Nee strootman is lekkerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:22 schreef Doublepain het volgende:
Wat een kut kop zeg, krijg er bijna aids van
Gelukkig hebben jullie Willems.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:22 schreef Doublepain het volgende:
Wat een kut kop zeg, krijg er bijna aids van
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:36 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie Willems.
met een sacherijnig tokkiesnolletje.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
'Het maakt mij niet uit hoor dat je motoriek niet helemaal in orde is. Ik vind je een fantastisch mens.'
Don't quit your dayjob.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
'Het maakt mij niet uit hoor dat je motoriek niet helemaal in orde is. Ik vind je een fantastisch mens.'
quote:Bij de club van Kluivert en Zlatan
Er werden woensdag tijdens de Ajax Open Dag talloze handtekeningen gezet. De belangrijkste krabbel volgde echter pas na afloop van de jaarlijkse fandag. Even na 18:30 uur zette Tobias Sana (23) zijn handtekening onder een driejarig contract bij Ajax. De Zweedse vleugelspits is bij de club van zijn grote voorbeelden Patrick Kluivert en Zlatan Ibrahimovic terechtgekomen.
,,Wow, this is amazing”, klonk het uit de mond van Tobias Sana als Frank de Boer een rondleiding door de Amsterdam ArenA gaf. De Zweedse aanvaller, afkomstig van IFK Göteborg, kreeg tijdens zijn eerste minuten als Ajacied direct een VIP-rondgang door het stadion waar hij in de toekomst hopelijk veel moois gaat laten zien.
Eerder op de avond liet hij zich ook al in superlatieven uit. Gevraagd naar zijn bewondering voor Patrick Kluivert begon de aanvaller te glimmen. ,,Kluivert was vroeger echt een ongelofelijk goede speler. Ik herinner me vooral dat hij bijna alles 'one touch' deed. Daarnaast was hij zowel sterk met het hoofd als met zijn voeten. Ik vind het een eer dat ik nu bij de club ga spelen waar hij ooit is groot worden.”
Kluivert moet de aandacht van Sana delen met Zlatan Ibrahimovic, ook een van Sana’s helden. ,,Sinds Ibrahimovic bij Ajax heeft gespeeld wil ieder kind in Zweden bij Ajax spelen. Dus ja, toen ik door Ajax werd gebeld hoefde ik niet lang na te denken. Ibrahimovic is bij Ajax volwassen geworden en is daarna uitgegroeid tot wereldster. Net als Patrick Kluivert eigenlijk.”
Zowel Kluivert als Ibrahimovic heeft hij nog nooit in het echt gezien. Maar als het aan de kersverse Ajacied ligt komt daar binnenkort verandering in. Zeker in het geval van Kluivert. Sana kijkt er naar uit om de nieuwe assistent-bondscoach tijdens zijn verblijf in Nederland eens de hand te schudden. En te spreken uiteraard. Over Ajax? ,,Over alles eigenlijk. Het lijkt me prachtig om mijn grote idool hier eens tegen te komen.”
Ook Ajax TV sprak Tobias Sana kort na het ondertekenen van zijn contract. Later deze dinsdagavond zie je een interview met hem op het officiële clubkanaal van Ajax.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]Wat ben je toch gefrustreerd. Waar komt dat door? Leg het eens uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet wel een geweldig zelfvertrouwen hebben als je met zo'n kapsel rond gaat lopen.quote:
Gefrustreerd?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch gefrustreerd. Waar komt dat door? Leg het eens uit.
Maar niemand vind mijn tekening niet mooi?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Een Sana voor je topic
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar niemand vind mijn tekening niet mooi?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn eigen onderdrukte homoseksualiteit natuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch gefrustreerd. Waar komt dat door? Leg het eens uit.
Hij kan op beide posities spelen, zijn sterke been is rechts. Gotenburg speelt 4-4-2 en daar speelde die vaak als linker middenvelder om zo naar binnen te komen en te schieten als extra wapen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef JoeyC het volgende:
Dat filmpje gekeken en wat mij opvalt is dat hij grotendeels vanaf links komt. Een beetje zoals Dries Mertens dus, met een soortgelijk idioot kapsel.
Nu mijn vraag. Waarom koopt Ajax deze linksbuiten als ze een rechtsbuiten nodig hebben?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zijn eigen onderdrukte homoseksualiteit natuurlijk
Sikora heeft meer skills danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft gisteren gegeten bij een Italiaans restaurant.
Wat een geweldige filmpjes zijn dit toch altijd he.![]()
quote:Sana is als nieuwbakken Ajacied makkelijk herkenbaar. De hanenkam op het hoofd van de rechtsbuiten is een echte eyecatcher. Ook opvallend: het gemak waarmee de Zweed demarreert. Vrijdag trakteerde Sana zijn selectiegenoten, die zich prepareerden voor de Johan Cruijff-wedstrijd tegen PSV op zondag, op een reeks tempoversnellingen. De eerste indruk van Sana is er een van een technisch begaafde, lichtvoetige speler. Iemand die zijn medespelers met een steekbal vrij voor het doel kan zetten. Kenneth Vermeer leerde zijn nieuwe ploeggenoot wat dat betreft ook al kennen.
Goed zo, dan herkennen jullie meteen wie Joris 6x dol draaide en daaruit 7x scoorde in de kuipquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Voordeel dat hij maar 350.000 koste, en waar baseer je op dat het een miskoop wordt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Miskoop van 't jaar, let maar op.
Lijkt mij juist een geweldige aankoop, zeker voor dat geld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wrijf nu al in mijn handjes, heerlijk was dat altijd met Suarezquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:00 schreef fathank het volgende:
Wat een baas. Iedere tegenstander krijgt zo'n tyfushekel aan hem, dat kan niet anders.
Nu hopen dat ie aardig kan ballen en er een paar inprikt.
Dit kan nog wel een stukkie erger worden denk ik. Hele fora volgeklad door schuimende hooligans die z'n kapsel niet trekkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik wrijf nu al in mijn handjes, heerlijk was dat altijd met Suarez
Ik let op, maar eerder een fantastische aankoop is dit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Zou kunnen. Waarom vermoed je dit nu al?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Ga er ook nog serieus op inquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zou kunnen. Waarom vermoed je dit nu al?
Dat de Zweden van Utrecht er niets van kunnen wil niet zeggen dat Sana gaat floppen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |