abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115250670
Roze zijn idd de goede.

Ik denk dat ik toch maar probeer morgen iets eerder van mijn werk weg te gaan om de kv testen te halen die vindt ik toch prettiger dan deze, maar vanochtend had ik niets anders.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 18:53:12 #152
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115250888
Ik zie ook duidelijk twee streepjes *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115250949
Ja hoor wolk, dat zijn echt 2 streepjes!! O+ *O*
pi_115252983
Ik zie ze ook hoor wolk! *O*

Die kruidvattesten zijn fijn omdat ze meteen een wat donkerder streepje laten zien (aan het begin kan het wel een paar minuutjes duren voor ie goed zichtbaar is ook hoor!), dus als het lukt zou ik die ook gewoon halen en doen :*
pi_115253579
Das heus een streep wolk! Jippie!

Eh, stomme vraag allicht, maar kan je zo'n midstream test ook in een potje doen? Lijkt mij niet uitmaken? Ik kan niet zo goed richten, kwam ik laatst achter. Dan weet ik tenminste zeker dat er pies op komt c_/
pi_115254223
Nou je bent niet de enige! Daarom heb ik die dipsticks :D

(en Kekaa, veel plezier ;))
pi_115255281
Die is echt positief Wolk! Mijn eerste positieve was niet eens op foto vast te leggen en dat was ook raak. Gefeliciteerd! :*

Roomsnoes, tuurlijk mag dat! Doen wat jij makkelijk vindt :)

Nog een week voor ik mag testen. Ik doe mijn best nergens op te hopen maar dat gaat me niet zo best af geloof ik. Geduld is een schone zaak..
E.
pi_115255433
Ik mag me hier ook eindelijk komen melden! *O*
2 maandjes terug is mijn spiraal er uit gegaan 27/06/2012. 2 dagen daarna was ik gelijk ongesteld, 2 weken lang :X Wat op zich wel goed was, ik moest 2 weken later nog onder nacose vanwege een ingreep aan mn neus. Zo wisten we tenminste zeker dat ik niet zwanger zou zijn tijdens de operatie, mn lief en ik zijn niet zo handig met condooms O-)
Na 3 weken over tijd te zijn geweest en 3 negatieve testen ben ik weer ongesteld geworden. Was even vergeten dat dit zo vies kon voelen.... Nu over 1,5 week weer druk proberen O+

Van de week kwam mn beste vriendinnetje vertellen dat ze 7 weken zwanger is, en dat terwijl niet eens wisten dat ze er mee bezig werden. Eerste keer raak, en dat was zo niet verwacht aangezien zij al van de gyn te horen had gekregen dat ze hoogstwaarschijnlijk niet op de natuurlijke wijze zwanger kon worden. Wat zou het leuk zijn als we samen konden zwangeren *O*
pi_115255557
Welkom Martine! Het zou inderdaad leuk zijn als je samen met je vriendin zwanger kan zijn. Succes!
E.
pi_115255629
Welkom Martine, spannend hè! Hopelijk ben jij zó weer weg uit dit topic om samen met je vriendin te zwangeren :)
pi_115255746
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:15 schreef martine1984 het volgende:

Na 3 weken over tijd te zijn geweest en 3 negatieve testen ben ik weer ongesteld geworden. Was even vergeten dat dit zo vies kon voelen....

Nou, dat idd! Na de eerste keer ongesteld zei ik tegen mn man: dat ik maar gauw zwanger mag worden, dan ben ik iig 9 maanden niet ongesteld :D

En welkom natuurlijk!
pi_115255919
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:21 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Nou, dat idd! Na de eerste keer ongesteld zei ik tegen mn man: dat ik maar gauw zwanger mag worden, dan ben ik iig 9 maanden niet ongesteld :D

En welkom natuurlijk!
Ik vond mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil echt een verademing. Ik wil liever zwanger zijn natuurlijk maar tijdens de pil had ik echt veel buikpijn en nu was het er gewoon ineens. Geen centje pijn! Heerlijk ;)
E.
pi_115256036
Dat herken ik Sparkling!
pi_115256047
Oh das omgekeerd hier, Sparkling :D
Sinds ik aan de pil/nuvaring ben, heb ik vlak voor mijn menstruatie 1 dag koppijn, en 3 dagen bloed. Nu (nou ja vorige keer dan, nu ben ik 3 dagen over tijd) had ik 7 dagen bloed en was ik hondsberoerd. Dus alleen daarom zou ik al zwanger willen zijn :D

Edit: Heb wel veel minder (vr)eetlust nu! Jeee :)
pi_115256234
Ik heb mijn spiraal laten plaatsen 5 weken naar mn bevalling, en ben al die tijd (2,5 jaar) zo goed als niet ongesteld geweest. Ik kon het af met één inlegkruisje per dag (voor de visualisering) en nu in eens heb ik het gevoel als of ik leeg loop.... moest de eerste 2 dagen ieder 1,5 uur een nieuw maandverbandje in anders lekte t gewoon door..... nu wordt t gelukkig wel minder ben er nu al zat van :X
pi_115256444
Oh Martine, dat is rot ja. Ik had het bij mijn laatste menstruatie. Ik wist vrij zeker toen zwanger te zijn en toen werd ik ineens ongesteld. En hoe! :( ik lekte overal doorheen en iedere keer binnen het uur al. Echt verschrikkelijk was dat, het was nog erger dan tijdens de miskraam bij 8 weken. Hopelijk is het deze keer weer normaal. Of liever gewoon geen menstruatie ;)
E.
pi_115256816
Ik hoop het ook voor je Sparkling. Geen ongesteldheid is het beste nieuws. Om het dan vervolgens 9 maanden later ruimschoots in te halen met van die dikke kraamverbanden en een hele mooie baby in je armen!

Wolk, gefeliciteerd met je 2de streepje!!!
pi_115257262
Wolk, een streepje! Wat goed, van harte gefeliciteerd! Vast en zeker over een paar dagen twee donkerroze strepen hoor!! *O*

Een oude schoolvriendin van me is dit weekend bevallen van haar eerste kindje, vind het heel leuk voor haar maar toch ook wel heel naar in de huidige situatie, je wordt toch geconfronteerd met je angst dat er echt iets mis is en dat het misschien niet makkelijk gaat worden :{
pi_115258219
Martine welkom, ik hoop dat je snel twee streepjes hebt.

Ik vindt het nog maar moeilijk te geloven. Ik hoop zo dat ik binnenkort twee donkere strepen heb.

Voorlopig blijf ik hier nog wel eventjes hangen, wil toch eerst dikkere strepen hebben voor ik het echt kan geloven.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 21:10:34 #170
52229 Chanty
pi_115258524
Welkom Martine en succes! :)
pi_115261099
Hoi Martine, welkom! Ik hoop dat je snel raak piest ;)

Na het verwijderen van mijn spiraal was ik ook zo heftig ongesteld, maar dan 1 dag. De rest van de drie dagen dat ik ongesteld was, pruttelde het eigenlijk nog maar een beetje na..

Ongesteld zijn vind ik niet zo erg, maar die twee weken daarvoor! Boh, in die twee weken zwelt mijn buik langzaam op, kan ik maar lastig scheissen, puisten, chagrijnig, moe. Als ik eenmaal ongesteld ben, dan is dat allemaal direct voorbij..
pi_115265810
Bluhh, ik ben misselijk! Nu verwacht ik niet dat het iets is maar toch hè.. Stom mens dat ik ben ;)
E.
pi_115267604
Spannend!!!
pi_115270417
Wolk gefeliciteerd *O*.

Welkom Martine, hoop dat je samen met je vriendin zwanger kan en mag zijn.

Sparkling hoop dat de misselijkheid niet voor niets is.

Ik zit nu op dag 26 wel last van wat misselijkheid, maar dat heb ik sinds de nuvaring uit is veel vaker en zegt dus niets. Ga nu pas denken dat het raak is als ik kotsend boven de wc hang... Heb me voorgenomen als ik 19 aug nog niet ongesteld ben om dan te testen, dan zijn we echt een jaar bezig. Vorige cyclussen waren 22 dagen lijkt nu dus wel positief, maar had hiervoor weer cyclus van 50 dagen, kan dus alle kanten op.

Qua heftigheid is het wel veranderd met nuvaring werd ik de laatste maanden niet ongesteld en nu die uit is wel weer, maar niet zo erg als vroeger en het wisselt per keer.
pi_115277381
He Martine, wat leuk!!! J. wordt grote broer hopelijk! Succes!!!
En Wolk, van harte! *O*
pi_115277538
Sparkling en Sethiwe, spannend ik duim voor jullie. Ik hoop zo dat de streepjes regen doorzet.

Bedankt voor alle felicitaties. Ik kan het nog steeds niet geloven, maar vanochtend wad het streepje toch alweer donkerder dan gisteren. Dus ik het wel moet gaan geloven.

pi_115277558
WIE!!!!HOOEE!!!
*O*
*G*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_115277578
Yay!!!
*O* Gefeliciteerd Wolk!!! *O*
  woensdag 8 augustus 2012 @ 07:44:05 #179
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_115277580
Da's echt een verbetering inderdaad, Wolk! Super meid! *O*

Ik begin langzaamaan te geloven dat mijn eisprong deze week plaatsvindt, dus hopelijk kan ik over een week of twee jou nadoen ;)

edit: en een welkom voor de nieuwelingen! :)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 07:45:53 #180
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_115277592
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:02 schreef Sethiwe het volgende:
Wolk gefeliciteerd *O*.

Welkom Martine, hoop dat je samen met je vriendin zwanger kan en mag zijn.

Sparkling hoop dat de misselijkheid niet voor niets is.

Ik zit nu op dag 26 wel last van wat misselijkheid, maar dat heb ik sinds de nuvaring uit is veel vaker en zegt dus niets. Ga nu pas denken dat het raak is als ik kotsend boven de wc hang... Heb me voorgenomen als ik 19 aug nog niet ongesteld ben om dan te testen, dan zijn we echt een jaar bezig. Vorige cyclussen waren 22 dagen lijkt nu dus wel positief, maar had hiervoor weer cyclus van 50 dagen, kan dus alle kanten op.

Qua heftigheid is het wel veranderd met nuvaring werd ik de laatste maanden niet ongesteld en nu die uit is wel weer, maar niet zo erg als vroeger en het wisselt per keer.
Vervelend zeg, dat je cyclus ook nog zo van de leg is... Je kunt er dan zo weinig van op aan he. :*
pi_115277927
Sethiwire, ik hoop dat je wolk snel mag volgen!
Wolk: *O* O+
pi_115278287
Wolk O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115278317
Jahoor wolk *O* dat is echt heus een tweede streepje O+ Nogmaals heel erg gefeliciteerd!
pi_115278502
Wolk, dat is echt een prachtig tweede streepje!! :D je hebt er lang genoeg op moeten wachten! Gefeliciteerd :*

Sethiwe, wat rot dat je cyclus niet op orde is. Het duurt dan allemaal zo lang, je weet niet waar je aan toe bent. :*

Ik ben helemaal niet meer misselijk! Dus nou ja.. Ik ben steeds in staat een test te doen maar een week voor NOD komt daar niets uit natuurlijk ;) en mijn gevoel zegt ook dat het niet raak is en toch ben ik hartstikke zenuwachtig..
E.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:40:00 #185
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_115278966
Ja, dan zal ie sowieso negatief zijn Sparkling ;) Nog even wachten! :* Ik vind dat jij echt een tweede streepje verdient. :)
pi_115286583
Sparkling ik hoop zo dat het raak is voor, en ik weet nu dat je ook niet altijd op je gevoel kan vertrouwen, ik dacht deze maand ook dat het niet raak was. Nog een weekje wachten. :*.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 20:25:59 #187
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_115305182
Wat een stilte hier vandaag! Iedereen druk aan het klussen? ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115306312
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:25 schreef Frummeltje86 het volgende:
Wat een stilte hier vandaag! Iedereen druk aan het klussen? ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

Hier alles rustig, ik ben in afwachting van mijn menstruatie..vandaag dag #39..

Zodra ik ongesteld ben, ga ik toch maar beginnen met temperaturen en de nieuwe ovutesten, zodat ik een goed beeld krijg van alles. Ergens denk ik gewoon dat het even gaat duren voor ik zwanger ben, maar ik ben nu lekker aan 't bewegen en gezond aan het eten, dan doe ik in ieder geval alles wat ik kan.. Als het dan nog niet lukt, ga ik wel met de dokter praten..

Wolk, wat superleuk dat het streepje donkerder wordt! Geniet ervan!
pi_115311415
HELP!
Klusadvies gevraagd!

Gebruik nu al tien dagen achter elkaar de ovulatietesten van sensitest, zonder resultaat. Weer besteld, maar vandaag moest ik een dagje zonder. Toen had ik vanmorgen ineens glibberige afscheiding.. dus toch even naar de drogist, en midstream tests van test-point gehaald.

En ja hoor:

Is dit toeval? Moet ik klussen als een malle? Is hij toch nog iets te licht? Of is dit merk niet betrouwbaar? Ben ik nu dan echt voor het eerst aan het ovuleren??? :o

[ Bericht 1% gewijzigd door Suikertante op 08-08-2012 22:32:01 (foto was wel erg groot..) ]
  woensdag 8 augustus 2012 @ 22:27:59 #190
52229 Chanty
pi_115311612
Ik zou maar het bed induiken ;)
pi_115311813
ik nog ongesteld dus helaas er wordt hier niet geklust..... Of fff

slikken jullie t foliumzuur gewoon door tijdens de ongesteldheid? Ik doe t wel lijkt me niet dat t kwaad kan toch???
pi_115311916
succes en veel plezier tussen de lakens suikertante!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 22:33:36 #193
52229 Chanty
pi_115311977
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:30 schreef martine1984 het volgende:
ik nog ongesteld dus helaas er wordt hier niet geklust..... Of fff

slikken jullie t foliumzuur gewoon door tijdens de ongesteldheid? Ik doe t wel lijkt me niet dat t kwaad kan toch???
Ik slik het gewoon continu, kan geen kwaad :)
pi_115311996
Haha oke baadt 't niet dan schaadt ook niet, en tis ook geen straf ;)
En ik slik gewoon de hele tijd foliumzuur (als ik het niet vergeet), als je je aan de aanbevolen dosering houdt kan het geen kwaad lijkt me!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 22:36:45 #195
52229 Chanty
pi_115312171
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:33 schreef Suikertante het volgende:
Haha oke baadt 't niet dan schaadt ook niet, en tis ook geen straf ;)
En ik slik gewoon de hele tijd foliumzuur (als ik het niet vergeet), als je je aan de aanbevolen dosering houdt kan het geen kwaad lijkt me!
Ksht Ksht!! Wat doe je hier nog? Ga neuken :P
pi_115312226
:D ~O> Ben al weg!
pi_115324404
Op de foto lijkt het wel een positieve test, ik hoop over twee weken een positieve zw test voor je.

Ik slik foliumzuur gewoon door.

Ik ben toch echt voorstander van de kruidvat testen, deze zijn gewoon echt duidelijk:

pi_115324484
Nou dat lijkt mij duidelijk! :D
oh... is dat een ovulatietest?

Ik zal voor zondag ook maar even deze supertesten halen...

[ Bericht 10% gewijzigd door Limone op 09-08-2012 07:45:13 (oh is dat een ovulatietest...) ]
pi_115324523
Wolk, dat lijkt me een goede reden voor mij om even door te testen. Kijken wat het streepje nog gaat doen. Bij t Kruidvat hier hebben ze geen kruidvat tests, alleen van de dure merken.

Overigens lijkt t me wel pittig voor sommige ervaren klussers hier dat er telkens weer leken zoals ik bijkomen die van die beginnersvragen stellen. Aan die mensen: dank voor jullie geduld en alle advies!
pi_115325506
Nou suikertante, die is positief hoor. Gauw het bed in! Hoppaaaa!

Wolk, niet te missen hè? Zo leuk!!

Frummeltje! :D als je nu niet zwanger raakt weet ik het ook niet meer! ;)
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')