abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2012 @ 09:17:27 #201
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_115325567
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 07:17 schreef _wolk82_ het volgende:
Op de foto lijkt het wel een positieve test, ik hoop over twee weken een positieve zw test voor je.

Ik slik foliumzuur gewoon door.

Ik ben toch echt voorstander van de kruidvat testen, deze zijn gewoon echt duidelijk:

[ afbeelding ]
Das een knalstreep! Joepie!!! *insert jompels ivm telefoon ;) you did it!!

Foliumzuur dien je gewoon door te slikken inderdaad. Je houdt daarmee het gehalte in je lijf op peil. :)

Ik heb geen ervaring met die midstream testen Suikertante, al lijkt hij mij aardig positief! Klussen dus jij ;)
pi_115325664
Foliumzuur blijven slikken is wel belangrijk ja. Gewoon doen!

Ik was het in december vorig jaar een paar keer vergeten en juist die ronde werd ik zwanger. En wat voelde ik mij schuldig zeg.. En toen werd het ook nog een miskraam en toen had ik het helemaal afgedaan voor mezelf. Hoe dan ook, nu slik ik ze trouw iedere dag en ben ik er nooit meer 1 vergeten.
E.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 09:21:41 #203
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_115325666
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:14 schreef .Sparkling. het volgende:
Nou suikertante, die is positief hoor. Gauw het bed in! Hoppaaaa!

Wolk, niet te missen hè? Zo leuk!!

Frummeltje! :D als je nu niet zwanger raakt weet ik het ook niet meer! ;)
Ja ik ook niet! ;) stelletje konijnen...

Houd jij het nog een beetje vol? :*
pi_115325715
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:21 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Ja ik ook niet! ;) stelletje konijnen...

Houd jij het nog een beetje vol? :*
Jawel, ik ga steeds van niet zwanger naar wel zwanger en terug. Ik vind die 2 weken na een ovulatie echt verschrikkelijk hoor. En het went nooit, dat gevoel. Nog minder dan een week! *O*
E.
pi_115325738
Dat is een hele duidelijke streep Wolk!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 09:30:05 #206
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_115325858
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:23 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Jawel, ik ga steeds van niet zwanger naar wel zwanger en terug. Ik vind die 2 weken na een ovulatie echt verschrikkelijk hoor. En het went nooit, dat gevoel. Nog minder dan een week! *O*
Ja dat zijn echt slopende weken.... over de helft! *O*
pi_115345645
Mijn streepje is vandaag nog donkerder dan gisteren. Dat wordt een zware week ;)
pi_115347914
Whoei, suikertante, succes :P

Hier weer een negatieve test, veel misselijkheid en duizeligheid. Het zal het ontringen wel zijn waar ik last van heb.
Ik las wat 'afkickverschijnselen' op internet: Duizelig, misselijk, buikpijn. Dezelfde kwalen als bij een zwangerschap. Welke drol heeft dat nou weer verzonnen?! o|O

Ik ga zo eens wat ovulatietesten kopen denk ik. Dan gaan we voor het echie :P
pi_115348454
Ja Roomsnoes stom hè die overlappende symptomen! Wat denk je van ongesteld worden/zwanger zijn..
pi_115348698
Succes suikertante! ;)

Roomsnoes, dat zijn stomme klachten ja. Die had ik ook heel erg. En nu voel ik iedere keer ook van alles voor NOD.

Ik had het eigenlijk niet moeten doen maar ik had testen liggen die je zou moeten kunnen gebruiken vanaf 6 dagen voor NOD. En ik heb er 1 gedaan. En daar zag ik 2 streepjes op, alleen was die tweede zo vaag, je zag hem alleen als je tuurde. Mijn man heeft hem ook gezien dus het ligt niet aan mij. Maar toen deed ik een KV 2 voor 5 en die is gewoon negatief terwijl ik op internet las dat die nog gevoeliger zijn. Dus nou ja, misschien toch een indrooglijntje. Waarom kan ik me nou nooit inhouden? Stomkop dat ik ben!
E.
pi_115348842
Oh Sparkling! Spannend? Nog 6 testen doen? :D
pi_115349374
Ik ben er toe in staat maar nee, ik wacht liever nog een paar dagen. Ik had het nu eigenlijk al niet moeten doen want zelfs als hij echt positief is zegt het niets.
Ik ga op mijn handen zitten ;)
E.
pi_115349594
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:47 schreef Roomsnoes het volgende:
Whoei, suikertante, succes :P

Hier weer een negatieve test, veel misselijkheid en duizeligheid. Het zal het ontringen wel zijn waar ik last van heb.
Ik las wat 'afkickverschijnselen' op internet: Duizelig, misselijk, buikpijn. Dezelfde kwalen als bij een zwangerschap. Welke drol heeft dat nou weer verzonnen?! o|O

Wat bagger zeg -O- En ben je nu nog steeds niet ongesteld?
pi_115349744
Sparkling, ik hoop (net als jij) heeeeel erg dat het gewoon een hypergevoelig testje was en dat je over een paar dagen weer twee mooie streepjes plast!
pi_115349769
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:23 schreef Limone het volgende:

[..]

Wat bagger zeg
Nope, nog steeds niet. Terwijl ik vrij snel na het stoppen ongesteld werd. Écht ongesteld zeg maar, geen quasi doorbraakbloeding.
Ach, qua niet zwanger zijn: volgende keer beter. Qua algehele toestand: tja, kut. Maar ach, er gebeurt iets in mijn lijf iig, we zien het wel. Al ben ik blij dat ik morgen vrij ben, ben zo gaar als een konijn :P
pi_115351332
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:26 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Nope, nog steeds niet. Terwijl ik vrij snel na het stoppen ongesteld werd. Écht ongesteld zeg maar, geen quasi doorbraakbloeding.
Ach, qua niet zwanger zijn: volgende keer beter. Qua algehele toestand: tja, kut. Maar ach, er gebeurt iets in mijn lijf iig, we zien het wel. Al ben ik blij dat ik morgen vrij ben, ben zo gaar als een konijn :P
Ja ik bedoelde 'bagger' inderdaad voor de ontwenningsverschijnselen. Liever voel je je goed als je niet zwanger bent :) ik ben wat moe, vandaar de korte reactie

Lekker hoor, vrij morgen!
pi_115354535
.sparkling. ik duim voor je! :*

Suikertante, veel plezier jij ~O>
pi_115354677
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:04 schreef .Sparkling. het volgende:
Succes suikertante! ;)

Roomsnoes, dat zijn stomme klachten ja. Die had ik ook heel erg. En nu voel ik iedere keer ook van alles voor NOD.

Ik had het eigenlijk niet moeten doen maar ik had testen liggen die je zou moeten kunnen gebruiken vanaf 6 dagen voor NOD. En ik heb er 1 gedaan. En daar zag ik 2 streepjes op, alleen was die tweede zo vaag, je zag hem alleen als je tuurde. Mijn man heeft hem ook gezien dus het ligt niet aan mij. Maar toen deed ik een KV 2 voor 5 en die is gewoon negatief terwijl ik op internet las dat die nog gevoeliger zijn. Dus nou ja, misschien toch een indrooglijntje. Waarom kan ik me nou nooit inhouden? Stomkop dat ik ben!
Waaaah Sparkling, spannend! Ik duim me suf voor je! Klinkt in ieder geval heeeellll hoopgevend! O+
Bij mij was KV 2v5 4 dagen voor m'n NOD echt heeellll licht, bijna onzichtbaar, denk niet dat ik daar 6 dagen voor NOD al iets op had gezien..
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:43:39 #219
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115354728
Sparkling spannend, ik duim voor je!!!! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115354957
Sparkling spannend hoor! ik duim met de andere dames mee
pi_115355323
Dankjullie! Ik weet zeker er een roze lijntje in te zien maar hij is zo licht dat ik het niet op de foto krijg. Mijn man durft het geen lijntje te noemen en hij noemt het een roze gloed ;) wat spannend! Pffff.. En zelfs al ben ik nu zwanger, zo vroeg voor NOD is er nog hartstikke veel kans dat het mis gaat. Hè, ik ben er misselijk van!
E.
pi_115355695
Sparkling spannend ik ga heel hard voor je duimen. Ik hoop zo voor je dat het raak is. Succes met wachten :*
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:00:04 #223
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115355886
Wat spannend! Ik duim mee! :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_115357406
Ohh ik wilde dat ik de tijd vooruit kon spoelen voor je .sparkling.! Het klinkt echt heel spannend, mijn eerste test was op een maandag (11 dpo) en mijn NOD op donderdag. Op de sensitest had ik een heeeel licht streepje, meer een gloed, die alleen in het licht zichtbaar was. Op de kruidvat test had ik een licht streepje dat wel zichtbaar opdroogde. Ik durfde het ook pas te geloven na mijn NOD en nog steeds doe ik elke 2 a 3 dagen een test :) En tot nu toe met een steeds donkerder streepje O+ Ik duim echt heel erg mee dat het bij jou ook zo zal gaan! Dat er gewoon morgen of overmorgen een iets donkerder streepje verschijnt en dan weer en dan weer :*
pi_115359138
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:52 schreef .Sparkling. het volgende:
Dankjullie! Ik weet zeker er een roze lijntje in te zien maar hij is zo licht dat ik het niet op de foto krijg. Mijn man durft het geen lijntje te noemen en hij noemt het een roze gloed ;) wat spannend! Pffff.. En zelfs al ben ik nu zwanger, zo vroeg voor NOD is er nog hartstikke veel kans dat het mis gaat. Hè, ik ben er misselijk van!
Als je het streepje gewoon binnen de tijd ziet, dan kan het volgens mij eigenlijk geen indroogstreepje zijn.... Spannend! Duim voor je O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')