omg een gekochte versie van vista.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[ afbeelding ]
server
[ afbeelding ]
meer zooi
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:34 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
omg een gekochte versie van vista.
wie kotst er mee?
[..]
wie kotst er mee?![]()
[..]
wie kotst er mee?![]()
quote:
quote:
Stream (van bijv. OS of TDF) of gamen op de een, terwijl je FOK! kan blijven bijhouden op de anderquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:59 schreef Etsu het volgende:
Wil iemand mij vertellen wat het nut is van 2 of drie schermen hebben? Ik heb er genoeg aan 1.
ik heb zulke dingen wel eens geprobeerd maar ik word altijd schijtziek van het moeten wisselen van scherm waar ik naar kijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Stream (van bijv. OS of TDF) of gamen op de een, terwijl je FOK! kan blijven bijhouden op de ander
SPOILER: Way back...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door J.Appleseed op 02-08-2012 07:48:13 ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
Die van mij?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef Quotidien het volgende:
Vette casemods, post eens een pic van de binnenkant van je case?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |