Lastig...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:14 schreef Cootz het volgende:
Heeft ze nog een kans voor de halve finales?
Ja kan nog zeker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:14 schreef Cootz het volgende:
Jawel, enkel als ze de laatste heats heel snel zwemmen wordt het lastig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:14 schreef Cootz het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:14 schreef borisz het volgende:
Vanderpool mooie naam om mee te zwemmen.
Alshammer start niet dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:15 schreef TheArt het volgende:
6 sneller dan Femke. 10e nu. Moet kunnen nog.
Dan wel een swim-off toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:15 schreef Steven184 het volgende:
Eentje langzamer in de volgende heat is voldoende.
Moet het niet zo'n race zijn als net, daar lag er maar 1 boven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:15 schreef TheArt het volgende:
6 sneller dan Femke. 10e nu. Moet kunnen nog.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:16 schreef Neroje het volgende:
Als Ranomi het verneukt ga ik geen zwemmen meer volgen denk ik
Komop hey.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:16 schreef Neroje het volgende:
Als Ranomi het verneukt ga ik geen zwemmen meer volgen denk ik
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:17 schreef kilon het volgende:
Hopelijk heeft ze zich gewoon ingehouden..
Net niet.quote:
Er gaan er 16 door?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:18 schreef TheArt het volgende:
Femke gewoon een swim-off hoor als gedeeld 16e.
Alshammerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat ze gedeeld 16e was, gelukkig niet dus
Driebergen is denk ik sneller voorbij, dus dan kun je daarna schakelen naar Verwijlenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:20 schreef Szura het volgende:
Driebergen nu in z'n serie, maar Bas Verwijlen gaat ook zo beginnen
En de Holland 8, en Boschquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:20 schreef Szura het volgende:
Driebergen nu in z'n serie, maar Bas Verwijlen gaat ook zo beginnen
Gaat precies goedkomen jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:20 schreef June. het volgende:
[..]
Driebergen is denk ik sneller voorbij, dus dan kun je daarna schakelen naar Verwijlen
Holland Acht is verschoven ofzo, 13:30 zegt Teletekstquote:
B-finale is om 11.30 uur, foutje van de NOSquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Holland Acht is verschoven ofzo, 13:30 zegt Teletekst
Ahquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
B-finale is om 11.30 uur, foutje van de NOS.
Er zwemmen nu exoten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:22 schreef Lonka het volgende:
De livestream doet het niet op m'n werkDus mensen, please, houd me op de hoogte!
Exoten beginnen nu aan de 200 rug heren. Nick Driebergen moet zo ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:22 schreef Lonka het volgende:
De livestream doet het niet op m'n werkDus mensen, please, houd me op de hoogte!
Eerste heat 200m rugslag heren, 3 deelnemersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:22 schreef Lonka het volgende:
Ze zijn van start, ze zwemmen nu! Slag.. slag..slag.. slag. turn.. slag.. slag..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:22 schreef Lonka het volgende:
54,43 terwijl ze in 4x100 nog 53,3 splitte. Dan moet 53,8 gewoon minstens met een zelfde race en dan is de finale wel gewoon mogelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:23 schreef knep het volgende:
Femke in deze vorm gaat de finale niet halen hoor.
Maar goed, ze mag het nog proberen.
Het lijkt er niet eens opquote:
Ze heeft gewoon op halve kracht gezwommen johquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:24 schreef byah het volgende:
Kromo heeft zeker teveel tijd doorgebracht met Roowbin
Ze heeft Femke erop gezet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:24 schreef byah het volgende:
Juist nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:24 schreef byah het volgende:
Waarom zwemt hij dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:25 schreef DeLuna het volgende:
MurrayZuid-Afrikaan.
Die hebben vleugels nu.
Zijn ook maar series dus begrijpelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:25 schreef alors het volgende:
Zozo ze gaan zowaar schakelen bij de NOS, alleen zwemmen wordt niet genoemd...
Precies. Ze zwom waarschijnlijk gewoon op een tijd die genoeg zou zijn voor ongeveer plaats 6.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon op halve kracht gezwommen johZag er heel soepel uit, nog amper haar benen echt hard aan het werk gezet.
Nee Roooowwwwwbin zat met een bloemetje te wachten en had z'n eten al klaar, maar mocht alles zelf opetenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Juist nietDat ging niet door
Jawel, de NOS moet álles uitzenden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn ook maar series dus begrijpelijk.
Zelfs als er geen beelden zijn!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jawel, de NOS moet álles uitzenden.
Dat weet ik ook welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon op halve kracht gezwommen johZag er heel soepel uit, nog amper haar benen echt hard aan het werk gezet.
Hoe zit het bij jou?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n afstand, dat kun je of kun je niet.
Als ik een exoot was ging ik ook op een makkelijkere dan dit oefenenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n afstand, dat kun je of kun je niet.
Haase klaagde over geluidoverlast bij de dames... hij wilde slapen o.i.d.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb Tweetgate tussen Robin en Kromo ff gemist. Wat ging er nou aan die Tweet van Kromo vooraf?
Volgens mij niks op twitter. Robinnetje zal wel iets tegen een van die andere zwemdames hebben gezegd, denk ik. En daarover werd natuurlijk in dat appartement geroddeldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb Tweetgate tussen Robin en Kromo ff gemist. Wat ging er nou aan die Tweet van Kromo vooraf?
Ik wil ook een repostquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
BBC heeft gewoon extra zenders gereserveerd speciaal voor de Spelen. Waarom kunnen wij dat nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jawel, de NOS moet álles uitzenden.
100 rug is ook niet zo moeilijk, 200 is veel lastiger.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:27 schreef Neroje het volgende:
[..]
Als ik een exoot was ging ik ook op een makkelijkere dan dit oefenen
Hoewel mijn Sri Lankaan volgens mij de 100 rugslag deed
Ik zie het niet gebeuren maar misschien deed ze een Agnelletjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
54,43 terwijl ze in 4x100 nog 53,3 splitte. Dan moet 53,8 gewoon minstens met een zelfde race en dan is de finale wel gewoon mogelijk.
Hier in Zweden ook op twee netten tegelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
BBC heeft gewoon extra zenders gereserveerd speciaal voor de Spelen. Waarom kunnen wij dat niet
Geen idee, het begint gewoon om 20.30u.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:34 schreef Paul het volgende:
Hoe laat is halve finales zwemmen vrouwen?
Aaron Peirsolquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een onmogelijk WR dit trouwens
Beest heh.quote:
Efimova doet dat altijd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke faalhaas ligt in baan 4?
Ja, toen ik de naam Efimova hoorde wist ik genoeg.quote:
Ik ga voor Samsung.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sony is weer duidelijk het beste. Als die niet wint in de finale..
Microsoft heeft ook een goede kans.quote:
quote:
Rogan zwemt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet kijken, wat is er gebeurd?
preciesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef TheArt het volgende:
Als dit geen goud wordt voor Lochte dan is er echt iets mis.
Sowieso wordt de 200/400 wisselslag bijna altijd door 1 persoon gewonnenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef TheArt het volgende:
Als dit geen goud wordt voor Lochte dan is er echt iets mis.
Iew, straks heeft er iemand in gepist...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:23 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Dat valt me dit jaar ook op, zijn er meerdere die dat doen.
van Valkengoed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:24 schreef Slobeend het volgende:
Wie is die co-commentator op Eurosport met die irritante Sebastiaan Langeveld stem?
Ja, dat klopt. Tijd dus om één van de twee afstanden te schrappen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso wordt de 200/400 wisselslag bijna altijd door 1 persoon gewonnen
Zou wel leuk zijn, tijdens het zwemmen en dan dat stofje dat het water doet verkleurenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:24 schreef Cootz het volgende:
[..]
Iew, straks heeft er iemand in gepist...
"My body is made of 80% of water, then only 20% of me has to swim."quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:23 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Dat valt me dit jaar ook op, zijn er meerdere die dat doen.
100 wissel doen. In de lange baan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Tijd dus om één van de twee afstanden te schrappen.
Of 300 wissel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
100 wissel doen. In de lange baan.
1600 m wissel.quote:
Of 100 meter onder water!quote:
Obstakelrace!quote:
Gewoon geen vrije slag, die kan toch iedereenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:30 schreef DeLuna het volgende:
300 wissel is wel raar hoor, net alsof je iets vergeet.
quote:
Alles 75m..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon geen vrije slag, die kan toch iedereen
misschin kunnen ze gaan stunten in de finalequote:
Gaan ze niet halenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
misschin kunnen ze gaan stunten in de finale
waarom faalt spanje steedsquote:
met de 100m vrij?quote:
4x200quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
met de 100m vrij?
denk het niet
neequote:
Lijkt me niet het goede topic.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:11 schreef TheArt het volgende:
Ja hoor, hij heeft ze weer te pakkenGeweldig naar de bovenboei gevaren en hij ligt weer 1e.
Hij zwemt gewoon naar de bovenboeiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me niet het goede topic.
Kroooowwwwmoooowwwwidjooowwwwjooowww.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee Roooowwwwwbin zat met een bloemetje te wachten en had z'n eten al klaar, maar mocht alles zelf opeten
Nee, wordt niks ben ik bang. Positiviteit is ver te zoeken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:39 schreef Ericr het volgende:
http://nos.nl/os2012/video/401303-heemskerk-moet-echt-harder.html
Krijg bij Heemskerk zo'n van Deutekom (schaatsen) gevoel. Niet weten waar het aan ligt, moeilijk, moeilijk, moeilijk en vrij snel emotioneel. Hiermee ga je het niet vlot trekken vrees ik, dat word alleen maar minder als je niet snel weer echt gaat presteren.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kroooowwwwmoooowwwwidjooowwwwjooowww.
quote:'Alle kans op medaille Verschuren'
NUsport spreekt elke dag een voormalig olympiër. Vandaag Johan Kenkhuis, oud-zwemmer en winnaar van olympisch estafettezilver bij de Spelen van 2000 en estafettebrons in 2004. Nu is hij als analist voor de NOS in Londen aanwezig.
© ANP
Sebastiaan Verschuren miste de finale op de 200 meter vrij, maar presteert op de 100 meter vrij tot nu toe uitstekend. Heeft hij serieuze medaillekansen in de eindstrijd vanavond?
“De 200 meter vrij verprutste hij inderdaad een beetje, maar dat maakte hij op de 100 dubbel goed door als vierde de finale te halen. Daarin is alles mogelijk, zeker nu een aantal favorieten niet in bloedvorm is. Ik denk dat Sebastiaan alle kans heeft om een medaille te winnen. Goud is heel lastig, de topfavoriet daarvoor is de Australiër James Magnussen, maar wie weet dat zilver of brons erin zit voor Verschuren. De vraag is vooral of hij na de start en na het keerpunt de aansluiting met de voorsten houdt. Als dat lukt is er veel mogelijk, want op de laatste 50 meter is hij misschien wel het sterkst van allemaal.”
Bij de vrouwen zwemmen Femke Heemskerk en Ranomi Kromowidjojo vanavond hun halve finale op de 100 meter vrij. De eindstrijd bereiken lijkt voor Heemskerk een moeilijk verhaal.
“Femke heeft gewoon niet de topvorm waarop ze gehoopt had, dat zag je in de estafette al. En in de series van de 100 vrij werd ze vijftiende, wat maar net genoeg was om door te mogen. Het zag er ook allemaal een beetje traag uit. Hopelijk kan ze vanavond nog een sprong maken, ondenkbaar is dat niet. Het zal alles of niets worden.”
Wie is voor Kromowidjojo de voornaamste concurrente voor goud?
“Ranomi kijkt niet naar de concurrentie. Haar grootste tegenstandster, dat is zij zelf. Ik denk dat ze heel weinig concurrentie hoeft te dulden. Dat weet ze zelf ook. Ranomi zwom in de series heel relaxed naar een vijfde tijd. In de halve finale zal dat anders zijn, dan zal ze zich aan haar fantastische schema proberen te houden. Niemand houdt zich in tijdens de halve finale. De kaarten worden dan al een beetje geschud, want de toppers willen met een goede plek in de eindstrijd starten.’’
We zouden bijna Nick Driebergen vergeten, die in de halve finale staat op de 200 meter rugslag.
“Wij niet hoor. Inge de Bruijn en ik hebben kaarten op de eerste rij bemachtigd, dus wij zaten er bovenop toen hij zich vanmorgen als zevende plaatste. Nick is in vorm, zijn manier van zwemmen zag er zeker op de tweede 100 meter rug erg goed uit. Op de 100 meter is hij normaal gesproken beter, maar daar miste hij nipt de finale. Hopelijk zit er nu wel een eindstrijd in. Als hem dat lukt, mogen we heel trots zijn. Maar meedoen om een medaille zit er niet in.”
Tot slot: dé zwemsensatie tot nu toe is de pas zestienjarige Chinese Ye Shiwen met haar twee gouden plakken. Is het begrijpelijk dat zij in verband wordt gebracht met dopinggebruik?
“Men doet alsof ze uit het niets komt, maar vorig jaar op de WK zwom ze ook al de sterren van de hemel. Ze was daardoor topfavoriet op de 400 meter wisselslag en de 200 meter wisselslag. Ze doet gewoon briljante dingen. Met name vanuit Amerika komen vervolgens speculaties op gang, maar die slaan nergens op. Ze draagt helaas het verleden van de Chinese zwemsport met zich mee. Maar de zwemwereld moet haar juist koesteren. Het is toch prachtig dat zowel oude rotten als jonge talenten op de Spelen medailles pakken?”
Door: NUsport
Wie zijn zijn tegenstanders?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:08 schreef tompsv18 het volgende:
Zin in vanavond
Hopelijk kan Verschuren voor een grote verrassing zorgen en brons pakken.
Surequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef knep het volgende:
20.37 Zwemmen: Ranomi Kromowidjojo en Femke Heemskerk (halve finale 100 vrij) *
20.48 Zwemmen: Nick Driebergen (halve finale 200 rug) *
21.16 Zwemmen: Sebastiaan Verschuren (finale 100 vrij)
Geloof er niks van met die gekke minuten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:12 schreef knep het volgende:
[..]
? Copy paste uit een ander topic ?
Met je ninja edit
Ik hoop het. Ben sowieso wel benieuwd naar zijn reactiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:08 schreef tompsv18 het volgende:
Zin in vanavond
Hopelijk kan Verschuren voor een grote verrassing zorgen en brons pakken.
Check het hierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geloof er niks van met die gekke minuten.
Precies. Ik wil echt zijn kop zien als hij wat wint.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ben sowieso wel benieuwd naar zijn reactie
Oke, hierbij mijn excusesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:14 schreef knep het volgende:
[..]
Check het hier
http://www.london2012.com/schedule-and-results/
Uiteraard, altijd op basis van de tijden in de halve finales natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:16 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Is de baanindeling eigenlijk al bekend?
En als hij dan ook nog onder de 47 seconden finisht dan komt er hoogstwaarschijnlijk een medaille bij.quote:
Ik vind het ook jammer, ik vind haar altijd wel tof overkomen en het zat er ooit wel in natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt net alsof Heemskerk sinds vorig jaar na die mentale tik op het WK dat ze twee keer chokete helemaal het vertrouwen kwijt is... zo jammer
Ja een gouden, neem aan dat je 48 seconden bedoelt. Sub 47 gaat vandaag niemand.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:42 schreef Nober het volgende:
[..]
En als hij dan ook nog onder de 47 seconden finisht dan komt er hoogstwaarschijnlijk een medaille bij.
Magnussen is normaal wel te snel als hij zijn vorm van voor de OS terug kan vinden. Estafette was echt dramatisch bij hem, maar in de halve finale was het al een stuk beter met een tijd ruim onder de 48. Maar Agnel moet wel z'n tijd van de estafette benaderen om kans te maken ja. De vraag is natuurlijk altijd hoeveel invloed de situatie had op die tijd. Hij lag achter en moest dus echt vol. Zag je ook bij Lezak in 2008, die zwom een splittijd waar hij individueel in de verste verte die bij in de buurt is gekomen.quote:
Wat was de tijd van Lochte gisteren, dan weten we wat we kunnen verwachten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef wimderon het volgende:
Ye doet mee aan de estafette voor China.
Idd. Maar wat zou het schitterend zijn mocht hij voor een daverende verrassing zorgen en hij zou winnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:14 schreef DeLuna het volgende:
Sowieso, in de finale staan op de 100 vrij bij een Olympische Spelen. Dan ben je hoe dan ook al een baas.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |