TWEETLIJST @jeb_quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:37 schreef marceltje10 het volgende:
nieuwe mineecraft komt vandaag uit
dus ik open minecraft, zie ik geen 1.3, Ik naar jebs twitter (waarom niet notch?)
Estimated time for 1.3 is 15:00 CEST (that's about 5.5 hours from now) Heeft hij een uur geleden gepost (nl tijd waneer post 09:30)
Nu nog 5.5 erbij tellen komt dus om 15:00 (KUT)
Wat moet ik nu gaan doen,
Omdat hij niet meer aan Minecraft werkt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:37 schreef marceltje10 het volgende:
nieuwe mineecraft komt vandaag uit
dus ik open minecraft, zie ik geen 1.3, Ik naar jebs twitter ( waarom niet notch? )
Estimated time for 1.3 is 15:00 CEST (that's about 5.5 hours from now) Heeft hij een uur geleden gepost (nl tijd waneer post 09:30)
Nu nog 5.5 erbij tellen komt dus om 15:00 (KUT)
Wat moet ik nu gaan doen,
lol? wist ik nie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Omdat hij niet meer aan Minecraft werkt.
Doe maar nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:38 schreef marceltje10 het volgende:
Ik ga alles wat hij twittert posten
quote:
waar dhe fak gaat dat over?quote:
Wlke?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hij werkt nu aan een ander spel.
meh megablocks toch?quote:
aan mij of reagerenden (faal)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik respecteer alle meningen, maar een hekel aan minecraft hebben
Kom op zeg, ben je wel goed wijs in je hoofd?
dankje voor tip, Ga een reeks over minecraft mee maken LOLquote:
Aan wie zich aangesproken voelt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:47 schreef marceltje10 het volgende:
[..]
aan mij of reagerenden (faal)
Je zinnen met een smiley eindigenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik respecteer alle meningen, maar een hekel aan minecraft hebben
Kom op zeg, ben je wel goed wijs in je hoofd?
Ge habbe da doorequote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Aan wie zich aangesproken voelt.
Heb je een hekel aan minecraft? Voel je aangesproken!
Heb je geen hekel aan minecraft? Voel je niet aangesproken!
penis penis penis penis penis penis penis penisquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je zinnen met een smiley eindigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |