SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Waar ga je heen?quote:
Waarom zit je dan te fokken. Zolderkamerappartementje ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:44 schreef Rijst het volgende:
Ik zit al lekker in zweden ah lekkere wijven hier gek
Ik heb een mooier huis dan jij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom zit je dan te fokken. Zolderkamerappartementje ?
Nicequote:
Ja had niets geplanned omdat ik vorig jaar een beetje veel aan mijn vakantie had uitgegeven. Last minute is niet zo duur en ben wel toe aan vakantie.quote:
Oke goed om te weten!quote:
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:46 schreef Toefjes het volgende:
Over anderhalve maand zit ik in Letland, moet ook genoeg leuks rond lopen
Waarnaartuuuquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga sowieso zaterdag pas op verre reisNog nooit zo ver gegaan haha
Oostenrijkquote:
Nee maar ken wel mensen die er geweest zijn dus verhalenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben jij er al geweest? Ben echt benieuwd
Ben daar wel eens op wintersport geweest. Is niet zo ver rijden.quote:
Gister 99k voor Silva betaaldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:49 schreef Toefjes het volgende:
Prijzen van PSG Silva en PSG Ibrahimovic zakken al tot een redelijk niveau. Kaartje overheen knallen en ik ben klaar. Geen zin meer om te sparen voor TOTY Aguero.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pittig stukkie rijdenJe bent zeker 2-3 dagen onderweg ofzo
Begin je trouwens met fifa 13 opnieuw?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:49 schreef Toefjes het volgende:
Prijzen van PSG Silva en PSG Ibrahimovic zakken al tot een redelijk niveau. Kaartje overheen knallen en ik ben klaar. Geen zin meer om te sparen voor TOTY Aguero.
Wat is dit nou voor kut reactiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pittig stukkie rijdenJe bent zeker 2-3 dagen onderweg ofzo
Hehe, ben benieuwd naar verhalen. Tipje van de sluier?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee maar ken wel mensen die er geweest zijn dus verhalen
Ik ga zelf denk ik naar Portugal of Griekenland of Tunesië. Ik weet nog niet
Ja, dan begint iedereen weer met 0 coins.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Begin je trouwens met fifa 13 opnieuw?
Zeer verstandigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hehe, ben benieuwd naar verhalen. Tipje van de sluier?Ik ga naar Riga. Met een vriendin. Maar zij laat een tshirt bedrukken waarop in het Lets staat: "Ik ben zijn vriendin niet"
Dit op mijn verzoek
Daar heb ik opzich wel zin inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dan begint iedereen weer met 0 coins.
staat nu op 93.5K laagste BIN. Maar ga zo sporten en dan naar mn werk, morgen vroege dienst, dus morgenavond ga ik wel kijken hoe duur die is. Waarschijnlijk goedkoper dan nuquote:
Ach, het leven is al duur genoeg, dus we moeten het er dan maar even van nemen nietwaar?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zeer verstandig
Laten we zeggen dat het bier goedkoop is, maar de dames zijn dat ook
Uurtje of 8-9quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:52 schreef Rijst het volgende:
Even serieus hoelang duurt het om naar Oostenrijk te rijden?
Niets pauper aan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oooh valt wel mee. Ik kan dat niet weten want we zijn nooit zo pauper om met de otoo te gaan.
Vaak niet hoor.quote:
maakt het niet gelijk pauperquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hehe, ben benieuwd naar verhalen. Tipje van de sluier?Ik ga naar Riga. Met een vriendin. Maar zij laat een tshirt bedrukken waarop in het Lets staat: "Ik ben zijn vriendin niet"
Dit op mijn verzoek
Die verhalen van Uquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit op mijn verzoek
Ligt eraan. Mijn laatste vakantie was een roadtrip. 7000km gereden. in 4 weken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahaha vind ik ook hoor. Het lijkt me verschrikkelijk om 6 uur in de auto te zitten.
'U' ook nogquote:
Haha, mooi beeldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
'U' ook nog.
Toefjes is een oude,kale,kreupele meneer, die met respect aangesproken moet worden.
Kreupel en oud en pinchhitterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, mooi beeldMaar ondanks dat ik kreupel en oud ben mogen jullie wel jij zeggen hoor
Pinksitter*quote:
Duh, was maar een grapjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, mooi beeldMaar ondanks dat ik kreupel en oud ben mogen jullie wel jij zeggen hoor
Je 2e alquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik opende gewoon wat 400c packs zoals altijd (op mijn 2e account) en toen gebeurde dit. Ik geloof het gewoon bijna niet
[ afbeelding ]
Dat 80 pace team wat ik heb gemaakt speelt niet super, ik heb 1x de halve finale gehaald van het silver toernooi maar toen verloor ik 5-4. Maar ik heb nog niet iedereen in de goede formatie en ik heb Kabba ipv Sigurdarson
Hoe speelt ie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik opende gewoon wat 400c packs zoals altijd (op mijn 2e account) en toen gebeurde dit. Ik geloof het gewoon bijna niet
[ afbeelding ]
Dat 80 pace team wat ik heb gemaakt speelt niet super, ik heb 1x de halve finale gehaald van het silver toernooi maar toen verloor ik 5-4. Maar ik heb nog niet iedereen in de goede formatie en ik heb Kabba ipv Sigurdarson
Ik heb hem nog niet geprobeerd. Ik ga deze wel gewoon naar mijn 1e account sturen, maar dan moet ik hem nog LM maken en 4-1-2-1-2 (of op de bank en dan in laten vallen als ST)quote:
Gardner nooit mee gespeeld, maar Harper heb ik als CF en als CM gehad en op beide posities was hij de ster van het team.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
Harper of Gardner als CAM in bronze team?
Wat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ga dit maken denk ik, maar Bojan heeft reteslechte passing
74 passing is niet reteslecht..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Ga dit maken denk ik, maar Bojan heeft reteslechte passing
Kleine verschillen, behalve dat Arteta veel meer shooting heeft en beter kan koppen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik twijfel trouwens tussen IF Arteta en NIF Xavi
Ik verander het team nu en doe Gardner op CDM en Harper als CAM, dan maak ik er een all English bronze van. Nu nog een partner voor Slew. Ik dacht aan Grabban of Ajosequote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gardner nooit mee gespeeld, maar Harper heb ik als CF en als CM gehad en op beide posities was hij de ster van het team.
Ja, die workrates is het main ding waar ik naar kijk, want de vorige keer ging Arteta wel flink mee naar vorenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kleine verschillen, behalve dat Arteta veel meer shooting heeft en beter kan koppen.
Xavi wel betere workrates, Arteta meer weakfoot en skill
Westcarr is goed !quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik verander het team nu en doe Gardner op CDM en Harper als CAM, dan maak ik er een all English bronze van. Nu nog een partner voor Slew. Ik dacht aan Grabban of Ajose
Je balkje hakkelt zeker?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:49 schreef Nozem. het volgende:
beetje Fifa spelen, maar online penalties nemen is echt niet te doen.
mijn tegenstander had het probleem ook terwijl we de rest van de game zonder lagg doorlopen hadden.
2* skillsquote:
Zaha? 5* skills maar alleen niet engels maar wel in de Npower Champ.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
2* skillsdan ben ik gedoemd tot stepovers!
Dan krijg ik geen 9 chemistryquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zaha? 5* skills maar alleen niet engels maar wel in de Npower Champ.
Nee we kregen hem allebei nauwelijks in het groene gedeelte. Dus alle ballen hoog over en naast.quote:
In de Arena kan je het oefenen met een rondje dat nog aangeeft waar de bal zal komen. Wel handig als je het echt niet kan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:53 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Nee we kregen hem allebei nauwelijks in het groene gedeelte. Dus alle ballen hoog over en naast.
En hoe verder je dan komt des te minder de spelers en dus nog moeilijker om in het groene te klikken
Wat ik altijd doe is gewoon mid-power, en dan 4 tikjes naar een kant toe, lekker het hoekje inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:53 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Nee we kregen hem allebei nauwelijks in het groene gedeelte. Dus alle ballen hoog over en naast.
En hoe verder je dan komt des te minder de spelers en dus nog moeilijker om in het groene te klikken
Die Duitser heeft het geluk dat hij altijd tegelijk een punt paktquote:
Ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:02 schreef WezepAFCA het volgende:
Is die Verwijlen niet van die reclame?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:02 schreef DutchSL het volgende:
Eerste keer dat ik het mooi vind dat een Duitser wint van een Nederlander, wat een arrogantie bij die Verwijlen.
Haalde het maar weg, wilde geen discussie uitlokken.quote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Haalde het maar weg, wilde geen discussie uitlokken.
Maar het klopt wel als ik zijn twitter bekijk.
Hij is daar al. Zolderkamerautist.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:08 schreef vandermar het volgende:
En maar klagen dat mijn teams zo vaak voorbij komen
Wanneer ga je naar zweden rijst? Vanavond?
NL zwijnt met Hockey
Oh, sorry. Kutfriesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij is daar al. Zolderkamerautist.
quote:
Ik snapte hem wel! Dat jij je zo snel aangesproken voelt zegt misschien wel genoeg!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:12 schreef vandermar het volgende:
[..]Wat een telegram post van jou dan.
Ik begrijp er helemaal niets van, van die postquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel! Dat jij je zo snel aangesproken voelt zegt misschien wel genoeg!
Nee, op zijn zolderkamer in Zweden bedoelde Gurbuh!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
Ok, ik snap hem. Hij zit gewoon op zijn zolderkamer.
We want evidence.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:27 schreef WezepAFCA het volgende:
Weer een pegel met Fetfatzidis vanaf 30 meter recht in de kruising
live op eurosportquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:33 schreef Thorb het volgende:
Gaan ze over Judo praten terwijl finale van de Holland Acht bezig is
NOSquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:33 schreef Thorb het volgende:
Gaan ze over Judo praten terwijl finale van de Holland Acht bezig is
Als CAM? Je kan hem vaak wel voor 2K oppikken. Als CF 600 ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoeveel is Bojan waard?
Niet te vinden op uDB
iets meer dan discard op zn natural position.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoeveel is Bojan waard?
Niet te vinden op uDB
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als CAM? Je kan hem vaak wel voor 2K oppikken. Als CF 600 ofzo
Thanksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iets meer dan discard op zn natural position.
Wat voor sport? Windsurfen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:48 schreef Thorb het volgende:
Lichtpuntje is wel weer Dorian, 3e race ook gewonnen! Staat nu op 3 punten, de nummer 2 staat op 10 punten. Wel weer een Duitser
Nee, gewoon Perea.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Pique een goede verdediger naast Pepe?
Perea of Miranda dan?quote:
absoluut niet. Traag as fuck en high attacking rate.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Pique een goede verdediger naast Pepe?
Ik lees dit nu pas maar je moet Grabban hebben, hij is mijn favoriete bronzequote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik verander het team nu en doe Gardner op CDM en Harper als CAM, dan maak ik er een all English bronze van. Nu nog een partner voor Slew. Ik dacht aan Grabban of Ajose
Ik zet in op vijfdequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik denk dat de roeiers vierde worden.
Waarom heeft bijna elke speler een attributes kaart?quote:
Slew is linksbenig en dat vind ik fijner aan de rechterkant. Grabban kan ik altijd nog kopen als 1 van beide niet voldoetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas maar je moet Grabban hebben, hij is mijn favoriete bronze
Slew vind ik alleen goed voor counters, voor de rest kan hij niet zo heel veel.
Er was wat banter gaande tussen beide en toen moesten ze tegen elkaar spelen en deden ze beide ultra sweatyquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom heeft bijna elke speler een attributes kaart?
wat een kut dagquote:
Weer een Duitse die eroverheen gaatquote:
ps3? dan ik welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:18 schreef Nozem. het volgende:
Wie wil spelen? Graag niet supergoede spelers want dan ga ik er aan
link?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
Lol, hoe kan van Gaal van Rhijn oproepen? Die jongen heeft misschien 5 serieuze wedstrijden gespeeld.
Maar ach, dat had ik wel kunnen weten met van Gaal en zijn technische staf. Hopen dat er veel blessures gaan vallen dan
Vi staat het denk ik wel op.quote:
Van Rhijn is het grootste talent in Nederland.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
Lol, hoe kan van Gaal van Rhijn oproepen? Die jongen heeft misschien 5 serieuze wedstrijden gespeeld.
Maar ach, dat had ik wel kunnen weten met van Gaal en zijn technische staf. Hopen dat er veel blessures gaan vallen dan
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
Dat zeg ik nergens, ik zeg alleen waarom iemand selecteren die 5 serieuze wedstrijdjes heeft gespeeld en in 1 daarvan werd weggespeeld in de kuip.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:23 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Van Rhijn is het grootste talent in Nederland.
Op het volgende WK is hij onbetwist en vaste kracht.
Mathijssen,Vlaar volstaan gewoon niet of niet meer.
Wie moet hij dan selecteren? Kom is met wat alternatieve in plaats van alleen maar keuzes af te zeiken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, ik zeg alleen waarom iemand selecteren die 5 serieuze wedstrijdjes heeft gespeeld en in 1 daarvan werd weggespeeld in de kuip.
Toen speelde hij CB, terwijl hij veel beter is op RB.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, ik zeg alleen waarom iemand selecteren die 5 serieuze wedstrijdjes heeft gespeeld en in 1 daarvan werd weggespeeld in de kuip.
14quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou de Vrij en Clasie niet oproepen, geen enkele Feyenoorderquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef Nozem. het volgende:
[..]
14
Maar wie zou jij dan oproepen? Donk? De Vrij? Indi?
Ik hoop het ook, van Gaalquote:
Maar wie dan wel!?!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou de Vrij en Clasie niet oproepen, geen enkele FeyenoorderDonk ook niet. En van Rhijn gaat echt niet centraal spelen, die is 2 turven hoog en gaat elk kopduel verliezen.
Martins Indi dan beter ook niet centraal opstellen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Donk ook niet. En van Rhijn gaat echt niet centraal spelen, die is 2 turven hoog en gaat elk kopduel verliezen.
Dat maakt mij geen fluit uit. Maar geen spelers die 5 wedstrijdjes hebben gespeeld en daarvan 4 tegen degradanten en 1 tegen een topclub en daarin worden weggespeeld.quote:
Als je Belgisch bier hebtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kom je supporteren bij me thuis?
Als het je geen fluit uitmaakt hou dan maar opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat maakt mij geen fluit uit. Maar geen spelers die 5 wedstrijdjes hebben gespeeld en daarvan 4 tegen degradanten en 1 tegen een topclub en daarin worden weggespeeld.
Geeneens kwak in zo'n mooi glasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Tripel karmeliet, achouffe, sint-bernardus
Oh dat hebben we ook ja, en alle met bijpassende glazen. We hebben nog meer hoor, ff greepje uit het assortimentquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geeneens kwak in zo'n mooi glashoe dan maar op
Mag jij al bier drinken dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh dat hebben we ook ja, en alle met bijpassende glazen. We hebben nog meer hoor, ff greepje uit het assortiment
Vos kon ook helemaal geen medaille pakken op de tijdrit, zou een enorme verrassing geweest zijn.quote:
Dan wordt je een Nederlander?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:30 schreef stoereboii het volgende:
Laatste dag dat ik hier woon trouwens
Nee. Morgen verhuis ik naar de plaats waar ik vroeger woonde. Intussen de 3de verhuis van me. Ook nog in Knokke (aan de zee) gewoondquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan wordt je een Nederlander?
Zozo, ik ben 1x verhuisd toen ik 1 wasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee. Morgen verhuis ik naar de plaats waar ik vroeger woonde. Intussen de 3de verhuis van me. Ook nog in Knokke (aan de zee) gewoond
Ik 3x nu en ben 15. Is wel lichtelijk kut hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zozo, ik ben 1x verhuisd toen ik 1 was
10+ kaartje overheen beuken op de bank en misbruiken als spits in een bronze toernooi.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:34 schreef vandermar het volgende:
van:
[ afbeelding ]
naar:
[ afbeelding ]
Not bad
Ja, je kan je niet echt 'aarden' zegmaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik 3x nu en ben 15. Is wel lichtelijk kut hoor
Ik woonde nu 3x in een grote villa met 2x een reusachtige en 1x een grote tuin. Nu gaan we op een duplex apartementquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:53 schreef vandermar het volgende:
Ik ben 1x verhuisd. Tot mijn 3e woonde ik in een best groot huis met grote tuin maar mijn moeder wilde dichter bij haar ouders wonen en nu wonen we in een rijtjes huis
Pics van grote villaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik woonde nu 3x in een grote villa met 2x een reusachtige en 1x een grote tuin. Nu gaan we op een duplex apartement
Nope gewoon dezelfde gemeentequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, je kan je niet echt 'aarden' zegmaar.
Maar je gaat naar een oude woning terug nu toch? Dan herleef je weer oude herinneringen
Haha dan weet je waar ik woon en dan kan je me tracken dit datquote:
Mij niet. Geen tuinquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wonen in een flat lijkt me wel vet trouwens
Ik ga je echt niet tracken hoor, interesseert me geen bal waar je woont eigenlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Haha dan weet je waar ik woon en dan kan je me tracken dit datmaar ik kan je verzekeren dat het echt gigantisch was. Daarom gingen we ook weg. Was amper te onderhouden
Hoezo?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wonen in een flat lijkt me wel vet trouwens
We hadden een schoonmaakster, Kinderverzorgster en 2 tuinmannen, van dat geld gingen mijn ouders naar het prestigieuze Knokkequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga je echt niet tracken hoor, interesseert me geen bal waar je woont eigenlijk
Maarja, als je een villa kan kopen kan je ook wel lekkere schoonmaaksters aanschaffen toch
Wel een sjieke duplex met 2 badkamers, toiletten, prachtige keuken met alles erop en eraan, mooi terras en 2 verdiepingenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
Wonen in een flatdan ben je arm en van de straat
Ik zal zo wel wat pics proberen verkrijgen danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga je echt niet tracken hoor, interesseert me geen bal waar je woont eigenlijk
Maarja, als je een villa kan kopen kan je ook wel lekkere schoonmaaksters aanschaffen toch
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:07 schreef Kamikazie het volgende:
In belgie is alles veel goedkoper, vooral vastgoed.
Hier een rijtjeshuis is kopen is daar een landgoed hebben.
Nee dat is echt zo, net als in Duitslandquote:
Al is het iets vergelijkbaarsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik zal zo wel wat pics proberen verkrijgen dan
O sorry, jij wil gewoon horen: wat ben jij rijk zeg!!quote:
Oh sorryquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee dat is echt zo, net als in Duitsland
Nee hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O sorry, jij wil gewoon horen: wat ben jij rijk zeg!!
Had ik moeten weten, bij deze dan maar he!
Vroeger iemand van school, is naar Belgie gegaan.quote:
Is goedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:38 schreef OmniRocket het volgende:
vanavovond tijd om te sporten, daarna clubs?
Korte broek is zeker te mainstreamquote:
Wist niet dat het zo warm wasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Korte broek is zeker te mainstream
Doe Templeton en IF Adamquote:
Templeton staat er niet op in 4411 maar die wil ik welquote:
Doe ns even rustig Ricardo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
MOET JE ZELF WETEN DAN EIGENWIJS MANNEKE
Wat doe je hier dan al die tijd joh? We praten hier alleen maar ontopic.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ga binnen nu en 3 dagen maar weer een team maken. Zin om weer UT te spelen.
En dan kan ik ook weer eens tegen iemand van het forum spelen wellicht.
Uhm, nou eigenlijk alleen maar packs openen en een beetje teams maken die me leuk lijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan al die tijd joh? We praten hier alleen maar ontopic.
Oke Kevinquote:
kquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:38 schreef OmniRocket het volgende:
vanavovond tijd om te sporten, daarna clubs?
https://docs.google.com/s(...)jY1Q0YzZhVkJ1SGtaLUEquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:25 schreef BDIL het volgende:
Welke transfers zaten er in de vorige ronde ? Zag Willian naar Udinese en Oscar naar Chelsea meer weet ik er niet
38 shootingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die andere LM is beter, what's his face.
*zoekt*
http://www.futhead.com/12/player/7581
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)jY1Q0YzZhVkJ1SGtaLUE
Ik kan hem altijd de kans geven iig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:32 schreef DutchSL het volgende:
LM komt in 4-5-1 toch bijna niet voor de goal, hij is echt goed vind ik.
Fagner, weggestuurd bij PSV terwijl hij het hartstikke goed deed, ik begrijp er nog steeds niets van.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)jY1Q0YzZhVkJ1SGtaLUE
Je speelde niet heel goed nee, vond mijn 2de en 5de goal wel mooi ... Ibrahimovicquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
GG Mathijs ik speelde echt waardeloos
Eerste potje van de dag is bij mij vaker kut. Die penalty ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je speelde niet heel goed nee, vond mijn 2de en 5de goal wel mooi ... Ibrahimovic
Hoe speelt Lucas?quote:
Pantilimon!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bedankt EA dat jullie me weer blij maken
[ afbeelding ]
nicequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bedankt EA dat jullie me weer blij maken
[ afbeelding ]
Lucas speelt beest zoals heel dit elftalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoe speelt Lucas?Wel slecht btw 2-0 bij rust tegen zo'n kut team.met die zieke selectie.
En toch nog brons
Maar ik krijg 5 minuten voor HH een IF!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nicehappy hour is trouwens om 5 uur he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |