Waar?quote:
ik hier natuurlijk!quote:
En die volksmond verteld dus zoals zo vaak gigantische onzin.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, dan wordt, denk ik, tegenwoordig de term homeopathie wel wat breder getrokken in de volksmond.
Dan is bijvoorbeeld Plantival geen homeopatisch product.
Dan was het dezelfde denk ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Deze was ook in Tilburg! Prachtige ruimte met zwembad enzo. And I get your hint
Geen, totaal geen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:54 schreef MrMonkeyman het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen deze slowchat en de andere?
JB!quote:
quote:
Oh, zijn dat ook nog dingen waar ik rekening mee moet houden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, 1x een Deventaar ballen was al genoeg. Nog één en ik mag mijn Zwolse-paspoort inleveren.
Leugens! Je bent ouder en komt uit Friesland! (wie is die dude in dat enge pak?)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
24/m/in de buurt van Eindhoven
Fotograaf/cameraman, ben eigenlijk nog student maar zit al enkele jaren bij speciaal traject voor excellente studenten, heb daardoor al voor veel bedrijven gewerkt. Zit denk ik nu al >5 jaar op FOK!
Alleen als je uit Zwolle komt. Als Amsterdammer moet je ws. oppassen met Rotterdamse meiden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, zijn dat ook nog dingen waar ik rekening mee moet houden?.
Oh zoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen als je uit Zwolle komt. Als Amsterdammer moet je ws. oppassen met Rotterdamse meiden.
Lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh zo.
Dan zit ik wel safe denk ik, ff denken, rotterdam..... nee, denk het niet.
Den Haag, mag dat?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leugens! Je bent ouder en komt uit Friesland! (wie is die dude in dat enge pak?)
Phhhheeeewquote:
Nou.. het is best grappig die nummers die je maakt, maar niet van een bijster hoog niveau. Zeker niet dude-niveau...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:15 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben DE dude
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |