Hmz Ik kan eigenlijk steeds beter slapen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's mooi, Evie.. Ik slaap meestal wel goed. Alhoewel ik nu ik ouder word,
, wel vroeger wakker word.
.
Zonder bierquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:05 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker hoor
Jou kennende, met of zonder bier?
Ja, boven de 60 schijnt dat weer goed te lukken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:06 schreef Evie het volgende:
Hmz Ik kan eigenlijk steeds beter slapen!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, boven de 60 schijnt dat weer goed te lukken.
Verstandig om dan Ritalin van een 'vriend' te kopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:38 schreef Skv het volgende:
Nee, ik heb concentratie en daadkracht nodig voor mn afstuderen. Heb wat concerta's van een maat gekocht en heb er vanmorgen een genomen. Alleen nu heb ik het idee dat ik keihard onder de speed zit.
T is wel echt van een vriend, die heeft het voorgeschreven gekregen voor zn ADHD.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verstandig om dan Ritalin van een 'vriend' te kopen..
dergelijk spul werkt toch voor iedereen anders?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:45 schreef Skv het volgende:
T is wel echt van een vriend, die heeft het voorgeschreven gekregen voor zn ADHD.
Ik ben teringrelaxed nu, praat een kwart van wat ik normaal doe maar ik ben ook duizelig en misselijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Had ik maar aandelen Ritalin, echt elk iets te druk kutkind krijgt het in zijn mik gesplitst. Lekker makkelijk opvoeden.
Sja, moet ik het nog zeggen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben teringrelaxed nu, praat een kwart van wat ik normaal doe maar ik ben ook duizelig en misselijk.
Heb net wel in een daadkrachtaanval al vijf dingen gedaan die ik normaal voor me uit schuif
Zie hier de toekomst van Nederland dames en herenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:52 schreef Skv het volgende:
Godver, ik heb zelfs stramme kaken.Wtf. Alsof ik op mn werk onder de xtc zit.
'we' worden dommer en dommerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Zie hier de toekomst van Nederland dames en heren.
Idiocracy, download en zie de toekomstquote:
Dat gaat gebeuren! Over een paar jaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als dat gebeurt kan ik niet eens mn eigen kont meer afvegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |