Allemaal de schuld van de scheids ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:44 schreef alors het volgende:
dit wordt niksdie mof heeft de scheids toch mee
Dan heb je niet zitten opletten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:45 schreef Caland het volgende:
Heb in al die judopartijen nog nooit een ippon gezien deze OS.
Dan heb je erg weinig judo gekeken....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:45 schreef Caland het volgende:
Dex Elmont een keer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:45 schreef Caland het volgende:
Dit hele toernooi.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:46 schreef kilon het volgende:
Dit judotoernooi is niet echt ons toernooi, heb ik zo het gevoel.
Alleen wat Nederlandse partijen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:46 schreef Lonka het volgende:
[..]
Dan heb je erg weinig judo gekeken....
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef Netsplitter het volgende:
Die scheids is ook een faalhaas, had veel vaker die duitse een straf moeten geven.
Laten we die scheids de schuld geven ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef Netsplitter het volgende:
Die scheids is ook een faalhaas, had veel vaker die duitse een straf moeten geven.
HET ZIJN FALERS MAVERquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef Maver24 het volgende:
Nou ik ga lekker wat anders doen dan os kijken. Wat een kloteploeg. Prutsers !!!!
Wordt weer niets met die faal verdedigingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu weer lekker genieten van voetbal. het nieuwe seizoen
Inderdaad. geeft je heel wat meer voldoening dan ditquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu weer lekker genieten van voetbal. het nieuwe seizoen
Psv?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt weer niets met die faal verdediging
Ik herinner me een score in de zoemer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:46 schreef Ambrosius het volgende:
Goed commentaar. Dit gaat 'm niet worden, met nog twee seconden op de klok.
'Supporters' zoals jij zijn dan ook niet nodig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef Maver24 het volgende:
Nou ik ga lekker wat anders doen dan os kijken. Wat een kloteploeg. Prutsers !!!!
Zaterdag lekker John van den Brom kijken hoe hij gaat falen met zn anderlechtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. geeft je heel wat meer voldoening dan dit
Het is wel zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laten we die scheids de schuld geven ja.
Nee, Willem II.quote:
Bosch is een echte tegenvaller. Verwijlen was hooguit een outsider.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef marcodej het volgende:
Nou, dit zijn dus de eerste twee dikke tegenvallers voor Nederland.
Jammer dat de Holland Acht net niet wist te verrassen, want dit soort verrassinkjes heb je nu echt nodig wil je je medailledoel halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |