Bam!! Alle koolzuur dood!quote:
welk schuurfeest is dat geweest?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 jaar geleden live gezien.
Wij hadden ze geboekt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
welk schuurfeest is dat geweest?
Zei die copper met z'n neppe patta's niet dat je te hard geboekt had en hem doekoe moest passen?quote:
Kee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef ToT het volgende:
Volume van deze MP3 is wat zacht, helaas.
mp3 na afspelen meteen weggooien en een betere versie gaan zoekenquote:
WOEI!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren. En Rob.... je hebt het weer 2 uur uitgehouden!![]()
Ligt het niet aan je instelling? Want je klonk zelf ook niet zo hard.quote:
Toch maar een showtje van na het jaar 2000 doen?quote:
Hmmm de mic kan kloppen, dat had ik eerder ook gemerkt, maar deze MP3's komen van een verzameling van >100 oude nummers of zo. Ik skip de volgende oude ff en draai gewoon wat regulier spul van me!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt het niet aan je instelling? Want je klonk zelf ook niet zo hard.
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef WickedTunes het volgende:
Nee, dit klinkt goed, lekker luid, niet te.
quote:
zit met precies hetzelfde hier, alleen dan andersom: bureau heb ik aan kant, maar de rest is een zootjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef ToT het volgende:
Als ik mijn bureau ooit een keer opgeruimd heb, maak ik wel een keer een foto van mijn setting hier!
Onder je buik misschien?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet hier ergens een bureau hebben..... Vorig jaar kon ik 'm nog zien.....
No prob dude, maf ze!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:24 schreef Melting het volgende:
Luitjes..... ik trek het niet meer..... heb afgelopen nacht slecht geslapen en ben moe!![]()
Ik duik mijn bed in.
Sorry ToT..... had graag nog verder geluisterd.![]()
Trusten voor straks.
Truste D!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:24 schreef Melting het volgende:
Luitjes..... ik trek het niet meer..... heb afgelopen nacht slecht geslapen en ben moe!![]()
Ik duik mijn bed in.
Sorry ToT..... had graag nog verder geluisterd.![]()
Trusten voor straks.
Meh. Er zijn weer kilo's bijgeslopen door iets te veel etentjes de afgelopen maanden. Moet weer eens een week streng tegen mezelf zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Onder je buik misschien?
Geintje, hoe gaat het met het afvallen?
Oew okee dan!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Meh. Er zijn weer kilo's bijgeslopen door iets te veel etentjes de afgelopen maanden. Moet weer eens een week streng tegen mezelf zijn.
hier ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |