quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef robdriessen het volgende:
DJ Mono staat nu tot middernacht op het rooster. Hij heeft geen keus.
Now you're crossing zeh linequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Beter een pener in je golfbal dan...
Vandaag nog op 4chan een plaatje van gezien.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef robdriessen het volgende:
DJ Mono staat nu tot middernacht op het rooster. Hij heeft geen keus.
In plaats van zijn eikel zag je zeg maar gewoon een golfbal met voorhuid eromquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Now you're crossing zeh line
Op dat moment gaan we allemaal zingen. "YOU'VE BEEN..... THUNDERSTRUCK!"quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:27 schreef Monopoly het volgende:
Nou maar niet hopen dat de bliksem inslaat
Er bestaan erg rare mensen die hun extremiteiten gewoon op internet plaatsenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In plaats van zijn eikel zag je zeg maar gewoon een golfbal met voorhuid erom. Why the fuck why
.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Op dat moment gaan we allemaal zingen. "YOU'VE BEEN..... THUNDERSTRUCK!"
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]En dan ga ik hem op gitaar spelen.
quote:
drum ik 'm mee!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]En dan ga ik hem op gitaar spelen.
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Er bestaan erg rare mensen die hun extremiteiten gewoon op internet plaatsen
Knetterquote:
Speelt Knetter bas?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:32 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
KnetterKan niet bassen, maar is wel lachen dan
Lekker voor mquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja. Er was vandaag ook een thread van een jongen die pastasaus in zijn arm heeft gespoten met een injectiespuit. Na de foto waarop je zag dat hij het erin gespoten had is er geen reactie meer van hem geweest
.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:32 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
KnetterKan niet bassen, maar is wel lachen dan
Wil ik ook wel op mn rekening nemen. Nooit gedaan, maar kan altijd leuk wordenquote:
Oh, ik dacht je bedoelt "ik kan niet bassen"quote:
Dat mag niet op FOK! besproken wordenquote:
Iedereen kan bassenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wil ik ook wel op mn rekening nemen. Nooit gedaan, maar kan altijd leuk worden
quote:
Oefening baart kunstquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht je bedoelt "ik kan niet bassen".
[..]
Dat mag niet op FOK! besproken worden.
[..]
Iedereen kan bassen. Blijkbaar
.
dat zeg ik ook altijd tegen m'n oudersquote:
Heel Nederland lijkt wel. Ik vind dat zo pauper.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Ik ben Tukker, ik doe dat gewoon.
"En ik ben het levende bewijs"quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd tegen m'n ouders
Sorry baas. Ik blijf t gewoon doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heel Nederland lijkt wel. Ik vind dat zo pauper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |