abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115177130
Heeel herkenbaar suikertante!
Hier was ik 1,5 maand na het stoppen met de nuvaring al ongesteld. Prima, dat lijkt dus te werken! (om 5 minuten erna al te balen, ik haaaat ongesteld zijn)
Nu had ik, volgens de statistieken, gisteren mijn nod. Niks, nada. Wel 2 dagen voor de nod een negatieve test (zo'n gevoelige). Dus ben ik maar op de menstruatie gaan wachten. Bij ieder rug- of buikkrampje denk ik: daar komt 'ie! Maar nee, voorlopig niets.

Dus hier nog steeds heen en weer geslinger tussen: "doe normaal trutje, je bent heus niet zwanger" en WHHAHAHWJHAHAH het zou zomaar eens kunnen WHUHAUHUAHUWHA" 8)7

En dit is pas poging 1 :')
Echt, slecht voor je hart, dat baby's maken.
pi_115177940
Suikertante, rot dat je ovulatie op zich laat wachten deze keer. Blijven doortesten, je komt hem vast nog wel tegen :*

Roomsnoes, rustig joh :D Zeker als je nog niet lang bezig bent is het helemaal niet raar dat je menstruatie later is dan normaal. Natuurlijk is er altijd een kans dat je zwanger bent maar het zou ook niet raar zijn als het nog een paar maanden duurt. Probeer rustig te blijven, anders gaan het nog lange maanden voor je worden als het niet meteen zou lukken! :*
Misschien brengt het je rust om ook ovulatietesten te gaan gebruiken? Dan weet je in ieder geval of je eisprong (als het goed is) is geweest en kun je wat beter plannen wanneer je nou echt ongesteld moet worden.
E.
pi_115178102
Haha ik ben wel iets rustiger dan mijn bericht misschien doet vermoeden hoor :) Ik zou er echt niet mee zitten als het negatief is. Zou nog god uitkomen ook. Maar toch he, het zooouuuu kunnen :P
Ik gok dat dit een eerste-keer-woehaha-spannend-nu-gaat-het-echt-beginnen-kwaal is en dat het bij volgende keren wat rustiger is, mezelf kennende.
pi_115181023
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:36 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha ik ben wel iets rustiger dan mijn bericht misschien doet vermoeden hoor :) Ik zou er echt niet mee zitten als het negatief is. Zou nog god uitkomen ook. Maar toch he, het zooouuuu kunnen :P
Ik gok dat dit een eerste-keer-woehaha-spannend-nu-gaat-het-echt-beginnen-kwaal is en dat het bij volgende keren wat rustiger is, mezelf kennende.
Gelukkig maar. Maar ik hoop wel voor je dat je bij de gelukkige mensen behoort waarbij het in 1 keer raak is!

Ik heb al 2 dagen pijn aan mijn borsten! Echt hele pijnlijke steken.. En ontzettende jeuk aan mijn tepels ;(
E.
pi_115186247
Sparkling! :D Spannend zeg! Dat zijn toch wel de symptomen die ik het vaakst hoor!

Ik ben ook pas net bezig natuurlijk Roomsoes, en ja ik denk ook dat het bij mij de beginnerskoorts is! Het zou de eerste ovulatie zijn sinds ik gestopt ben met de pil. Heb nog nooit wachtweken gehad, ben er wel klaar voor ;) Hoewel dat me ook zenuwslopend lijkt maar het moet toch een keer gebeuren he! En waarschijnlijk nog veel meer keren..
pi_115202406
Volgens de app zou ik gister ongesteld worden, maar ik ben het nog niet :+ De app baseert dit echter op een cyclus van 25 dagen, waarin ik ook nog eens een keertje mijn eisprong niet volledig heb benut.

Ik heb ook nog getemperatuurd deze keer en daaruit bleek dat mijn eisprong een paar dagen later was, maar ook die hebben we niet op het hoogtepunt gepakt. Denk ik.

Ik heb wel hoopgevende symptomen (hoge temperatuur nog vanochtend), maar ook niet zulke hoopgevende (ik was vorige week echt buitenzinnen van chagrijnigheid). Gewoon afwachten maar.. :)
pi_115204883
Ohja dat temperaturen. Dat was ik dus totaal vergeten, ga ik ook weer invoeren. Doen jullie dat allemaal op het moment dat je wakker wordt? Ik vergat het telkens.
pi_115208804
Vanochtend bij het ziekenhuis geweest. Vrijdag weer. Er was iets beginnends te zien van een eiblaasje/eitje whatever.. om nog maar niet te spreken over een eisprong.
En de cyste zat er ook nog, was niet erg.
pi_115209217
Kekaa, gaan ze nu vrijdag kijken hoe het zich ontwikkelt?
pi_115209469
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:52 schreef Suikertante het volgende:
Ohja dat temperaturen. Dat was ik dus totaal vergeten, ga ik ook weer invoeren. Doen jullie dat allemaal op het moment dat je wakker wordt? Ik vergat het telkens.
Ik deed het elke ochtend om half 6 (de tijd dat ik op moet staan als ik vroege dienst heb). Heb een tijdje getemperatuurd gewoon zodra ik wakker werd maar dat gaf bij mij toch teveel schommelingen aan.

Spannend Limone! Hoe lang zou je eisprong geleden zijn volgens het temperaturen?
pi_115209764
Zeg, lurkt hier misschien nog iemand mee die een kortingscode over heeft voor Sensitest? :@
Heb heel snugger op mijn laptop al mijn gmailtjes verwijderd uit mijn mailprogramma, om daarna tot de ontdekking te komen dat ze dan online ook weg zijn. Foetsie kortingscode. :W

Voorzien! Bedankt!

[ Bericht 2% gewijzigd door Suikertante op 06-08-2012 22:16:59 ]
pi_115210675
Ik test temperatuur elke ochtend om kwart over zeven, ook in het weekend :O

Ja L0t, ik vind het stiekem ook best spannend maar ik probeer rationeel te blijven. Gelukkig is het op mijn werk heel druk ;) Mijn eisprong zou 12 dagen geleden zijn, volgens de thermometer...

[ Bericht 3% gewijzigd door Limone op 06-08-2012 22:34:41 (aii, waar het hart vol van is/wens is de vader etc) ]
pi_115210977
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Limone het volgende:
Ik test elke ochtend om kwart over zeven, ook in het weekend :O

Ja L0t, ik vind het stiekem ook best spannend maar ik probeer rationeel te blijven. Gelukkig is het op mijn werk heel druk ;) Mijn eisprong zou 12 dagen geleden zijn, volgens de thermometer...
Spannend! Ik testte vorige week 10 dagen na m'n eisprong positief hè O-)
pi_115211160
En daarna nog zeven keer L0t? ;)
pi_115211262
quote:
12s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Spannend! Ik testte vorige week 10 dagen na m'n eisprong positief hè O-)
:D Ja dat weet ik nog wel! en spookt al twee dagen door mijn hoofd :s)
pi_115211283
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:25 schreef Suikertante het volgende:
En daarna nog zeven keer L0t? ;)
7 kruidvat 2v5 testen ja. En nog wat andere testen.. :@ :@
pi_115211345
:D
pi_115211389
Sparkling, op hoeveel DPO zit je nu?

Roomsnoes ik hoop voor je dat je hoort bij de paar gelukkige bij wie het in 1 keer raak is.

Kekaa ik ben benieuwd hoe alles er vrijdag uitziet.

En helaas wennen de wachtweken vanzelf, al duren ze altijd wel erg lang. De eerste maanden voelde ik ook van alles, vorige maand was ik er bijna van overtuigd dat het raak was, had pijnlijke steken in mijn lies gehad, maar helaas ook toen niet.
Ik merk wel dat ik er nu veel rustiger onder ben, misschien ook wel omdat ik weet dat ik een positieve ovulatietest heb gehad.

En L0t ze waren gewoon allemaal positief, begin je het een beetje te geloven?
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:05:19 #119
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_115214189
Hier is het dradentrektijd. Hebben we dus maar goed gebruik van gemaakt ;)

Sparkling, ik ben heel benieuwd! Het begint al aardig hoopvol te klinken, gezien je klachten! :)
pi_115220003
Hier nog geen draden. En wat ook gek is: een paar dagen geleden dacht ik laat ik die baarmoedermond eens in de gaten houden. En nu ligt hij vandaag een stuk lager en is hij ook wat minder zacht. Een paar dagen geleden had ik ook een supervaag tweede ovulatiestreepje, maar omdat het de volgende dag niet meer zichtbaar was ben ik maar blijven testen. We hebben toen wel voor de zekerheid met pret geklust.
Ik snap er niks meer van!
pi_115226461
Kon toch niet wachten met testen en had bij de ovulatietesten gratis zw testen gekregen. Deze heb ik nog niet eerder gebruikt maar zag een heel heel licht streepje. Iemand ervaring met van die goedkope dipsticks en of daarbij ook geldt streep is streep?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 07:44:48 #122
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_115226476
een streep is een streep bij vrijwel elke test. Vals positief komt bijna nooit voor.

*O*
pi_115226645
Ik durf er nog niet op te hopen, ik denk dat ik donderdag nog een test doe. Mijn NOD is woensdag of donderdag, dus dan zou de test duidelijker positief moeten zijn.
Ben nu hartstikke misselijk waarschijnlijk door de spanning.
pi_115226735
Wolk! Waarom geen early test kopen vandaag? Dit doe je jezelf toch geen paar dagen aan joh! :o

[ Bericht 35% gewijzigd door Suikertante op 07-08-2012 08:37:29 ]
pi_115227026
Wolk, een streep is een streep! Bij mijn vorige zwangerschapstest deed ik ook als eerste een gratis dipstick en toen die positief was deed ik er nog 1. Haal nog een test joh!

Ik zou geen early test halen hoor. Die staan niet zo goed bekend volgens mij. De kruidvat 2 voor 5 euro testen zijn goed en heel gevoelig.
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')