Dan is pb niet je merkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen... misschien 'design' ofzo.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:35 schreef Kleurpotlood het volgende:
[..]
Nu heb ik een gat in mijn scherm gemept...
Jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:39 schreef Quotidien het volgende:
Ben ik nou de enige die het niet snapt?
Dat ie een screenshot post.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:40 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja
In dat geval: nee, want ik weet ook niet waar je hebt over hebt
Ik snap er ook niets meer van en vraag daarom z.s.m opheldering.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:39 schreef Quotidien het volgende:
Ben ik nou de enige die het niet snapt?
dan heb ik het niet over die mier
Klaagt die beer niet over zijn rug?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
De lichtjes zijn nu wel uitde foto is niet nu gemaakt.
Ach nee, die leeft al lang niet meerquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:48 schreef Kleurpotlood het volgende:
[..]
Klaagt die beer niet over zijn rug?
Was ik die beer maar....quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:48 schreef Kleurpotlood het volgende:
[..]
Klaagt die beer niet over zijn rug?
Gezellig en mooi tekstjequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Die lichtjes vind ik juist wel tofquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zal speciaal voor jou nu een nieuwe foto maken. Mét lichtjes aanquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die lichtjes vind ik juist wel tof
Alleen de MacBook ontbreektquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Alleen de MacBook ontbreekt
En Starbucks bekertje uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
Met of zonder dromenvangertje?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:55 schreef Kleurpotlood het volgende:
@ Dromenvangertje
Ik heb nu zo'n zin om dat bed in te stappen... gewoon te moe om mijn eigen bed op te zoeken.
Maarja, die beer....
Niks mis met indiemuziek hè.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:55 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, ja. En de bril, indiemuziek etcetera
De subtiliteit is groot in deze.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:55 schreef Kleurpotlood het volgende:
@ Dromenvangertje
Ik heb nu zo'n zin om dat bed in te stappen... gewoon te moe om mijn eigen bed op te zoeken.
Maarja, die beer....
Ook niets mis met een MacBook. Maar die hipsters, hè. Verpesten alles gewoonquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Niks mis met indiemuziek hè.
The Killers
Awquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:55 schreef Kleurpotlood het volgende:
@ Dromenvangertje
Maarja, die beer....
Nee hoor, ik denk alleen wel dat jouw bed dichter bij is dan DV's bed. Of niet?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:59 schreef Kleurpotlood het volgende:
[..]
Het is oprecht, of wil jij mij even naar mijn eigen bed tillen?
Macbook heb ik niet. Starbucks beker, hipsterbril en indie muziek wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:55 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, ja. En de bril, indiemuziek etcetera
Ach, het maakt mij eigenlijk ook niets uit, zolang die beer zich een beetje stil houdt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Awde beer is van KiKa, maakt dat het beter?
Dus toch de lampen maar weer aangezet begrijp ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik had geen zin om de camera instellingen goed te zetten, deal with it.
Maar zo ziet het er nu uit.
[ afbeelding ]
Deel van de andere kant.
[ afbeelding ]
Die gekke dingen aan de muur zijn foto's en tekeningen/schilderijen
Sjon Lennon.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Deel van de andere kant.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:08 schreef Kleurpotlood het volgende:
[..]
Dus toch de lampen maar weer aangezet begrijp ik.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zal speciaal voor jou nu een nieuwe foto maken. Mét lichtjes aan
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zal speciaal voor jou nu een nieuwe foto maken. Mét lichtjes aan
Bohquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Deel van de andere kant.
[ afbeelding ]
Aan de ene kant wel. Maar aan de andere kant weer niet omdat ik niet zou weten wat ik er mee moet doen behalve ophangen aangezien ik zelf geen platenspeler hebquote:
Ouiquote:
Ik heb hier ook een Thorens TD166 Mk II staan. Je weet wel hoe oud ik ben, althans, je hebt wel eens met me geMSNt. Er is helemaal niet moeilijk aan te komen hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel. Maar aan de andere kant weer niet omdat ik niet zou weten wat ik er mee moet doen behalve ophangen.
[..]
Oui
Met kerst is het zo fijn op mijn kamerquote:
Mja mijn pa heeft een speler en een grote collectie platen die ik, als ik uit huis ga, mee krijg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een Thorens TD166 Mk II staan. Je weet wel hoe oud ik ben, althans, je hebt wel eens met me geMSNt. Er is helemaal niet moeilijk aan te komen hoor.
En wat bevat deze collectie zoal?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mja mijn pa heeft een speler en een grote collectie platen die ik, als ik uit huis ga, mee krijg.
Pff, al een tijd geleden dat ik erin heb gekeken.. Even denken, Jimi Hendrix, AC/DC, Iron Maiden, Led Zeppelin, Ozzy Osbournequote:
Rockquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Pff, al een tijd geleden dat ik erin heb gekeken.. Even denken, Jimi Hendrix, AC/DC, Iron Maiden, Led Zeppelin, Ozzy Osbourne
het merendeel is rock/metal iig.
Ik zit in het wat lichtere segment. Zoiets als Nick Drakequote:Op zondag 5 augustus 2012 01:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Rock![]()
Metal
Pink Floyd
Ozzy
Iron Maiden
Ik ook zoiets. Heb je al een mooie verzameling opgebouwd?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dit.
Ik ben op m'n 17de, jaartje geleden dus, een collectie begonnen.
Wat is mooi. Je bent nooit klaar, ik heb er 60 ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:27 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Heb je al een mooie verzameling opgebouwd?
Iets waar je zelf erg blij mee bent. Maar een echte verzamelaar is nooit klaar natuurlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat is mooi. Je bent nooit klaar, ik heb er 60 ofzo.
Te weinig mang. Ik moet nog veel hebben van o.a. Dire Straits, Beatles en Pink Floyd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:30 schreef TWP het volgende:
[..]
Iets waar je zelf erg blij mee bent. Maar een echte verzamelaar is nooit klaar natuurlijk.
Vooral '60-'80 dus? Wel erg tof allemaal. Platen uit die periode krijg ik meestal van mensen die niks meer doen met hun vinyl. Zelf koop ik meestal actuele dingen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Te weinig mang. Ik moet nog veel hebben van o.a. Dire Straits, Beatles en Pink Floyd.
Klopt. Toch wel veel mensen die er vanaf willen. Het hoeft niet veel te kosten. Al zijn die nieuwe persingen wel altijd achterlijk duur.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:33 schreef Amoeba het volgende:
Ik koop het vrijwel allemaal. Die rotzooi krijg ik nergens voor niks.
Maargoed, tweedehands is het allemaal niet zo heel duur.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil niet gemeen doen ofzo maar ga eens over op DM
Je bent natuurlijk altijd welkom in het Pink Floyd topic in MUZ.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:35 schreef TWP het volgende:
[..]
Klopt. Toch wel veel mensen die er vanaf willen. Het hoeft niet veel te kosten. Al zijn die nieuwe persingen wel altijd achterlijk duur.
En jij in het Vinyl topic in MUZ. Hoewel ik daar zelf ook niet erg actief ben hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk altijd welkom in het Pink Floyd topic in MUZ.
Correct. Ik heb R.E.M., Automatic For The People op vinyl. Ook achterlijk fuktup duur.
Weet iemand misschien waar je zulke speakertjes(goedkoop) kunt krijgen hoeft niet perse deze te zijn?quote:
Ziet er wel fucking gezellig uitquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Deel van de andere kant.
[ afbeelding ]
Is het ook!quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ziet er wel fucking gezellig uit
Aardige verzamelingquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:58 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En LP platen bestaan niet, het zijn gewoon langspeelplaten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Macbook heb ik niet. Starbucks beker, hipsterbril en indie muziek wel.
Er hangen zelfs LP platen aan de muur
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
En LP platen bestaan niet, het zijn gewoon langspeelplaten.
/nazi
Dat dacht ik ook toen ik jouw post las. Hipster proberen te zijn, en dan nog falen.quote:
Ten eerste, mijn vader noemt het ook LP platen derhalve is het niet gek dat ik het ook zo noem. Ten tweede, hipster proberen te zijn? bitch please.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik jouw post las. Hipster proberen te zijn, en dan nog falen.
Maar wat voor platenspeler ga je meekrijgen? Ik krijg een vriend er maar niet van overtuigd dat een ding van 90 euro bij de mediamarkt gewoon zwaar kut is
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ten eerste, mijn vader noemt het ook LP platen derhalve is het niet gek dat ik het ook zo noem. Ten tweede, hipster proberen te zijn? bitch please.
[ afbeelding ]
Dacht iets van 60 euro bij de Blokkerquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:13 schreef Amoeba het volgende:
Wel tof. Hoe duur is zo'n mini koelkast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |