Geeft nietsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:53 schreef Suikertante het volgende:
Oh sorry, heb nog niet zoveel ervaring met zwangerschapstesten..
Dat zou wel een uitkomst zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:06 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Geeft nietsik heb die ook gedaan in het begin maar na wat rondlezen op internet blijkt dat ze regelmatig vals positief geven. Volgens die testen zouden mannen en kraanwater ook zwanger kunnen zijn.
Wolk, spannend hoor! Volgens mij ben je gewoon zwanger!
Ja! Welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:41 schreef _wolk82_ het volgende:
Kon toch niet wachten met testen en had bij de ovulatietesten gratis zw testen gekregen. Deze heb ik nog niet eerder gebruikt maar zag een heel heel licht streepje. Iemand ervaring met van die goedkope dipsticks en of daarbij ook geldt streep is streep?
Ben hartstikke blij voor je!!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:41 schreef _wolk82_ het volgende:
Kon toch niet wachten met testen en had bij de ovulatietesten gratis zw testen gekregen. Deze heb ik nog niet eerder gebruikt maar zag een heel heel licht streepje. Iemand ervaring met van die goedkope dipsticks en of daarbij ook geldt streep is streep?
Je manier van linken klopt niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:19 schreef _wolk82_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ie zo te zien is maar kreeg hem vanochtend niet beter op de foto met mijn mobiel.
Was idd nog aan het werk vandaar tussendoor geen reactie van mij, moest al moeite genoeg doen om me te concentreren. Ben ook al de hele dag misselijk.
Ik krijg de foto niet zichtbaar, doe blijkbaar iets fout. Ga straks even kijken wat, nu eerst even eten maken.
Sorry heb dit nog nooit gedaan, maar volgens mij moet ie zo goed gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |