abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115227130
Oh sorry, heb nog niet zoveel ervaring met zwangerschapstesten.. ;)
pi_115227232
Die van de kruidvat heb ik al eerder geprobeerd maar wordt een beetje lastig kopen ivm werk en sluitingstijd winkel. Ik heb nog een paar dipsticks liggen, ga kijken of ik tot donderdag kan wachten.
pi_115227316
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 08:53 schreef Suikertante het volgende:
Oh sorry, heb nog niet zoveel ervaring met zwangerschapstesten.. ;)
Geeft niets ;) ik heb die ook gedaan in het begin maar na wat rondlezen op internet blijkt dat ze regelmatig vals positief geven. Volgens die testen zouden mannen en kraanwater ook zwanger kunnen zijn.

Wolk, spannend hoor! Volgens mij ben je gewoon zwanger! :*
E.
pi_115227386
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:06 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Geeft niets ;) ik heb die ook gedaan in het begin maar na wat rondlezen op internet blijkt dat ze regelmatig vals positief geven. Volgens die testen zouden mannen en kraanwater ook zwanger kunnen zijn.

Wolk, spannend hoor! Volgens mij ben je gewoon zwanger! :*
Dat zou wel een uitkomst zijn :7

Wolk, streep is streep! Succes met wachten tot donderdag!
pi_115227556
Wolk we duimen allemaal mee! *O*

Gebruiken er nog meer mensen Fertility Friend en hoe handig is dat? Ik heb het nu sinds dag 1 van mijn menstruatie ingevuld, maar niet héél trouw. Zo nu en dan temperatuur/baarmoedermond/afscheiding, wel trouw het menstrueren, het klussen en de ovulatietests.

Ik heb dus geen positieve ovulatietest gehad, maar ik zie nu dat dat heeeeeele vage lichte streepje wel overeen komt met de FF tabel. En dat ik toen tegelijk een zachte en hoge baarmoedermond had. En we hebben toen ook nog eens geklust.

Nu is mijn NOD volgens FF 18 augustus. Zouden jullie daar ook maar een klein beetje op vertrouwen bij een eerste echt cyclus of maar een paar weken langer wachten op ongesteld worden straks?
(niet dat dat lukt natuurlijk, maar toch)

Ik besef nu dat ik dit twee weken van tevoren al vraag. Volgens mij wil ik best wel graag zwanger worden :@
pi_115227604
*O* wolk!!! Een streep is een streep! Je bent gewoon zwanger hoor!

Beide keren heb ik een paar dagen voor mijn NOD met een sensitest dipstick als eerst een heeeeel licht streepje getest. Dat ik hem ongeveer in het licht moest houden. Telkens na een paar dagen werd ie donkerder! Als alles goed gaat zul je donderdag dus een donkerder streepje hebben, die je al beter met het blote oog kunt zien ;). En 2 dagen daarna een nog donkerder streepje, etc etc :D *O*
pi_115227975
Wolk, een streep is een streep hoor, jij bent gewoon ZWANGER!! O+ *O*

Suikertante, ik gebruik(te) ook FF. Ik vond het heel handig om voor mezelf terug te kunnen lezen wat voor kwaaltjes ik had en of ik een soort patroon kon ontdekken en om een mooie temperatuurcurve te krijgen. Ik ben nooit uitgegaan van die mogelijk vruchtbare dagen etc. die FF aangaf want dat klopte bij mij toch niet, omdat ik tot afgelopen maand heel onregelmatig was en ook niet altijd een eisprong kreeg. Ben echt gevaren op de ovulatietesten en mm'n temperatuur.

Nu houd ik het nog steeds bij, handige manier om je kwaaltjes bij te houden :)
pi_115228408
Heeft wolk al streepjes gepiest dan? Ze ging toch wachten?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115228441
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 07:41 schreef _wolk82_ het volgende:
Kon toch niet wachten met testen en had bij de ovulatietesten gratis zw testen gekregen. Deze heb ik nog niet eerder gebruikt maar zag een heel heel licht streepje. Iemand ervaring met van die goedkope dipsticks en of daarbij ook geldt streep is streep?
Ja! Wel :D
Gefeliciteerd *O* Een streepje is een streepje hoe licht ook O+
*O* ZWANGER *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:11:57 #135
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_115230336
Jaaaa wolkje! *O* Streep is een streep hoor!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:24:17 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115230737
het regent het regent!

*pakt paraplu en kaplaarzen! *

*O* *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:16:57 #137
378192 -mandy-
I am who I am
pi_115232719
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 07:41 schreef _wolk82_ het volgende:
Kon toch niet wachten met testen en had bij de ovulatietesten gratis zw testen gekregen. Deze heb ik nog niet eerder gebruikt maar zag een heel heel licht streepje. Iemand ervaring met van die goedkope dipsticks en of daarbij ook geldt streep is streep?
Ben hartstikke blij voor je!!!!!

Een streep is een streep!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_115232875
Gefeliciteerd *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115233859
*O* Nog meer streepjes! Gefeliciteerd, wolk! *O*
pi_115243061
*O* jeeeeeeee Wolk! Gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:32:35 #141
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115243657
*O* Van harte Wolk! *O*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:51:47 #142
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115244532
Wolk gefeliciteerd :D Streepje is streepje! En nu willen we foto's zien!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115244656
Oh, Wolk! O+ *O*
pi_115246041
Wolk is nog aan het werk zeker?
Als de test echt klopt, gefeliciteerd!!

En om op de vraag van Suikertante terug te komen: Ze gaan inderdaad vrijdag kijken hoe het zich verder ontwikkeld heeft. Dus duimen! En misschien voor die tijd al semi ongedwongen seks hebben... dan ligt er toch nog iets minder druk op dan eventueel na vrijdag.
pi_115249344

Ik weet niet of ie zo te zien is maar kreeg hem vanochtend niet beter op de foto met mijn mobiel.

Was idd nog aan het werk vandaar tussendoor geen reactie van mij, moest al moeite genoeg doen om me te concentreren. Ben ook al de hele dag misselijk :(.

Ik krijg de foto niet zichtbaar, doe blijkbaar iets fout. Ga straks even kijken wat, nu eerst even eten maken.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 18:27:37 #146
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115249658
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 18:19 schreef _wolk82_ het volgende:
[ afbeelding ]

Ik weet niet of ie zo te zien is maar kreeg hem vanochtend niet beter op de foto met mijn mobiel.

Was idd nog aan het werk vandaar tussendoor geen reactie van mij, moest al moeite genoeg doen om me te concentreren. Ben ook al de hele dag misselijk :(.

Ik krijg de foto niet zichtbaar, doe blijkbaar iets fout. Ga straks even kijken wat, nu eerst even eten maken.
Je manier van linken klopt niet.

je moet [ img ]www.adresvanfoto.jpg[ /img ] doen (zonder spaties bij img). Dan krijg je dit:

Wel heel klein dus weet niet of je nog een grotere versie hebt?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115250264
pi_115250335
quote:
Sorry heb dit nog nooit gedaan, maar volgens mij moet ie zo goed gaan.

Zoals ik al zei heeeel licht, in het echt is ie iets duidelijker.
pi_115250340
Ik zie twee roze streepjes hoor! (roze, dat zijn de goeie toch?)
pi_115250438
Wolk ik zie toch echt twee strepen hoor *O* .. Gefeliciteerd!

Oww en ik zweer ook bij de Kruidvat testen. Kosten geen drol maar geven snel en goed resultaat.

Etos daarentegen .. 2 keer kapot gepiest en ik wist nog niks .. Heel frustrerend als je helemaal in spanning zit 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')