Mijn duimen gaan weer turbostandquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:02 schreef Limone het volgende:
Een palindroom-topic! Dat levert vast veel streepjes op!![]()
Gedaan! Inderdaad al een tijdje, hopelijk snel meer succes!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:49 schreef _wolk82_ het volgende:
Bij mag in de OP mijn startdatum er bij 12-2011, helaas dus alweer een tijdje bezig.
Mijn startdatum mag op 08-2011...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:57 schreef .Sparkling. het volgende:
Moeten er nog meer dingen aangepast worden? Lot en Bellelena uit het rijtje?
Gedaan! We staan met 3 op een rij die ongeveer even lang bezig zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:06 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Mijn startdatum mag op 08-2011...
de "pest" is natuurlijk dat je er al eentje hebt rondlopen..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:28 schreef Lijnloos het volgende:
Mijn startdatum mag ook wel: (02-2011)
Ik ga morgen maar es de huisarts bellen... kijken wat de mogelijkheden zijn, ik ben er klaar mee en wil verder kunnen op een gerichte manier.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:33 schreef Lijnloos het volgende:
Nee, Minke is uit zichzelf gekomen, wel wwat lange wachttijd, ook toen... maar nooit medische molen in gegaan.. En dat is misschien inderdaad ook wel het frustrerende. Dat je weet dat je het kan (je hebt het immers al eens gedaan op eigen kracht), weet hoe het is om zwanger te zijn en hoe het is om een kindje te krijgen... Ik wil er zo graag nog een, juist omdat ik weet hoe leuk het kan zijn.
Ook gedaan. Je bent inderdaad al lang bezig.. Verstandig de huisarts te bellen, ik kan me voorstellen dat je nu onderhand gewoon wil weten waarom het niet lukt. Succes!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:28 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ga morgen maar es de huisarts bellen... kijken wat de mogelijkheden zijn, ik ben er klaar mee en wil verder kunnen op een gerichte manier.
Ja hoor, haal me maar uit het rijtjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:57 schreef .Sparkling. het volgende:
Moeten er nog meer dingen aangepast worden? Lot en Bellelena uit het rijtje?
Groot gelijk dat je naar de HA gaat, je wacht echt al lang! En dat het bij de eerste wel gelukt is, wil niet zeggen dat er nu niks veranderd kan zijn in je situatie. En het feit dat het toen ook langer duurde, lijkt mij genoeg reden om even verder te kijken. Succesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:28 schreef Lijnloos het volgende:
Oh wat fijn dat het geregeld isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:09 schreef Kekaa het volgende:
Mn werk heeft teruggebeld... dienst is geruild en het is niet erg als ik er iets later ben, want ze gaat ervan uit dat ik toch wel meteen eraan kom als het kan. Fijn!
Het is zooo moeilijk om niet te zeggen waar het over gaat.
@Lijnloos: Succes! Goed dat je die stap neemt!
Toen wij begonnen met klussen, heb ik dat gewoon tegen iedereen gezegd, maar er meteen bij gezegd dat ik het zelf wel zou melden als het raak was. Dus dat ik niet iedere keer de vraag hoefde of het al raak was (daar had ik namelijk ook geen zin in).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:19 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb geen zin in elke week de vraag "En? Ben je al..." Ik ben al ongeduldig genoeg van mezelf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |