Nee hij is er mee gekapt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mono draait dire straits?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:05 schreef wietparkiet het volgende:
Hoi trollie, sint, ToT, nijntje, wickedtunez, stiffler, en dat was het wel geloof ik
Ik ben al 5 weken vrij ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook hoor!Gisteren een leuke werkdag gehad. Hopelijk morgen weer eentje!
Pallets sorteren?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef Trollscience het volgende:
Welk werk doe jij eigenlijk ToT?
Waar gaat de reis naartoe ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben al 5 weken vrij ofzo![]()
Over anderhalve week op vakantie
Deze is net zo slecht als dat plaatje van Metallica met Mötley Crüe erboven als tekst en een tekst van Guns N' Roses eropquote:
quote:
Die dingen zijn zooo grappig hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze is net zo slecht als dat plaatje van Metallica met Mötley Crüe erboven als tekst en een tekst van Guns N' Roses erop.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Laatst was een vriend van me jarig en hadden we hem een tentakelhentai cadeau gegeven
Omdat we niet op de muziek reageerden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit liedje
Waarom kapte mono er mee ?
[..]
Laatst was een vriend van me jarig en hadden we hem een tentakelhentai cadeau gegeven
Nicequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Yes yes yes regen
Morgennacht naar praag trouwens!
[..]
Oh, even MOOG ode dan hiernaquote:
Oh mijn god je snapt de grap niet.quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh mijn god je snapt de grap niet.
Goed bezigquote:
Snap je ze met deze 'herkenbaardere' uitleg welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Die lui op de foto's pwnen die R.I.P. luitjes of zo?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze is net zo slecht als dat plaatje van Metallica met Mötley Crüe erboven als tekst en een tekst van Guns N' Roses erop.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snap je ze met deze 'herkenbaardere' uitleg wel?
[..]
Je flikkert van alles van allerlei verschillende mensen door elkaar heen, geloof ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef wietparkiet het volgende:
Ik snap het niet, kan je het in jip en janneke taal uitleggen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |