Donderdag 14 september iets voor middernacht
Ze zijn muziek aan het maken...en wat gegil op de achtergrond. Beetje oerinstinct dat los komt denk ik.
Ik hoor mensen die naar bed willen, maar dat blonde meisje werd toch om 12 uur 20 jaar?
Iemand gaat Koos instoppen, een mannenstem.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 15-09-2000 14:30]
Zit trouwens al een paar minuten te kijken naar een slapende kerel. Word ik nou niet echt vrolijk van moet ik zeggen...
ps: weest bevreesd, er zit een operaliefhebber in het huis, het proberen na te zingen dan...help
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 15-09-2000 00:07]
Een heleboel lol in ieder geval.
Ali probeert zich nu al te profileren als zanger. Platencontracten kunnen vast klaargelegd worden.
Kan best redelijk zingen die jongen trouwens.
00:10
Te vroeg gejuigd.
"Bright eyes, burning like fire"
"Leavin' on a jet plane, don't know when I'll be back again" (waarschijnlijk net Armageddon (de film, niet jou Arma ) gezien)
"Monday morning, so good to me..."
Etc.
Van mij mogen ze een andere bezigheid zoeken. Beetje dikke roddels ofzo
quote:Muhammed toch?
Op 15 september 2000 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Wie is die vrouw met die mooie stem zeg?
Oh nee!! Ze gaan nu al weer een nieuw Big Brother lied verzinnen!
In godsnaam, ga nou even lekker -roddelen- over elkaar, dit zingen hoef ik niet te horen, dan zet ik m'n mp3's wel op zeg.
Ow, 'zeg dat je niet hoef te gaan schat..'
Die ken ik... Helaas...
De redactie slaapt waarschijnlijk ook al ofzo. Van mij mag er wel iets meer licht trouwens. Mag ook wel eens een andere camera angle gekomen worden. Kunnen we iig even zien wie nou ongeveer waar aan de tafel zit.
00:18
Ze zingen 'dancing queen'. Bianca is ff weggelopen zojuist. Geen idee waarheen. Waarschijnlijk naar bed ofzo.
Heb nog niemand Kim zien feliciteren. Da's op zich best lullig. Ze heeft het vaak genoeg gemeld.
quote:Rendo heeft toch altijd een kutverbinding ? Oja, ik zou maar uitkijken met die webcams Isa, trekt gigantisch veel dataverkeer, 't is dat je het maar ff weet...
Op 15 september 2000 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Had ik maar weer een kutverbinding zonder geluid![]()
En Ali gaat maar door... George Micheal is hem ook niet onbekend... Volgende week issie eruit... maar wel een platendeal!
Ik zie de jarige Kim ook nergens.. geloof ik..
TOCH?
TopoMan
Ze hebben het nu over ballonvouwen?? Het zal wel. Maar ze gaan...tadaa...Basketballen. Buitentafel aan de kant. Oh nee, daar zijn ze op aan het tafeltennissen. En Ali maar de hele buurt wakker zingen, lekker rekening houdend met mensen die al op bed liggen. Die Ali gaan ze d'r uitstemmen omdat ze -rust- willen straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |