Omdat werk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef ChesterPerry het volgende:
Waarom heeft iedereen hier 3 of meer beeldschermen
Jij bent de enige die weer apart moet doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat mijn perse op de foto moest
Jij bent natuurlijk zo lekker gewoon gebleven hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij bent de enige die weer apart moet doen.
jahequote:
Tevens ik dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
jahe![]()
![]()
tevens mensen die niet meerdere beeldschermen
laptop met meerdere beeldschermen moeten ze nog uitvinden denk ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
jahe![]()
![]()
Persoonlijk vind ik dat pure geldverspilling.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
jahe![]()
![]()
omg een gekochte versie van vista.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[ afbeelding ]
server
[ afbeelding ]
meer zooi
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:34 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
omg een gekochte versie van vista.
wie kotst er mee?
[..]
wie kotst er mee?![]()
[..]
wie kotst er mee?![]()
quote:
quote:
Stream (van bijv. OS of TDF) of gamen op de een, terwijl je FOK! kan blijven bijhouden op de anderquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:59 schreef Etsu het volgende:
Wil iemand mij vertellen wat het nut is van 2 of drie schermen hebben? Ik heb er genoeg aan 1.
ik heb zulke dingen wel eens geprobeerd maar ik word altijd schijtziek van het moeten wisselen van scherm waar ik naar kijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Stream (van bijv. OS of TDF) of gamen op de een, terwijl je FOK! kan blijven bijhouden op de ander
SPOILER: Way back...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door J.Appleseed op 02-08-2012 07:48:13 ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
Die van mij?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef Quotidien het volgende:
Vette casemods, post eens een pic van de binnenkant van je case?
Pink Floydquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef Amoeba het volgende:
Komt ie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat naar links staat m'n platenspeler, daarnaast een TV. Die bureaustoel past maar net tussen de bank en het bureau, daarachter mijn bedstee.
Dat Akai tv'tje was mijn eerste beeldscherm ooit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:17 schreef Verbodsbord het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook geen clean-desk policy
Oh en een xbox onder de laptop![]()
Is een MarQuantquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat Akai tv'tje was mijn eerste beeldscherm ooit.
Gemaakt, nog even uploaden.quote:
En vertel eens, wat zijn die kutalbums dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:18 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Pink FloydWel jammer van de kut albums natuurlijk. Piper at the gates of dawn
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Is een MarQuant
Oud kut ding wel
Tsja op deze staat toch echt MarQuantquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat?Het is PRECIES dezelfde, met ingebouwde dvd-speler alles, z'n tijd voor vooruit.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:24 schreef Wootism het volgende:
wtf al deze foto's lijken wel uit 2001 te komen....
Raar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Tsja op deze staat toch echt MarQuant
[..]
Hoezo dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |