Ik zou niet alleen caps gebruiken. Zo is het onleesbaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:36 schreef DeeBee het volgende:
Op voor de volgende delen:
JA. DE SCORES VAN DE VOORRONDES TELLEN MEE VOOR DE MEDALRACE. JE MAG DE SCORE VAN 1 VAN DE VOORRONDES WEGSTREPEN VOOR JE TOTAAL. DE TOP 10 GAAT DAN NAAR DE MEDAL RACE (MET HUN SCORE UIT DE VOORRONDE) EN IN DE MEDALRACE TELLEN DE PUNTEN DUBBEL.
Enkel hier zodra de race aanvangt: http://www.london2012.com(...)sam102906/index.htmlquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:39 schreef De_Fietser het volgende:
waar op de site van de NOS kan ik die tussentijden zien dan?
WWW.LONDON2012.COMquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:39 schreef De_Fietser het volgende:
waar op de site van de NOS kan ik die tussentijden zien dan?
Als je een paar keer buiten de top 10 eindigt kan het rap gaan met de punten. Dus niet jinxen aubquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben een enorme leek. Maar als je de eerste 5 van in totaal 11 wedstrijden wint... Dan kan er toch weinig meer fout gaan?
In OP.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:36 schreef DeeBee het volgende:
Op voor de volgende delen:
JA. DE SCORES VAN DE VOORRONDES TELLEN MEE VOOR DE MEDALRACE. JE MAG DE SCORE VAN 1 VAN DE VOORRONDES WEGSTREPEN VOOR JE TOTAAL. DE TOP 10 GAAT DAN NAAR DE MEDAL RACE (MET HUN SCORE UIT DE VOORRONDE) EN IN DE MEDALRACE TELLEN DE PUNTEN DUBBEL.
[..]
Kijk, top-post.
Maar ja, mensen lezen toch niet...
Nee ik jinx nietsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:43 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als je een paar keer buiten de top 10 eindigt kan het rap gaan met de punten. Dus niet jinxen aub
Nee, onleesbaar.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
- Twee races per dag
- In totaal 10 races + medaillerace
- Van die 10 races wordt de score bepaald door je beste 9 races
- Medaillerace is voor de 10 beste windsurfers
- Punten in de medaille race tellen dubbel
- 1e plek = 1 punt, 5e plek = 5 punt etc.
Daar had ik het ook over.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:45 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Nee, onleesbaar.
Dan nomineer ik deze post voor in de OP. Mooi overzichtelijk:
[..]
Hij staat maar 8 punten voor op de nr. 2 bijvoorbeeld. Hij mag nog 1 slechte race rijden, want die wordt geschrapt, maar daarna telt elke slechte klassering vol. Dan is 1x buiten de top 10 eindigen al meteen meer dan 10 punten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee ik jinx niets. Ben me aan het inlezen want snap de ballen van zeilen/surfen/so on. Goede post op de vorige pagina. Begrijp dat 'ie er nog lang niet is.
Dat hoef je pas na 10 races te beslissen. Dus nu wordt 'automatisch' je tot dan toe slechtste resultaat weggestreept.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:00 schreef Jason22 het volgende:
maar ik zie net dat van Rijsselberge maar 4 punten heeft. dus die derde plaats heeft hij al weggestreept. Waarom wacht hij niet even als hij een keer tiende wordt ofzo?
Je slechtste resultaat wordt automatisch geschrapt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:00 schreef Jason22 het volgende:
maar ik zie net dat van Rijsselberge maar 4 punten heeft. dus die derde plaats heeft hij al weggestreept. Waarom wacht hij niet even als hij een keer tiende wordt ofzo?
dat gaat automatisch, dit zijn gewoon tussenstandenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:00 schreef Jason22 het volgende:
Gaat automatisch. Mocht hij een keer 10e worden, wordt die weggestreept. Pas aan het einde zie je dus welk slechtste resultaat uiteindelijk is weggestreept.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:00 schreef Jason22 het volgende:
Die P3 is virtueel weggestreept. Als hij straks 11e wordt ofzo, wordt dat zijn schrapresultaat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:00 schreef Jason22 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |