje man ik heb nog steeds t idee dat je een week getrouwd bent ofzo, tid gaat zo snel
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:22:08 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_114993091
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:21 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ik ook wel hoor, maar ik heb best een pesthekel aan winnie the pooh en crash-ooievaars, en laat dat nou net 85% van die kutborden betreffen _O-
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:22:48 #87
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114993124
Zet dan gewoon een echte ooievaar in de tuin O+
吴 曼 迪
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:23:42 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_114993155
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:22 schreef megamandy het volgende:
Pootjes vastlijmen op de stoep met tweecomponentenlijm *O*
disclaimer
pi_114993162
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:22 schreef megamandy het volgende:
Vastgespijkerd aan een plankje zodat hij goed blijft staan? :D :D
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:23:56 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_114993164
Af en toe een vis gooien :')
disclaimer
pi_114993187
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
zelf voor het raam waar hij staat uitgebreid sushi gaan nommen :9
pi_114993199
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:22 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

3 maanden, jeetje man ik heb nog steeds t idee dat je een week getrouwd bent ofzo, tid gaat zo snel
Echt he :D Ik kan me eik ook al niet meer voorstellen dat ik bijna 9 maand voorbereidingswerk had aan 1 dag :') Alhoewel mijn nieuwen naam nog steeds niet geheel went tbh :@ :D
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ook wel hoor, maar ik heb best een pesthekel aan winnie the pooh en crash-ooievaars, en laat dat nou net 85% van die kutborden betreffen _O-
Pahaha true true... :') Wat creativiteit zou wel mogen :P
Hier hadden we 1 huis die gewoon een rozen vlag uitging met HOERA giga mega groot er op. Zo kan het ook natuurlijk _O-
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:24:44 #93
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114993203
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Moet toch genoeg zijn?

Beter dan dit :'(
吴 曼 迪
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:24:48 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_114993208
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

zelf voor het raam waar hij staat uitgebreid sushi gaan nommen :9
En 'm de vinger geven :Y
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:24:59 #95
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114993214
quote:

[..]

Hier staat een grote olifant op een roze wolk (het is een meisje :+ ) en er hangt een waslijn met rompertjes die GINA spellen. Overkill....

Het is ook wel schattig, en als het er net staat heb je ook zoiets van 'Hee! De buurvrouw is eindelijk bevallen *O* Maar het staat er gewoon zo lang, de kraamperiode is allang voorbij.
pi_114993223
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef megamandy het volgende:

[..]

Moet toch genoeg zijn?

[ afbeelding ]
_O- _O- En ik vond die vlag al erg in onze wijk _O-
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:25:21 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_114993228
quote:

[..]

Moet toch genoeg zijn?

[ afbeelding ]
disclaimer
pi_114993248
quote:

[..]

Moet toch genoeg zijn?

[ afbeelding ]
OMFG :'(
pi_114993249
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Hier staat een grote olifant op een roze wolk (het is een meisje :+ ) en er hangt een waslijn met rompertjes die GINA spellen. Overkill....

Het is ook wel schattig, en als het er net staat heb je ook zoiets van 'Hee! De buurvrouw is eindelijk bevallen *O* Maar het staat er gewoon zo lang, de kraamperiode is allang voorbij.
DIE ROMPERTJES ZIJN KJOEEET :@ Ik zag die paar maand geleden ook... Té schattig al die mini koetjiekoetchie... :') Dus... :@
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:26:03 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_114993257
Gina, wat een klotenaam :')
disclaimer
pi_114993265
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Echt he :D Ik kan me eik ook al niet meer voorstellen dat ik bijna 9 maand voorbereidingswerk had aan 1 dag :') Alhoewel mijn nieuwen naam nog steeds niet geheel went tbh :@ :D

[..]

Hier hadden we 1 huis die gewoon een rozen vlag uitging met HOERA giga mega groot er op. Zo kan het ook natuurlijk _O-
En als je dan het gordijn een stukje dicht doet staat er HOER O+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:26:17 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_114993272
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:25 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

DIE ROMPERTJES ZIJN KJOEEET :@ Ik zag die paar maand geleden ook... Té schattig al die mini koetjiekoetchie... :') Dus... :@
Nee, die zijn kut.
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:26:21 #103
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114993273
Bij google kan ik niet eens een plaatje vinden van een normale ooievaar ;( Ben bang dat ik er inderdaad eentje moet vangen.
Misschien wel makkelijk om die dan op te zetten want om dat beest iedere dag te voeren is ook weer zoveel werk :N
吴 曼 迪
pi_114993283
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
Daar zie ik echt zo'n gemeen kutkind bij
pi_114993292
quote:

[..]

Nee, die zijn kut.
Kjoet }:|
pi_114993300
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Peheheh _O- Niiiice :7
pi_114993301
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Moet je de vlag wel achter het raam hangen :Y

(had het onderdeel vlag gemist, dacht dat het achter het raam hing, zoals zo'n verjaardagsslinger :@ )
pi_114993308
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Hang er twee A4tjes voor, met V en A :7
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_114993316
ik vind de meeste dingen in tuinen ook niet leuk, soms zit er wel iets wat okay is tussen maar alsnog mag het na 3 dagen wel weg hoor :@
pi_114993332
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef megamandy het volgende:
Bij google kan ik niet eens een plaatje vinden van een normale ooievaar ;( Ben bang dat ik er inderdaad eentje moet vangen.
Misschien wel makkelijk om die dan op te zetten want om dat beest iedere dag te voeren is ook weer zoveel werk :N
Als je hem geen eten geeft is hij dood tegen de tijd dat de kraamperiode voorbij is, dan heb je hem toch niet meer nodig ^O^
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:27:47 #111
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114993346
quote:
_O- dat vonden wij ook want elke keer dat we dat zien hangen beginnen we te zingen.

*O*
pi_114993349
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ULTIMATE TROLL! _O-
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:27:53 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_114993352
weer een goeden outfit voor Lindy's bruiloft!

509 euro maar!
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:27:56 #114
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114993353
quote:

[..]

O+

吴 曼 迪
pi_114993368
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Daar zie ik echt zo'n gemeen kutkind bij
Regina van Mean Girls _O-
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:28:20 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_114993369
quote:

[..]

_O-
disclaimer
pi_114993372
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef megamandy het volgende:

[..]

O+

[ afbeelding ]
;(
Dat kind zou je toch direct uit huis laten plaatsen? ;(
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:28:40 #118
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114993389
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Als je hem geen eten geeft is hij dood tegen de tijd dat de kraamperiode voorbij is, dan heb je hem toch niet meer nodig ^O^
Oja is misschien wel handig weet je meteen wanneer je hem weg moet halen :Y
吴 曼 迪
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:28:58 #119
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114993400
quote:

[..]

_O- _O- _O-
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:29:06 #120
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114993409
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:28 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Mean Girls _O_
吴 曼 迪
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:29:06 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_114993410
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:28 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Alle mensen die Regina heten mogen wmb meteen dood.
disclaimer
pi_114993428
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

[..]

Het heeft mij bij mij ook een jaar geduurd voordat mijn nieuwe naam 'normaal' werd en ik me automatisch ook zo voor ging stellen aan anderen en zo de telefoon opnam en zo. Dus je hebt nog ff ;)
pi_114993460
quote:

[..]

Crash ooievaars O+

Ik vind ze leuk :@
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:30:50 #124
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114993494

Ook te koop! Voor als je een heel elftal wilt fokken O+
吴 曼 迪
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:31:07 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_114993511
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Crash ooievaars O+

Ik vind ze leuk :@
ja, maar jij had geen smaak, remember :D
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:31:22 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_114993518

disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:31:39 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_114993533
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:30 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]

Ook te koop! Voor als je een heel elftal wilt fokken O+
godverdomme :')
disclaimer
pi_114993556
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, maar jij had geen smaak, remember :D
True :Y
pi_114993569
quote:
met dat lijk je zelf op een ooievaar :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2012 13:32:28 ]
pi_114993597
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook meteen aan :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:33:00 #131
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114993617
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ja of een zwaantje :')
吴 曼 迪
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:33:02 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_114993619
disclaimer
pi_114993695
quote:
pi_114993696
quote:
JEZUS :o

Ik weet dat ik geen smaak heb, maar dit is gewoon echt erg hoor..
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:34:24 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_114993699
Zou je ook twee bruiden kunnen huren?

disclaimer
pi_114993728
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]
:D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_114993760
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]
Vast wel!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:35:42 #138
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114993780
quote:
;( typische vrouw ook die ervoor staat.
吴 曼 迪
pi_114993819

_O-
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:36:17 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_114993823
gewoon dezen!

disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:36:19 #141
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114993826
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:35 schreef megamandy het volgende:

[..]

;( typische vrouw ook die ervoor staat.
Ze is nog net niet blond :P
pi_114993884
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon dezen!

[ afbeelding ]
Omdat het kan :Y
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:37:26 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_114993896
quote:
Mept ze hem? :D
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:38:05 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_114993936

Why :')
disclaimer
pi_114993960

quote:
Deze vrolijke opblaasbare hond is maar liefst 6,5 meter (!!!) hoog. Een gigantische blikvanger bij een opening, een aktie
of als ludieke grap bij een jarige honden-liefhebber.
Ludieke grap :').
Hoef natuurlijk niet te melden dat hun logo in comic sans is he? :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:38:57 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_114993985
Baby uit kool :')

disclaimer
pi_114993993
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mept ze hem? :D
Ik denk het :Y
Subtiele manier om door te geven dat het huwelijk niet door gaat?
pi_114993999
Ik vind de halve abraham ook nog steeds briljant O+

donderdag 2 augustus 2012 @ 13:39:47 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_114994020
DEZE!!!

disclaimer
pi_114994023
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
Baby uit kool :')

[ afbeelding ]
_O- _O- Wat een lelijkheid, baby met z'n verschrompelde harses :')
pi_114994034
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
DEZE!!!

[ afbeelding ]
:D Die is dan wel grappig
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:40:14 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_114994040
quote:
Een opblaasbare olifant als echte blikvanger oftewel eye catcher.
Thanks for translation. :')
disclaimer
pi_114994045
Ze hebben ook negers O+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:40:32 #154
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114994054
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:D
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:40:36 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_114994059
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[ afbeelding ]
_O-
disclaimer
pi_114994062
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

That does not say me anything :N
pi_114994084
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze hebben ook negers O+
[ afbeelding ]
_O-
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:41:00 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_114994085
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze hebben ook negers O+
[ afbeelding ]
gelukkig O+
disclaimer
pi_114994236
Goeden wansmaak topique :').
Aids.
pi_114994263

HELEN GROTEN BIER :D
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:44:26 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_114994286
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
HELEN GROTEN BIER :D
waarom vraagteken?
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:44:54 #162
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114994312
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[ afbeelding ]
Maar die wel geniaal inderdaad om iemand echt te pesten O+ En dan blijft dan ook maar 1 dag in de tuin mag ik hopen :')
吴 曼 迪
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:45:22 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_114994336

disclaimer
pi_114994355
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

waarom vraagteken?
Je schijnt de tekst aan te kunnen passen :Y
pi_114994371
quote:
_O- _O-
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:46:09 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_114994384
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:45 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Je schijnt de tekst aan te kunnen passen :Y
Dus je kan er ook Feestje :r van maken? :D
disclaimer
pi_114994405
Oeh, dit moeten we hebben voor de volgenden meet!

En dan met tha booze O+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:47:12 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_114994437
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, dit moeten we hebben voor de volgenden meet!
[ afbeelding ]
En dan met tha booze O+
Een olephanten wodka tap!!1
disclaimer
pi_114994459
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dus je kan er ook Feestje :r van maken? :D
Blijkbaar niet
quote:
(Biertje, Feestje of 18 Jaar)
Anders hadden we er EINZ op kunnen zetten O+
pi_114994477
Thafuq :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:48:14 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_114994491
quote:
De heerlijke geur van verse popcorn maakt u zelf met onze Popcorn machines!
Als ik popcorngeur wil koop ik wel een spuitbus
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:48:50 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_114994528
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]Thafuq :')
_O-
disclaimer
pi_114994571
DIT MOETEN WE OOK HEBBEN OP DE MEET!

EEN KOEIEN SPRINGKUSSEN :D :D :D
pi_114995068
Hoeveel ruimte denk jij dt ik in mijn tuin heb :'(

Alhoewel.. ik zet natuurlijk gewoon de straat af :D O-)
pi_114995960
:W

Goeden vermaak _O-
pi_114996139

de opblaas ooievaar
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:23:04 #177
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114996192
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]

de opblaas ooievaar
gaat die heel hard boem na een tijdje? >:)
Knoei
pi_114996254
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]

de opblaas ooievaar
veel geld uitgeven voor zo'n lelijk opblaasding en dan zo gierig de naam op een a4tje zetten :')
pi_114996260
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:23 schreef Loqi het volgende:

[..]

gaat die heel hard boem na een tijdje? >:)
Hij is op elektriciteit dus ik zie een mogelijkheid })
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:25:13 #180
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114996283
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

veel geld uitgeven voor zo'n lelijk opblaasding en dan zo gierig de naam op een a4tje zetten :')
nu je t zegt, wtf idd :')
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

Hij is op elektriciteit dus ik zie een mogelijkheid })
_O-
Knoei
pi_114996396

Nog een pareltje, let vooral op die mooie witte sokken van de meneer rechts
pi_114996427
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:32:37 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_114996596
quote:
DAFUQ
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:33:19 #184
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114996622
quote:
:{ :{ :{ :{ :{ :'(
Knoei
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:34:00 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_114996642
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]

Nog een pareltje, let vooral op die mooie witte sokken van de meneer rechts
het kind heet jongetje?

Soberso, het woord "jongetje" :')
disclaimer
pi_114996710
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het kind heet jongetje?

Soberso, het woord "jongetje" :')
Ik zou er niet raar van opkijken in ieder geval
pi_114996743
Zo'n opblaasding had er hier ook een een tijdje terug.

En toen ging het stormen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:36:56 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_114996774
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo'n opblaasding had er hier ook een een tijdje terug.

En toen ging het stormen. :')
godzijdank hebben we hier geen voortuinen :')
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:38:06 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_114996829
OH nu weet ik waarom de pauperhuizen in Krachtwijk de Bennekel zulks een grote voortuinen hebben!
Naast de winkelwagens, kliko's aanhangers en scooters past er makkelijk hendig zo'n pauper opblaasunit bij *O*
En ze fokken toch bij het leven! :D
disclaimer
pi_114996852
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
OH nu weet ik waarom de pauperhuizen in Krachtwijk de Bennekel zulks een grote voortuinen hebben!
Naast de winkelwagens, kliko's aanhangers en scooters past er makkelijk hendig zo'n pauper opblaasunit bij *O*
En ze fokken toch bij het leven! :D
_O-
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:39:32 #191
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114996912
Nu wil ik de slinger van de overburen gaan photoshoppen :+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:41:05 #192
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_114996988
Ik heb Rick net ff wakker gemaakt :9 (nachtdienst) zal zo es een tuigje opperen....

wat een foute zin :+
pi_114997007
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb Rick net ff wakker gemaakt :9 (nachtdienst) zal zo es een tuigje opperen....

wat een foute zin :+
mental image Rick aan een tuigje
pi_114997090
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

godzijdank hebben we hier geen voortuinen :')
Wij ook amper. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_114997183
Wij hebben wel voortuinen............................... :')
pi_114997499
Aaw yeah -10 *O*
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:12:24 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_114998638
Afgevallen? *O* Super!
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:12:35 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_114998656
Bohemians O+
disclaimer
pi_114998718

die kop :')
pi_114998745
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Aaw yeah -10 *O*
nice *O*
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:15:47 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_114998812
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]

die kop :')
Perzen _O_
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:19:15 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_114999027
Dit is Pepijn, hij is van de bijna-buren en hij houdt altijd toezicht als wij tuinieren (lees: zijn territorium om zeep helpen :D )

disclaimer
pi_114999115
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Dit is Pepijn, hij is van de bijna-buren en hij houdt altijd toezicht als wij tuinieren (lees: zijn territorium om zeep helpen :D )

[ afbeelding ]
potver _O-
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:21:19 #204
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114999162
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
wat een episch smoelwerk _O-
Knoei
pi_114999177
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
Afgevallen? *O* Super!
Joah! :o
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:14 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

nice *O*
Thanks sjaan
pi_114999195
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O_
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:22:04 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_114999209
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:21 schreef Loqi het volgende:

[..]

wat een episch smoelwerk _O-
pepijn is een eindbaas, hij doet niks en toch zijn alle katten bang voor 'm :')
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:22:45 #208
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114999253
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat vind ik niet gek _O-
Knoei
pi_114999361
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:o sjezus wat een kop! _O_
pi_114999381
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

joh :P
pi_114999395
Godsamme, deze stompjes zijn bijna niet te lakken |:(
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114999403
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Aaw yeah -10 *O*
Goed bezig! *O*
pi_114999417
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:24 schreef Dwyn het volgende:
Godsamme, deze stompjes zijn bijna niet te lakken |:(
Stompjes? ;(
pi_114999465
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Stompjes? ;(
Ja, ik had allemaal van die half gespleten nagels van het werk dus ik heb ze gekortwiekt, maar nu zijn ze echt KORT. :N
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114999587
DIE KAD :D :'( :D
Aids.
pi_114999875
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:26 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ja, ik had allemaal van die half gespleten nagels van het werk dus ik heb ze gekortwiekt, maar nu zijn ze echt KORT. :N
Zonde! Maar ze groeien wel weer terug! :Y

Of verwacht je nog meer werkzaamheden waar ze van splijten?
pi_115000065
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Zonde! Maar ze groeien wel weer terug! :Y

Of verwacht je nog meer werkzaamheden waar ze van splijten?
Ik ging gisteren met mijn kortgewiekte nagels werken en toen is er weer een gespleten helaas, maar zover kan ik ze niet vijlen!

Ik ben nu extra vitaminen aan het slikken en flink aan de nagelolie en handcrème om het een beetje te voorkomen.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_115000151
Mijn nagels groeien echt ontzettend hard op dit moment. Voor mijn gevoel blijf ik vijlen.
Aids.
pi_115000181
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:35 schreef Mss het volgende:
Mijn nagels groeien echt ontzettend hard op dit moment. Voor mijn gevoel blijf ik vijlen.
Jaloers!
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_115000255
Fuuu! heeft hier ook iemand verstand van Paypal?
pi_115000276
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
wat is er dan?
pi_115000279
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Wat is er gebeurd?
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_115000320
quote:
Ja ik ook! Mijn haar groeit ook als een gek :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:36 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Jaloers!
Vitamine B nemen, bevordert de groei van haar en nagels :)
pi_115000335
Ik heb een order geplaatst bij TD en wil betalen via mijn nieuwe paypal account, nou heb ik er geld opgezet en geconverteerd naar US dollars maar het word maar niet betaald aan TD
pi_115000361
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb een order geplaatst bij TD en wil betalen via mijn nieuwe paypal account, nou heb ik er geld opgezet en geconverteerd naar US dollars maar het word maar niet betaald aan TD
Heb je al wel een invoice?
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_115000374
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja ik ook! Mijn haar groeit ook als een gek :Y

[..]

Vitamine B nemen, bevordert de groei van haar en nagels :)
Welke vitamine b?
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_115000397
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:39 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Heb je al wel een invoice?
Hoe bedoel je? ik heb wel via TD op betalen geklikt
pi_115000411
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
waarom koppel je paypal niet gewoon aan je rekening? hoef je geen geld over te maken
pi_115000456
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

waarom koppel je paypal niet gewoon aan je rekening? hoef je geen geld over te maken
Ik dacht dus dat ik dat gedaan had en heb er ook een bevestiging van dat ik dat gedaan had, maar het gaat dus niet goed nu voor mijn gevoel
pi_115000512
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

Ik dacht dus dat ik dat gedaan had en heb er ook een bevestiging van dat ik dat gedaan had, maar het gaat dus niet goed nu voor mijn gevoel
maar het duurt wel even voordat het van je rekening gehaald wordt he :)
pi_115000528
heb je mail van paypal dat je betaling hebt gedaan?
pi_115000539
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:40 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Welke vitamine b?
Ik had van Etos eigen merk een vitamine B complex. Stond op het potje volgens mij ook 'voor huid, haar en nagels' op. En merk sinds een tijdje dat m'n haar en nagels echt ontzettend hard groeien. De kapster maakte er vorige week nog een opmerking over zelfs haha.

En eerst wilde ik m'n nagels lang en duurde het eeuwen, nu hou ik ze liever wat korter en ben ik wekelijks aan het vijlen :') Maar wel hendig als er eens iets inscheurt :P
pi_115000605
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

maar het duurt wel even voordat het van je rekening gehaald wordt he :)
weet ik maar heb de 26ste de bestelling gedaan, zo lang duurt het toch niet?

O en ja die heb ik gehad
pi_115000661
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik had van Etos eigen merk een vitamine B complex. Stond op het potje volgens mij ook 'voor huid, haar en nagels' op. En merk sinds een tijdje dat m'n haar en nagels echt ontzettend hard groeien. De kapster maakte er vorige week nog een opmerking over zelfs haha.

En eerst wilde ik m'n nagels lang en duurde het eeuwen, nu hou ik ze liever wat korter en ben ik wekelijks aan het vijlen :') Maar wel hendig als er eens iets inscheurt :P
Ik heb namelijk een multivitamine waar zo'n tien soorten B in zitten en ik slik losse huid, haar en nagels capsules (die ik niet weer ga kopen) en ik ben net begonnen met Biotine.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_115000663
Cherryculture is -na bijna 4 weken- binnen :').
Aids.
pi_115000677
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

O en ja die heb ik gehad
Staat de betaling al wel in je Paypal?
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_115000700
Friendzone. Meisje biecht haar gevoelens voor haar gay best friend op en is verbaasd dat hij niet verliefd op haar is :')
Aids.
pi_115000711
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

O en ja die heb ik gehad
oh als je de 26ste betaald hebt noet het nu wel van je rekening afgehaald zijn ja :o heb je van td shipping mail gehad? als je op td inlogt staat het dan op betaald of waiting for payment?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:46:57 #239
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_115000731
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O-
Die naam ook O+

Er is/was een hele vervelende user in FOT waar ik altijd mee overhoop lag. Die heet ook pepijn :')
pi_115000761
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:45 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Staat de betaling al wel in je Paypal?
Ja hij staat er wel tussen maar er staat in behandeling, maar ik heb dus wel een payment recieved mailtje van paypal.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

oh als je de 26ste betaald hebt noet het nu wel van je rekening afgehaald zijn ja :o heb je van td shipping mail gehad? als je op td inlogt staat het dan op betaald of waiting for payment?
op mijn td staat nog steeds payment pending inderdaad
pi_115000796
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:45 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ik heb namelijk een multivitamine waar zo'n tien soorten B in zitten en ik slik losse huid, haar en nagels capsules (die ik niet weer ga kopen) en ik ben net begonnen met Biotine.
Hmm, ja dan zou je zeggen dat dat wel ok moet zijn.. :{
Anders biergist tabletjes?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:48:19 #242
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_115000803
quote:
Mijne zijn vanwege vakantie nu echt onwerkbaar lang geworden. Maar ik zit toch nog in de ziektewet dus ik vijl ze lekker nog niet :+
pi_115000848
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Hmm, ja dan zou je zeggen dat dat wel ok moet zijn.. :{
Anders biergist tabletjes?
Biergist kan ik wel eens proberen :D
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_115000906
De Tuinen Biergist 500 mg voor een gezonde functie van het hart, de hersenen en het zenuwstelsel?
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:50:18 #245
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_115000923
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Biergist kan ik wel eens proberen :D
FTFY *O*
pi_115000981
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:50 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

FTFY *O*
Ik ben meer van de wijn :9
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_115001093
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:50 schreef Dwyn het volgende:
De Tuinen Biergist 500 mg voor een gezonde functie van het hart, de hersenen en het zenuwstelsel?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee _O-

Ik gebruik ze zelf niet, heb alleen gehoord dat het kan helpen, vandaar de suggestie :+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:52:54 #248
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_115001094
Godver...ik ga de kadders binnen ook aan een tuigje doen }:|
Roosje heeft het aanrecht ontdekt...en niet om de afwas te doen }:| Het is meer een voorwasje....
pi_115001107
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:51 schreef Dwyn het volgende:

[..]

+1 :9
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:53:31 #250
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_115001135
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:51 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Dat kwam niet uit met mijn fix for you :P
pi_115001166
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
Godver...ik ga de kadders binnen ook aan een tuigje doen }:|
Roosje heeft het aanrecht ontdekt...en niet om de afwas te doen }:| Het is meer een voorwasje....
Nee roepen, daarna in nekvel oppakken en tik op kont. Na een paar keer is nee voldoende :+
Indien niet voldoende: nee en even onder de koude douche >:)

Onze katten luisteren perfect O-)
pi_115001219
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

Ja hij staat er wel tussen maar er staat in behandeling, maar ik heb dus wel een payment recieved mailtje van paypal.

[..]

op mijn td staat nog steeds payment pending inderdaad
dan gaat het niet goed nee

heb je wel die 1 cent overgemaakt naar je rekenig endeso?
pi_115001263
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

dan gaat het niet goed nee

heb je wel die 1 cent overgemaakt naar je rekenig endeso?
Jep allemaal gedaan en ook bevestiging gehad van paypal dat mijn account geactiveerd was
pi_115001290
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

Jep allemaal gedaan en ook bevestiging gehad van paypal dat mijn account geactiveerd was
hurdurrrr raar.... ff met paypal bellen?
pi_115001316
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

hurdurrrr raar.... ff met paypal bellen?
Ja als het morgen nog niet goed is maar even bellen inderdaad
pi_115001336
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

Ja als het morgen nog niet goed is maar even bellen inderdaad
wat staat er bij geschiedenis?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:57:56 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_115001393
ik heb mijn paypal aan mijn CC gekoppeld, dan wordt het altijd dezelfde dag nog verstuurd bij Amerikaanse webshops :P
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:58:09 #258
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_115001405
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Nee roepen, daarna in nekvel oppakken en tik op kont. Na een paar keer is nee voldoende :+
Indien niet voldoende: nee en even onder de koude douche >:)

Onze katten luisteren perfect O-)
Zo snel ben ik momenteel niet :')
Die is nog in staat om me smalend toe te lachen en dan wanneer ik eindelijk bij het aanrecht ben er vanaf te springen :P
pi_115001417
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn paypal aan mijn CC gekoppeld, dan wordt het altijd dezelfde dag nog verstuurd bij Amerikaanse webshops :P
als je aan rekening koppelt shippen ze ook gelijk :Y
pi_115001429
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar dat wou ik niet meer want het word van mijn vriend zijn rekening afgeschreven dan ik heb niet een eigen cc
pi_115001534
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

wat staat er bij geschiedenis?
dr staat bij mijn geschiedenis:

niet verrekend
pi_115001580
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

dr staat bij mijn geschiedenis:

niet verrekend
dan zou ik maar ff gaan bellen :Y
pi_115001679
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

dan zou ik maar ff gaan bellen :Y
haat aan paypal :P
pi_115001713
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

haat aan paypal :P
ze hebben mijn rekening al 2x geblokkeerd, trauma's :'(
pi_115001727
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Zo snel ben ik momenteel niet :')
Die is nog in staat om me smalend toe te lachen en dan wanneer ik eindelijk bij het aanrecht ben er vanaf te springen :P
Hmm ja, da's wel weer zo.. Wij waren wel van het achter die beesten aanjagen, dus als het dan 5 min duurde om hem te pakken te krijgen, dan was dat maar zo, maar die tik kreeg ie alsnog :P
Inmiddels geeft de jongste z'n sprintje na 2m op en gaat dan maar liggen in afwachting van z'n straf want hij weet dat ie er toch niet onderuit komt _O- En daarna komt ie het heel uitgebreid goedmaken 'you still luv me yesh O+ '
pi_115001774
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ze hebben mijn rekening al 2x geblokkeerd, trauma's :'(
hoezo?
pi_115001867
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

hoezo?
ik kocht toen teveel en ze vertrouwden het niet :') ;(
pi_115001933
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik kocht toen teveel en ze vertrouwden het niet :') ;(
_O- mehehe dat is wel een beetje emoslinger waardig
pi_115002034
Ohja, Sjaan en de paypal faals :D
Aids.
pi_115002081
Dat weet ik nog wel ja! _O-
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:07:50 #271
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115002089
quote:

[..]

O en ja die heb ik gehad
Bij mij duurder de eerste twee betalingen met paypal wel 6 dagen :') maar TD en A-England hadden gewoon mijn bestelling vast gehouden O+

Nu gaat het altijd in 1x eraf :Y
吴 曼 迪
pi_115002128
al 6 minuten in de wacht :{
pi_115002164
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:06 schreef Mss het volgende:
Ohja, Sjaan en de paypal faals :D
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef Dwyn het volgende:
Dat weet ik nog wel ja! _O-
;( :@ :')
pi_115002265
Ik had dus bij mijn CC bestelling een gratis lippenbalsem gekregen. Ik had voor de chocolade gekozen, maar die meurt me toch een partij. Ik ging er bijna weer van nekken :')
Aids.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:11:18 #275
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115002302
Oja en ik had toen gemaild naar paypal en toen zeiden ze ja het kan wel wat langer duren en als je het meteen wilt betalen moet je het maar aan een creditcard koppelen. Ja maar die heb ik niet ;(

Maar dat was dus alleen de eerste twee keer, nu geen problemen meer :)
吴 曼 迪
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:12:26 #276
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115002368
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een baas _O_ Toen ik afgelopen week op de camping was liep er ook zo'n beest rond bij mensen waar mijn moeder mee aan het praten was. Die kop O+ Zo boos O+
吴 曼 迪
pi_115002562
T komt dus volgens de miep van paypal omdat het een nieuw account is en ze alles nog moeten verifiëren :r
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:18:29 #278
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115002670
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
T komt dus volgens de miep van paypal omdat het een nieuw account is en ze alles nog moeten verifiëren :r
Komt wel goed bij TD :Y Ik baalde toen ook echt :r
吴 曼 迪
pi_115002728
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:18 schreef megamandy het volgende:

[..]

Komt wel goed bij TD :Y Ik baalde toen ook echt :r
Mijn lakjes wat doen ze!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:26:25 #280
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115003062
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

Mijn lakjes wat doen ze!
Mijn eerste poging was bij A-England heb het net even opgezocht, had het 6 februari besteld en werd pas 14 (!!) februari fatsoenlijk berekend/betaald. Dat duurde dus gewoon 8 dagen :')
Mijn tweede bestelling hetzelfde in ongeveer dezelfde periode. 10 februari besteld bij TD en 18 februari pas verrekend.

Die twee betalingen stonden ook alsnog als "uitgestelde bankbetaling" terwijl ik het wel gewoon had ingesteld als een directe koppeling met mijn bankrekening.
Hierna heb ik paypal 4x gebruikt en alle keren ging het wel in 1x van mijn rekening af :Y
吴 曼 迪
pi_115003112
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef megamandy het volgende:

[..]

Mijn eerste poging was bij A-England heb het net even opgezocht, had het 6 februari besteld en werd pas 14 (!!) februari fatsoenlijk berekend/betaald. Dat duurde dus gewoon 8 dagen :')
Mijn tweede bestelling hetzelfde in ongeveer dezelfde periode. 10 februari besteld bij TD en 18 februari pas verrekend.

Die twee betalingen stonden ook alsnog als "uitgestelde bankbetaling" terwijl ik het wel gewoon had ingesteld als een directe koppeling met mijn bankrekening.
Hierna heb ik paypal 4x gebruikt en alle keren ging het wel in 1x van mijn rekening af :Y
Ja daar had zij het ook al over, ik dacht dat dat het gewoon in 1 keer afgeschreven zou worden :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:29:17 #282
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115003231
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

Ja daar had zij het ook al over, ik dacht dat dat het gewoon in 1 keer afgeschreven zou worden :')
Ja ik ook, en had dat toen hier ook gevraagd en iedereen had er nooit last van gehad. Misschien iets nieuws? Dat ze het beter controleren voor nieuwe accounts?
吴 曼 迪
pi_115003263
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:29 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja ik ook, en had dat toen hier ook gevraagd en iedereen had er nooit last van gehad. Misschien iets nieuws? Dat ze het beter controleren voor nieuwe accounts?
Misschien wel ja, dan hoop ik wel dat ze hem morgen goedkeuren
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:31:46 #284
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_115003363
Door al dat geklets over PP wil ik ook falen....kan nog niet...

eerst ondergebit betalen 250 ekkies, nieuwe lenzen 120 ekkies -O-
Mijn deel van de lasten... (wel een stuk minder dan de lasten van mijn flatje. Nog ff op de tandjes bijten ( :') ) en dan kan ik falen *O*
pi_115003444
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef Puckzzz het volgende:

Mijn deel van de lasten... (wel een stuk minder dan de lasten van mijn flatje. Nog ff op de tandjes bijten ( :') ) en dan kan ik falen *O*
Maar het falen is al wel in zicht! *O*
pi_115003508
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef Puckzzz het volgende:

Krijg je dan niet een deel vergoed door het ziekenfonds?
pi_115003566
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

Krijg je dan niet een deel vergoed door het ziekenfonds?
250 voor je tanden is niet veel hoor. Wss is dat haar eigen bijdrage :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2012 16:35:29 ]
pi_115003649
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

250 voor je tanden is niet veel hoor. Wss is dat haar eigen bijdrage :D
Ow ja even vergeten, ik moet nodig weer aan de kunstmatige intelligentie
pi_115003717
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

Ow ja even vergeten, ik moet nodig weer aan de kunstmatige intelligentie
Ik zie al een infuus met nieuwe hersencellen voor domme mensen voor me, lol :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:38:17 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_115003739
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:10 schreef Mss het volgende:
Ik had dus bij mijn CC bestelling een gratis lippenbalsem gekregen. Ik had voor de chocolade gekozen, maar die meurt me toch een partij. Ik ging er bijna weer van nekken :')
choco + lippenbalsem = baaaaad combo :')
disclaimer
pi_115003749
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

hehe dat zou wel een hoop oplossen vermoed ik
pi_115003799
Sowieso chocolade dat niet in voedsel zit :r
Echt smerig :') ook bodybutter enzo
pi_115003800
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Zou best een goeden oplossing zijn bij sommige mensen :')
Aids.
pi_115003821
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

choco + lippenbalsem = baaaaad combo :')
Ik vind choco lekker ruiken. Maar deze, bohhh :')
Aids.
pi_115003852
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef Mss het volgende:

[..]

Zou best een goeden oplossing zijn bij sommige mensen :')
Ja maar dan hebben wij niets meer om om te lachen :'(
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:39:42 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_115003853
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sowieso chocolade dat niet in voedsel zit :r
Echt smerig :') ook bodybutter enzo
ja echt. :r :r :r
disclaimer
pi_115003863
Fuuuu ik kan mijn recept voor de apotheek niet vinden.
Aids.
pi_115003883
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja maar dan hebben wij niets meer om om te lachen :'(
Goeden argument wel.
Aids.
pi_115003899
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef Mss het volgende:
Fuuuu ik kan mijn recept voor de apotheek niet vinden.
Ik dacht Wtf ga jij koken. En toen... Oh wacht :')
pi_115003933
Hihaho
pi_115003936
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik dacht Wtf ga jij koken. En toen... Oh wacht :')
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')