Gelukkig maar. Maar ik hoop wel voor je dat je bij de gelukkige mensen behoort waarbij het in 1 keer raak is!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:36 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha ik ben wel iets rustiger dan mijn bericht misschien doet vermoeden hoorIk zou er echt niet mee zitten als het negatief is. Zou nog god uitkomen ook. Maar toch he, het zooouuuu kunnen
![]()
Ik gok dat dit een eerste-keer-woehaha-spannend-nu-gaat-het-echt-beginnen-kwaal is en dat het bij volgende keren wat rustiger is, mezelf kennende.
Ik deed het elke ochtend om half 6 (de tijd dat ik op moet staan als ik vroege dienst heb). Heb een tijdje getemperatuurd gewoon zodra ik wakker werd maar dat gaf bij mij toch teveel schommelingen aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:52 schreef Suikertante het volgende:
Ohja dat temperaturen. Dat was ik dus totaal vergeten, ga ik ook weer invoeren. Doen jullie dat allemaal op het moment dat je wakker wordt? Ik vergat het telkens.
Spannend! Ik testte vorige week 10 dagen na m'n eisprong positief hèquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Limone het volgende:
Ik test elke ochtend om kwart over zeven, ook in het weekend![]()
Ja L0t, ik vind het stiekem ook best spannend maar ik probeer rationeel te blijven. Gelukkig is het op mijn werk heel drukMijn eisprong zou 12 dagen geleden zijn, volgens de thermometer...
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Spannend! Ik testte vorige week 10 dagen na m'n eisprong positief hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |