Klopt. Toch wel veel mensen die er vanaf willen. Het hoeft niet veel te kosten. Al zijn die nieuwe persingen wel altijd achterlijk duur.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:33 schreef Amoeba het volgende:
Ik koop het vrijwel allemaal. Die rotzooi krijg ik nergens voor niks.
Maargoed, tweedehands is het allemaal niet zo heel duur.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil niet gemeen doen ofzo maar ga eens over op DM
Je bent natuurlijk altijd welkom in het Pink Floyd topic in MUZ.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:35 schreef TWP het volgende:
[..]
Klopt. Toch wel veel mensen die er vanaf willen. Het hoeft niet veel te kosten. Al zijn die nieuwe persingen wel altijd achterlijk duur.
En jij in het Vinyl topic in MUZ. Hoewel ik daar zelf ook niet erg actief ben hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk altijd welkom in het Pink Floyd topic in MUZ.
Correct. Ik heb R.E.M., Automatic For The People op vinyl. Ook achterlijk fuktup duur.
Weet iemand misschien waar je zulke speakertjes(goedkoop) kunt krijgen hoeft niet perse deze te zijn?quote:
Ziet er wel fucking gezellig uitquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik had geen zin om de camera instellingen goed te zetten, deal with it.
Maar zo ziet het er nu uit.
[ afbeelding ]
Deel van de andere kant.
[ afbeelding ]
Die gekke dingen aan de muur zijn foto's en tekeningen/schilderijen
Is het ook!quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ziet er wel fucking gezellig uit
Aardige verzamelingquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:58 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En LP platen bestaan niet, het zijn gewoon langspeelplaten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Macbook heb ik niet. Starbucks beker, hipsterbril en indie muziek wel.
Er hangen zelfs LP platen aan de muur
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
En LP platen bestaan niet, het zijn gewoon langspeelplaten.
/nazi
Dat dacht ik ook toen ik jouw post las. Hipster proberen te zijn, en dan nog falen.quote:
Ten eerste, mijn vader noemt het ook LP platen derhalve is het niet gek dat ik het ook zo noem. Ten tweede, hipster proberen te zijn? bitch please.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik jouw post las. Hipster proberen te zijn, en dan nog falen.
Maar wat voor platenspeler ga je meekrijgen? Ik krijg een vriend er maar niet van overtuigd dat een ding van 90 euro bij de mediamarkt gewoon zwaar kut is
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ten eerste, mijn vader noemt het ook LP platen derhalve is het niet gek dat ik het ook zo noem. Ten tweede, hipster proberen te zijn? bitch please.
[ afbeelding ]
Dacht iets van 60 euro bij de Blokkerquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:13 schreef Amoeba het volgende:
Wel tof. Hoe duur is zo'n mini koelkast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |