vind k nie kunnequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sorry baas. Ik blijf t gewoon doen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"En ik ben het levende bewijs"
Neem genoeg lotion mee en tissues.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga een boek lezen bij kaarslicht denk ik.
Fijne avond allemaal. Mono, ik zal bij het fappen aan je denken!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef robdriessen het volgende:
Lees zequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef robdriessen het volgende:
Iemand moet het vuile werk opknappen in dit land. De paupers.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sorry baas. Ik blijf t gewoon doen
en een briefopenerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neem genoeg lotion mee en tissues.
quote:
hee... welkom!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moest hier komen van een bepaalde mod.
Muziek voor het genotquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
ripquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan niet luisteren. Zit beneden met chagerijnige pa en ma en mijn koptelefoon is nog steeds weg.
Probeer telepathie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan niet luisteren. Zit beneden met chagerijnige pa en ma en mijn koptelefoon is nog steeds weg.
"Mam, moet je niet eens slapen, je ziet er zo moe uit" "Ja, eigenlijk wel"quote:
Ons pap, brabanderquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Mam, moet je niet eens slapen, je ziet er zo moe uit" "Ja, eigenlijk wel"
Nu ons pap nog.
Ik had het deze keer niet eens doorquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Mam, moet je niet eens slapen, je ziet er zo moe uit" "Ja, eigenlijk wel"
Nu ons pap nog.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
Oh bah de wethouder van het CDA van Deurne staat weer in de krant. Die kop, bah, zo naar. Hij lijkt echt een downy
.
[ afbeelding ]
Dat snorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
Oh bah de wethouder van het CDA van Deurne staat weer in de krant. Die kop, bah, zo naar. Hij lijkt echt een downy
.
[ afbeelding ]
Mijn ouders hebben geen seksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef wietparkiet het volgende:
Zo van: Pap, mama gaf je net een heel uitdagend knipoogje
Stop maar even met posten aubquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben geen seks. Daarom zijn ze altijd chagrijnig.
Hoe weet jij dat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben geen seks. Daarom zijn ze altijd chagrijnig.
Google op Henk Kerkers en fap zequote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |