Die lul.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:39 schreef Mierenneuker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hijs slecht i know man, i know.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef weerstandje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En toen was het half 9
haha episch dit!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef weerstandje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En toen was het half 9
Ongelooflijke baas!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef weerstandje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En toen was het half 9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Waar is die vriend dan?quote:
Hee ik ook, ik dacht altijd dat dat faal was, maar niet dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef LompeHork het volgende:
Ik gebruik gewoon Photoshop in combinatie met Jasc Animation Shop
Nee, wij zijn gewoon baasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee ik ook, ik dacht altijd dat dat faal was, maar niet dus.
Godverdommequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:52 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze keer wel een hosselgif in plaats van een rapegif.
Als je geen paint hebt kun je niet meedoen in painttopics. Je gaat toch ook niet naar een gyneacoloog?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, zeg, ik heb geen Paint. Niet iedereen hier werkt met Windows, hè, smartass
Wat leven we toch in een bekrompen wereldje
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:35 schreef Abed het volgende:
[ afbeelding ]Master Cock!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
Maaruh wie kan mij uitleggen hoe je een gifje maakt?quote:
youtube, googlequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:25 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Maaruh wie kan mij uitleggen hoe je een gifje maakt?
Thanx man. Alleen jammer dat ik dus geen paint meer hebquote:
download paint.netquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:37 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Thanx man. Alleen jammer dat ik dus geen paint meer heb
Baas!! Echt ook dat schaap...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef weerstandje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En toen was het half 9
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben geen paintkoning![]()
Hetzelfde als een andere afbeelding, lukt dat je wel?quote:
http://tinypic.com/quote:
Dan ligt het aan je verbinding. Ik zag net gewoon een bewegend plaatje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:35 schreef henkie22 het volgende:
Thanks!
-edit- plaatje doet het nu de gif nog? hij beweegt niet? binnenkort toch maar even voor een loi computercursusje opgeven..
hahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef weerstandje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En toen was het half 9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tongring
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |