Das een knalstreep! Joepie!!! *insert jompels ivm telefoonquote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:17 schreef _wolk82_ het volgende:
Op de foto lijkt het wel een positieve test, ik hoop over twee weken een positieve zw test voor je.
Ik slik foliumzuur gewoon door.
Ik ben toch echt voorstander van de kruidvat testen, deze zijn gewoon echt duidelijk:
[ afbeelding ]
Ja ik ook niet!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:14 schreef .Sparkling. het volgende:
Nou suikertante, die is positief hoor. Gauw het bed in! Hoppaaaa!
Wolk, niet te missen hè? Zo leuk!!
Frummeltje!als je nu niet zwanger raakt weet ik het ook niet meer!
Jawel, ik ga steeds van niet zwanger naar wel zwanger en terug. Ik vind die 2 weken na een ovulatie echt verschrikkelijk hoor. En het went nooit, dat gevoel. Nog minder dan een week!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:21 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ja ik ook niet!stelletje konijnen...
Houd jij het nog een beetje vol?
Ja dat zijn echt slopende weken.... over de helft!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:23 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Jawel, ik ga steeds van niet zwanger naar wel zwanger en terug. Ik vind die 2 weken na een ovulatie echt verschrikkelijk hoor. En het went nooit, dat gevoel. Nog minder dan een week!
Wat bagger zegquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:47 schreef Roomsnoes het volgende:
Whoei, suikertante, succes
Hier weer een negatieve test, veel misselijkheid en duizeligheid. Het zal het ontringen wel zijn waar ik last van heb.
Ik las wat 'afkickverschijnselen' op internet: Duizelig, misselijk, buikpijn. Dezelfde kwalen als bij een zwangerschap. Welke drol heeft dat nou weer verzonnen?!![]()
Nope, nog steeds niet. Terwijl ik vrij snel na het stoppen ongesteld werd. Écht ongesteld zeg maar, geen quasi doorbraakbloeding.quote:
Ja ik bedoelde 'bagger' inderdaad voor de ontwenningsverschijnselen. Liever voel je je goed als je niet zwanger bentquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:26 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Nope, nog steeds niet. Terwijl ik vrij snel na het stoppen ongesteld werd. Écht ongesteld zeg maar, geen quasi doorbraakbloeding.
Ach, qua niet zwanger zijn: volgende keer beter. Qua algehele toestand: tja, kut. Maar ach, er gebeurt iets in mijn lijf iig, we zien het wel. Al ben ik blij dat ik morgen vrij ben, ben zo gaar als een konijn
Waaaah Sparkling, spannend! Ik duim me suf voor je! Klinkt in ieder geval heeeellll hoopgevend!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:04 schreef .Sparkling. het volgende:
Succes suikertante!
Roomsnoes, dat zijn stomme klachten ja. Die had ik ook heel erg. En nu voel ik iedere keer ook van alles voor NOD.
Ik had het eigenlijk niet moeten doen maar ik had testen liggen die je zou moeten kunnen gebruiken vanaf 6 dagen voor NOD. En ik heb er 1 gedaan. En daar zag ik 2 streepjes op, alleen was die tweede zo vaag, je zag hem alleen als je tuurde. Mijn man heeft hem ook gezien dus het ligt niet aan mij. Maar toen deed ik een KV 2 voor 5 en die is gewoon negatief terwijl ik op internet las dat die nog gevoeliger zijn. Dus nou ja, misschien toch een indrooglijntje. Waarom kan ik me nou nooit inhouden? Stomkop dat ik ben!
Als je het streepje gewoon binnen de tijd ziet, dan kan het volgens mij eigenlijk geen indroogstreepje zijn.... Spannend! Duim voor jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:52 schreef .Sparkling. het volgende:
Dankjullie! Ik weet zeker er een roze lijntje in te zien maar hij is zo licht dat ik het niet op de foto krijg. Mijn man durft het geen lijntje te noemen en hij noemt het een roze gloedwat spannend! Pffff.. En zelfs al ben ik nu zwanger, zo vroeg voor NOD is er nog hartstikke veel kans dat het mis gaat. Hè, ik ben er misselijk van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |