Plaatsen lijken vast te liggen daarachter ook, laatste sprintje naar de finish.quote:
Goede zaak. Het liefst ben je voor de medal race zeker, maar dat lukt zo niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:20 schreef marcodej het volgende:
Wilhelm staat nog steeds slechts op acht punten. Die gaat ook prima. Marczinsky 13e deze race.
8 punten? slechtste race wegstrepen ofzo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:20 schreef marcodej het volgende:
Wilhelm staat nog steeds slechts op acht punten. Die gaat ook prima. Marczinsky 13e deze race.
Jep.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
8 punten? slechtste race wegstrepen ofzo?
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de medal races?. Worden deze overwinningen ook meegenomen?.
In de medal race tellen de punten dubbel en doet alleen de top 10 mee geloof ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de medal races?. Worden deze overwinningen ook meegenomen?.
Waar live te volgen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:33 schreef FredWielergek het volgende:
als ik goed lees, moeten ze straks nog een keer, ronde 6
Geen beelden maar de tussentijden zijn hier te volgen.quote:
- GRILLO Santiago - 39quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
8 punten? slechtste race wegstrepen ofzo?
Nobodiesquote:
Zonde.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Geen beelden maar de tussentijden zijn hier te volgen.
http://www.london2012.com(...)sam102906/index.html
als ik de concurrentie was, zou ik hem gewoon volgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:31 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
In de medal race tellen de punten dubbel en doet alleen de top 10 mee geloof ik.
Wel mooi die start, iedereen gaat 1 kant op, Dorian stopt ineens en gaat dwars door de anderen een andere route volgen
Kijk, top-post.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
- Twee races per dag
- In totaal 10 races + medaillerace
- Van die 10 races wordt de score bepaald door je beste 9 races
- Medaillerace is voor de 10 beste windsurfers
- Punten in de medaille race tellen dubbel
- 1e plek = 1 punt, 5e plek = 5 punt etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |