Werd toch gewoon geraakt? Heus wel genoeg om uit balans te raken...en dus te vallen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:12 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Nieuwe Suarez, nu al. Zijn debuut leek ook wel een beetje op die van suarez. Die bal op de lat geniaal, alleen die val nadat hij door esteban geraakt werd was wat minder. Hoopte dat we dit soort dingen na suarez kwijt waren, maar helaas hebben we een nieuwe...
Ga toch weg joh.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:12 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Nieuwe Suarez, nu al. Zijn debuut leek ook wel een beetje op die van suarez. Die bal op de lat geniaal, alleen die val nadat hij door esteban geraakt werd was wat minder. Hoopte dat we dit soort dingen na suarez kwijt waren, maar helaas hebben we een nieuwe...
Dus, omdat hij geraakt wordt door de keeper en valt, is het 'de nieuwe Suarez' ?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:12 schreef RvS-Coldplay het volgende:
quote:Strijder Sana weet wat hem te doen staat
Het Ajaxpubliek maakte afgelopen zondag kennis met Tobias Sana. De 23-jarige vleugelaanvaller speelde met flair en enthousiasme tegen AZ. Net als Zlatan Ibrahimovic groeide hij op in een Zweedse achterstandswijk. "Dan is het belangrijk dat je de juiste keuzes maakt. Jongens die voor de criminaliteit kiezen, vinden zichzelf heel stoer, maar ik vind het juist getuigen van een slappe mentaliteit," zegt hij in de VI.
Burkina Faso
De Zweedse overheid biedt jongeren genoeg kansen om naar school te gaan en iets te maken van hun leven, stelt Sana. Zelf was hij als jongetje al verknocht aan voetbal, waardoor hij niet eens dacht aan een crimineel pad.
Zijn vader komt uit Burkina Faso, waardoor Sana echte armoede ook goed kent. "Ik heb de vrolijkheid van een Afrikaan en de nuchterheid van een Zweed. Je zult mij niet snel naast mijn schoenen zien lopen. Het feit dat ik nu bij Ajax speel, maakt mij niet opeens een beter persoon. Ik zal mezelf nooit boven andere mensen plaatsen, ik zou niet eens weten hoe dat moet."
Hersenen
Tegen AZ liet Sana al zien een goed overzicht te hebben. Zo zette hij Daley Blind met een sluw hakballetje vrij voor het doel. "Ik zeg altijd dat mijn hersenen mijn sterkste wapen zijn. Het gaat erom dat je de juiste keuze maakt: wanneer zoek je de combinatie met medespelers en wanneer ga je voor de individuele actie? Mooie passeerbewegingen zijn leuk, maar het gaat om de effectiviteit."
Ajax ontdekte Sana pas vrij laat - hij is al 23 jaar - andersom kan niet hetzelfde worden gezegd: de Zweed was al jongetje al idolaat van Ajaxspits Patrick Kluivert. Nu is Kluiverts teamgenoot van toen zijn trainer: Frank de Boer. De eerste werkweken onder De Boer bevallen Sana goed. "Ik hou van de open manier waarop Nederlanders met elkaar omgaan. De Ajaxtrainers zijn daar een goed voorbeeld van. Ik weet wat me te doen staat. Ik ben een strijder, dus dat komt goed uit."
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Bij deze even het laatste nieuws omtrent Sana.
Sana is op zoek naar een huis en de vriendin van Sana zit momenteel weer in Zweden voor de verjaardag van een vriendin.
Bedankt man.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Bij deze even het laatste nieuws omtrent Sana.
Sana is op zoek naar een huis en de vriendin van Sana zit momenteel weer in Zweden voor de verjaardag van een vriendin.
Alleen van zijn vriendin op de verjaardag;quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Nog foto's op de Instagram?
Dat Twente vs. Feyenoordtopic was om die "discussie" uit het live-topic te trekken en dit is een knipoog naar het feit dat we Narsingh zijn misgelopen en daarom Sana hebben gehaald.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Verdomme die GGMM is wel on a roll met het openen van kansloze topic. Denk je na het pareltje "wie is er groter Twente of Feyenoord" alles gehad te hebben klapt hij er vervolgens nog eens vol bovenop door te stellen dat ene Tobie Sana (wie?) "nu al beter is dan Narsingh." Waar slaat dit op, waar gaat dit over? Die man is niet meer serieus te nemen.
Bijna iedereen is beter dan Narsinghquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Verdomme die GGMM is wel on a roll met het openen van kansloze topic. Denk je na het pareltje "wie is er groter Twente of Feyenoord" alles gehad te hebben klapt hij er vervolgens nog eens vol bovenop door te stellen dat ene Tobie Sana (wie?) "nu al beter is dan Narsingh." Waar slaat dit op, waar gaat dit over? Die man is niet meer serieus te nemen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alleen van zijn vriendin op de verjaardag;
[ afbeelding ]
laatst je niet zo kennen johquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die dingen kan ik niet zo snel maken, helaas.quote:
Yep, mooi om te zien.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:30 schreef Gibelini het volgende:
weer een geweldige pot gespeeld deze knul
SPOILER: Goal tegen NEC, versie 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goal tegen NEC, versie 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat moeilijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:10 schreef Devv het volgende:
Kunnen we Sana niet naturaliseren en inruilen voor Narsingh?
Zijn Engels moet nog wel een beetje bijgespijkerd worden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:29 schreef GGMM het volgende:
Interview na de wedstrijd: http://nos.nl/video/408531-sana-blij-met-passes-ik-loop-wel.html
Geweldige interviewtjes toch. Wat een speler.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:29 schreef GGMM het volgende:
Interview na de wedstrijd: http://nos.nl/video/408531-sana-blij-met-passes-ik-loop-wel.html
Zijn kapsel eigenlijk ookquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Zijn Engels moet nog wel een beetje bijgespijkerd worden.
Desondanks durf ik wel te stellen dat dit voor Ajax een betere aankoop is dan Narsingh.quote:
Want PSV ging achter Sana aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:59 schreef Devv het volgende:
Wat een hard gelach voor PSV. Sana die voor een knaak naar Amsterdam is gekomen en een prima indruk achterlaat. En Narsingh die voor een paar miljoen naar PSV komt en nauwelijks gevaarlijk is gebleken. Ik zeg, kat in de zak voor PSV.
Lees eens goed wat er staatquote:
Wut?quote:
Niet alleen van vorig jaar, aantal van 3 seizoenen bij Götenborg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:
Weer een goaltje meegepikt.
3 wedstrijden, 3 goals.
Heeft nu z´n aantal van vorig jaar geëvenaard
?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Leuk spelertje. Maar één zwaluw maakt nog geen zomer. Na dit seizoen kan je bepalen welke van de twee (Sana of Narsingh) de betere aankoop is geweest.
Misschien kunnen ze Willems, Van Persie of El Hamdaoui even leren hoe je de pers te woord moet staan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:14 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Vaker-samen-dansen.htm
Bazige reactie van Sana en Serero.
Dat dus. Wat een bazenquote:Op zondag 26 augustus 2012 04:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Willems, Van Persie of El Hamdaoui even leren hoe je de pers te woord moet staan.
Hij is ook trots dat hij voor Ajax mag spelen. Dat zie je niet veel meer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 04:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zit net wat interviews van die gast terug te kijken en elk interview kijk je gewoon naar een jong gastje dat er serieus gewoon heel veel plezier in heeft met alles wat met voetbal te maken heeft, het is best aandoenlijk
quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:14 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Vaker-samen-dansen.htm
Bazige reactie van Sana en Serero.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |