SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Waar ga je heen?quote:
Waarom zit je dan te fokken. Zolderkamerappartementje ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:44 schreef Rijst het volgende:
Ik zit al lekker in zweden ah lekkere wijven hier gek
Ik heb een mooier huis dan jij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom zit je dan te fokken. Zolderkamerappartementje ?
Nicequote:
Ja had niets geplanned omdat ik vorig jaar een beetje veel aan mijn vakantie had uitgegeven. Last minute is niet zo duur en ben wel toe aan vakantie.quote:
Oke goed om te weten!quote:
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:46 schreef Toefjes het volgende:
Over anderhalve maand zit ik in Letland, moet ook genoeg leuks rond lopen
Waarnaartuuuquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga sowieso zaterdag pas op verre reisNog nooit zo ver gegaan haha
Oostenrijkquote:
Nee maar ken wel mensen die er geweest zijn dus verhalenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben jij er al geweest? Ben echt benieuwd
Ben daar wel eens op wintersport geweest. Is niet zo ver rijden.quote:
Gister 99k voor Silva betaaldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:49 schreef Toefjes het volgende:
Prijzen van PSG Silva en PSG Ibrahimovic zakken al tot een redelijk niveau. Kaartje overheen knallen en ik ben klaar. Geen zin meer om te sparen voor TOTY Aguero.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pittig stukkie rijdenJe bent zeker 2-3 dagen onderweg ofzo
Begin je trouwens met fifa 13 opnieuw?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:49 schreef Toefjes het volgende:
Prijzen van PSG Silva en PSG Ibrahimovic zakken al tot een redelijk niveau. Kaartje overheen knallen en ik ben klaar. Geen zin meer om te sparen voor TOTY Aguero.
Wat is dit nou voor kut reactiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pittig stukkie rijdenJe bent zeker 2-3 dagen onderweg ofzo
Hehe, ben benieuwd naar verhalen. Tipje van de sluier?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee maar ken wel mensen die er geweest zijn dus verhalen
Ik ga zelf denk ik naar Portugal of Griekenland of Tunesië. Ik weet nog niet
Ja, dan begint iedereen weer met 0 coins.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Begin je trouwens met fifa 13 opnieuw?
Zeer verstandigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hehe, ben benieuwd naar verhalen. Tipje van de sluier?Ik ga naar Riga. Met een vriendin. Maar zij laat een tshirt bedrukken waarop in het Lets staat: "Ik ben zijn vriendin niet"
Dit op mijn verzoek
Daar heb ik opzich wel zin inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dan begint iedereen weer met 0 coins.
staat nu op 93.5K laagste BIN. Maar ga zo sporten en dan naar mn werk, morgen vroege dienst, dus morgenavond ga ik wel kijken hoe duur die is. Waarschijnlijk goedkoper dan nuquote:
Ach, het leven is al duur genoeg, dus we moeten het er dan maar even van nemen nietwaar?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zeer verstandig
Laten we zeggen dat het bier goedkoop is, maar de dames zijn dat ook
Uurtje of 8-9quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:52 schreef Rijst het volgende:
Even serieus hoelang duurt het om naar Oostenrijk te rijden?
Niets pauper aan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oooh valt wel mee. Ik kan dat niet weten want we zijn nooit zo pauper om met de otoo te gaan.
Vaak niet hoor.quote:
maakt het niet gelijk pauperquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hehe, ben benieuwd naar verhalen. Tipje van de sluier?Ik ga naar Riga. Met een vriendin. Maar zij laat een tshirt bedrukken waarop in het Lets staat: "Ik ben zijn vriendin niet"
Dit op mijn verzoek
Die verhalen van Uquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit op mijn verzoek
Ligt eraan. Mijn laatste vakantie was een roadtrip. 7000km gereden. in 4 weken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahaha vind ik ook hoor. Het lijkt me verschrikkelijk om 6 uur in de auto te zitten.
'U' ook nogquote:
Haha, mooi beeldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
'U' ook nog.
Toefjes is een oude,kale,kreupele meneer, die met respect aangesproken moet worden.
Kreupel en oud en pinchhitterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, mooi beeldMaar ondanks dat ik kreupel en oud ben mogen jullie wel jij zeggen hoor
Pinksitter*quote:
Duh, was maar een grapjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, mooi beeldMaar ondanks dat ik kreupel en oud ben mogen jullie wel jij zeggen hoor
Je 2e alquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik opende gewoon wat 400c packs zoals altijd (op mijn 2e account) en toen gebeurde dit. Ik geloof het gewoon bijna niet
[ afbeelding ]
Dat 80 pace team wat ik heb gemaakt speelt niet super, ik heb 1x de halve finale gehaald van het silver toernooi maar toen verloor ik 5-4. Maar ik heb nog niet iedereen in de goede formatie en ik heb Kabba ipv Sigurdarson
Hoe speelt ie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik opende gewoon wat 400c packs zoals altijd (op mijn 2e account) en toen gebeurde dit. Ik geloof het gewoon bijna niet
[ afbeelding ]
Dat 80 pace team wat ik heb gemaakt speelt niet super, ik heb 1x de halve finale gehaald van het silver toernooi maar toen verloor ik 5-4. Maar ik heb nog niet iedereen in de goede formatie en ik heb Kabba ipv Sigurdarson
Ik heb hem nog niet geprobeerd. Ik ga deze wel gewoon naar mijn 1e account sturen, maar dan moet ik hem nog LM maken en 4-1-2-1-2 (of op de bank en dan in laten vallen als ST)quote:
Gardner nooit mee gespeeld, maar Harper heb ik als CF en als CM gehad en op beide posities was hij de ster van het team.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
Harper of Gardner als CAM in bronze team?
Wat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ga dit maken denk ik, maar Bojan heeft reteslechte passing
74 passing is niet reteslecht..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Ga dit maken denk ik, maar Bojan heeft reteslechte passing
Kleine verschillen, behalve dat Arteta veel meer shooting heeft en beter kan koppen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik twijfel trouwens tussen IF Arteta en NIF Xavi
Ik verander het team nu en doe Gardner op CDM en Harper als CAM, dan maak ik er een all English bronze van. Nu nog een partner voor Slew. Ik dacht aan Grabban of Ajosequote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gardner nooit mee gespeeld, maar Harper heb ik als CF en als CM gehad en op beide posities was hij de ster van het team.
Ja, die workrates is het main ding waar ik naar kijk, want de vorige keer ging Arteta wel flink mee naar vorenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kleine verschillen, behalve dat Arteta veel meer shooting heeft en beter kan koppen.
Xavi wel betere workrates, Arteta meer weakfoot en skill
Westcarr is goed !quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik verander het team nu en doe Gardner op CDM en Harper als CAM, dan maak ik er een all English bronze van. Nu nog een partner voor Slew. Ik dacht aan Grabban of Ajose
Je balkje hakkelt zeker?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:49 schreef Nozem. het volgende:
beetje Fifa spelen, maar online penalties nemen is echt niet te doen.
mijn tegenstander had het probleem ook terwijl we de rest van de game zonder lagg doorlopen hadden.
2* skillsquote:
Zaha? 5* skills maar alleen niet engels maar wel in de Npower Champ.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
2* skillsdan ben ik gedoemd tot stepovers!
Dan krijg ik geen 9 chemistryquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zaha? 5* skills maar alleen niet engels maar wel in de Npower Champ.
Nee we kregen hem allebei nauwelijks in het groene gedeelte. Dus alle ballen hoog over en naast.quote:
In de Arena kan je het oefenen met een rondje dat nog aangeeft waar de bal zal komen. Wel handig als je het echt niet kan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:53 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Nee we kregen hem allebei nauwelijks in het groene gedeelte. Dus alle ballen hoog over en naast.
En hoe verder je dan komt des te minder de spelers en dus nog moeilijker om in het groene te klikken
Wat ik altijd doe is gewoon mid-power, en dan 4 tikjes naar een kant toe, lekker het hoekje inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:53 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Nee we kregen hem allebei nauwelijks in het groene gedeelte. Dus alle ballen hoog over en naast.
En hoe verder je dan komt des te minder de spelers en dus nog moeilijker om in het groene te klikken
Die Duitser heeft het geluk dat hij altijd tegelijk een punt paktquote:
Ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:02 schreef WezepAFCA het volgende:
Is die Verwijlen niet van die reclame?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:02 schreef DutchSL het volgende:
Eerste keer dat ik het mooi vind dat een Duitser wint van een Nederlander, wat een arrogantie bij die Verwijlen.
Haalde het maar weg, wilde geen discussie uitlokken.quote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Haalde het maar weg, wilde geen discussie uitlokken.
Maar het klopt wel als ik zijn twitter bekijk.
Hij is daar al. Zolderkamerautist.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:08 schreef vandermar het volgende:
En maar klagen dat mijn teams zo vaak voorbij komen
Wanneer ga je naar zweden rijst? Vanavond?
NL zwijnt met Hockey
Oh, sorry. Kutfriesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij is daar al. Zolderkamerautist.
quote:
Ik snapte hem wel! Dat jij je zo snel aangesproken voelt zegt misschien wel genoeg!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:12 schreef vandermar het volgende:
[..]Wat een telegram post van jou dan.
Ik begrijp er helemaal niets van, van die postquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel! Dat jij je zo snel aangesproken voelt zegt misschien wel genoeg!
Nee, op zijn zolderkamer in Zweden bedoelde Gurbuh!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
Ok, ik snap hem. Hij zit gewoon op zijn zolderkamer.
We want evidence.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:27 schreef WezepAFCA het volgende:
Weer een pegel met Fetfatzidis vanaf 30 meter recht in de kruising
live op eurosportquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:33 schreef Thorb het volgende:
Gaan ze over Judo praten terwijl finale van de Holland Acht bezig is
NOSquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:33 schreef Thorb het volgende:
Gaan ze over Judo praten terwijl finale van de Holland Acht bezig is
Als CAM? Je kan hem vaak wel voor 2K oppikken. Als CF 600 ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoeveel is Bojan waard?
Niet te vinden op uDB
iets meer dan discard op zn natural position.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoeveel is Bojan waard?
Niet te vinden op uDB
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als CAM? Je kan hem vaak wel voor 2K oppikken. Als CF 600 ofzo
Thanksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iets meer dan discard op zn natural position.
Wat voor sport? Windsurfen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:48 schreef Thorb het volgende:
Lichtpuntje is wel weer Dorian, 3e race ook gewonnen! Staat nu op 3 punten, de nummer 2 staat op 10 punten. Wel weer een Duitser
Nee, gewoon Perea.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Pique een goede verdediger naast Pepe?
Perea of Miranda dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |