abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_341815

Donderdag 14 september iets voor middernacht

Ze zijn muziek aan het maken...en wat gegil op de achtergrond. Beetje oerinstinct dat los komt denk ik.

Ik hoor mensen die naar bed willen, maar dat blonde meisje werd toch om 12 uur 20 jaar?
Iemand gaat Koos instoppen, een mannenstem.

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 15-09-2000 14:30]

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Admin donderdag 14 september 2000 @ 23:59:53 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_341842
Hmmzz.. Ze zingen 'Eye of the tiger'.
Zou 't iets met de aanwezigheid van Mohammed Ali te maken hebben ?

Zit trouwens al een paar minuten te kijken naar een slapende kerel. Word ik nou niet echt vrolijk van moet ik zeggen...

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_341844
2358. Koos gaat maffen en er ligt ook al een andere man in bed. Ik geloof Ali...
En wanneer is het feest van Kim?
... na vijf jaar
pi_341847
Vrijdag 15 september iets na middernacht
Ik hoor de mannen enthousiast "the eye of the tiger" zingen. Zo te horen heeft iemand instrumenten meegenomen. Camera staat op de slaapkamer Typisch Veronica zal ik maar zeggen. Het zingen is een beetje schreeuwen, maar klinkt niet op z'n Mona's. Koos gaat in ieder geval nu naar bed, er ligt ook al een man in bed. Wie? Geen idee. Ze hebben een filosofisch gesprek over "alleen is zo alleen". Koos vindt dat de bedden kraken. In de kamer wordt dat vreselijk domme nummer van Tatjana gezongen (dans dans dans). En nu "kleine wasjes. grote wasjes"...jaja.
De slaapkamer is om van in slaap te vallen, zeg. Nog geen gefeest te horen over de verjaardag. Of dat is dat zingen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_341857
En we hebben weer beeld van de woonkamer/eetkamer!! Ze verkrachten nu het nummer "Broken wings" en nog wat vreselijk gezang. Had ik maar weer een kutverbinding zonder geluid (oh, dat kan ook uit natuurlijk). Mohammed Ali vindt dat iedereen kan zingen en dat je lekker los moet komen. Ach, is ook een manier van communiceren. Ze spelen trouwens met keukendingetjes, lepels ed om de maat mee aan te geven.

ps: weest bevreesd, er zit een operaliefhebber in het huis, het proberen na te zingen dan...help

[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 15-09-2000 00:07]

pi_341862
nog iets na middernacht.
Ze zitten aan de tafel in de keuken en één van de mannen doet opera na.. Klinkt niet goed eerlijk gezegd... Koos is er niet en Ali zit er geloof ik wel, dus is er iemand anders al naar bed.. ja.. Ali is er.. Hij begint nu te zingen... Het is niet vals, maar erg vrolijk word ik er niet van....
... na vijf jaar
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 00:07:21 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_341864
Muhammed Ali vindt dat iedereen kan zingen (hij heeft Mona nog nooit gehoord zeker ? )
Ze doen Amazing Discoveries na (waarschijnlijk die wielrenner met z'n stemmetjes). De rest lacht erom.

Een heleboel lol in ieder geval.

Ali probeert zich nu al te profileren als zanger. Platencontracten kunnen vast klaargelegd worden.

Kan best redelijk zingen die jongen trouwens.

pi_341870
Wie is die vrouw met die mooie stem zeg?
pi_341874
Robin ligt ook te slapen wist Annet net te vertellen..

vrijdag 15 september 2000 @ 00:10:43 #10
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_341877
Owkee, Muhammed-Ali kan zingen, nu moet ie nog wat aan het repertoire doen.
108-dagen deze zut lijkt me niet alles....
Monday monday????????????????????????
With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 00:11:54 #11
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_341879
00:08
Eindelijk zijn ze gestopt met zingen. De groep zit nog steeds aan tafel.

00:10
Te vroeg gejuigd.
"Bright eyes, burning like fire"
"Leavin' on a jet plane, don't know when I'll be back again" (waarschijnlijk net Armageddon (de film, niet jou Arma ) gezien)
"Monday morning, so good to me..."
Etc.

Van mij mogen ze een andere bezigheid zoeken. Beetje dikke roddels ofzo

vrijdag 15 september 2000 @ 00:12:12 #12
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_341880
quote:
Op 15 september 2000 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Wie is die vrouw met die mooie stem zeg?
Muhammed toch?
Je m'en fou, petit chou.
pi_341883
Hebben ze al die mensen ook een zang-test laten doen? Ze gaan maar door joh. Ze zingen nu al beter dan die Mona en Ruud en Cyril bij elkaar. Nu zijn ze weer stemmetjes aan het doen. Ali staat de hele tijd in het centrum en geniet er zichtbaar van.

Oh nee!! Ze gaan nu al weer een nieuw Big Brother lied verzinnen!

pi_341885
How deep is your love... Volgens mij de Take That versie... oh nee... A capella nu..
en oh NO!!! Jodie Bernal begint er één.. en Mariah Carey (know your artists)..
En daar begint er één aan Bob Marley.. maar stopt al snel... Het zingen houdt nu op..
... na vijf jaar
pi_341886
Men wil nu al een niuwe bb-lied schrijven, waar gaat dit heen?
Hatsjoe!
pi_341893
Xhorder zei het al: ze beginnen aan bekende stukjes en steeds maar een paar regeltjes en dan vooral beginnen met iets nieuws als iemand anders nog aan het zingen is. Heel sociaal. Echt zo van: hoor mij dan eens goed zingen!!
pi_341897
... niet dus.. het gaat maar door... oa Volumia nu, Abba met Dancing Queen...
Het repetoir moet inderdaad wat aangepast worden, maar het volgende BB lied zal wel iets minder vals klinken...
... na vijf jaar
pi_341900
TARA kom snel!! Ze zingen ABBA. (en pippi langkous)

In godsnaam, ga nou even lekker -roddelen- over elkaar, dit zingen hoef ik niet te horen, dan zet ik m'n mp3's wel op zeg.

Admin vrijdag 15 september 2000 @ 00:19:20 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_341901
En nou wat Nederlandstalige liedjes.
Liedjes die ik niet ken (duh, 't is Nederlandstalig).

Ow, 'zeg dat je niet hoef te gaan schat..'
Die ken ik... Helaas...

De redactie slaapt waarschijnlijk ook al ofzo. Van mij mag er wel iets meer licht trouwens. Mag ook wel eens een andere camera angle gekomen worden. Kunnen we iig even zien wie nou ongeveer waar aan de tafel zit.

00:18
Ze zingen 'dancing queen'. Bianca is ff weggelopen zojuist. Geen idee waarheen. Waarschijnlijk naar bed ofzo.
Heb nog niemand Kim zien feliciteren. Da's op zich best lullig. Ze heeft het vaak genoeg gemeld.

vrijdag 15 september 2000 @ 00:20:28 #20
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_341905
Bij Wham! haak ik af.
Tot morgen.
Je m'en fou, petit chou.
  Redactie Frontpage vrijdag 15 september 2000 @ 00:21:19 #21
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_341907
quote:
Op 15 september 2000 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Had ik maar weer een kutverbinding zonder geluid
Rendo heeft toch altijd een kutverbinding ? Oja, ik zou maar uitkijken met die webcams Isa, trekt gigantisch veel dataverkeer, 't is dat je het maar ff weet...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_341909
Er zit er één die erg goed Koos Alberts kan nadoen... complimentje... daar schop je het ver mee in het BB huis..

En Ali gaat maar door... George Micheal is hem ook niet onbekend... Volgende week issie eruit... maar wel een platendeal!

Ik zie de jarige Kim ook nergens.. geloof ik..

... na vijf jaar
pi_341910
Ik zie liever een paar goede ruzies of wat roddels dan al dat gezang... maargoed daar zullen ze zelf toch ook wel genoeg van krijgen?

TOCH?

pi_341914
Ik geloof niet dat iedereen het gezang van M. Ali kan waarderen... zelfs de jarige job Kim kijkt een beetje sip voor zich uit en loopt uiteindelijk ook weg van de tafel...

TopoMan

pi_341918
Djeez: ik ga twee weken op vakantie = 0 dataverkeer.

Ze hebben het nu over ballonvouwen?? Het zal wel. Maar ze gaan...tadaa...Basketballen. Buitentafel aan de kant. Oh nee, daar zijn ze op aan het tafeltennissen. En Ali maar de hele buurt wakker zingen, lekker rekening houdend met mensen die al op bed liggen. Die Ali gaan ze d'r uitstemmen omdat ze -rust- willen straks.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')