Hangt er vanaf, wat voor functie het is, je ervaring eventueel en wat een beetje normaal is voor die functie, ik zou juist niet inzetten op een heel laag salaris maar een beetje zoeken wat normaal is voor die functie of wat je voorheen verdient hebt bij vorige werkgevers kan je aangeven.. om een indicatie te gevenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:22 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb vorige week een sollicitatie gedaan en nu krijg ik vandaag een mail dat ze een selectie maken om mensen uit te nodigen voor een gesprek en om de juiste keuze te maken voor een constructief gesprek vraag ze een salaris indicatie.
Ai altijd lastig. Zeg ik weinig om uitgenodigd te worden of moet ik gewoon zeggen waar ik aan zit te denken? of misschien een van tot indicatie? Wat zouden jullie doen?
Ik bedoel zag het topic niet in MyAT waar normaal een gelinkt topic komt te staan. Vreemd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:46 schreef Maanvis het volgende:
ik kan gewoon terug naar het vorige topique?
Machinist is een leuke baanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Topic zit niet in de reeks. Klopt dit? Ik ga binnenkort bij NS kijken. Totaal ander vakgebied maar ze hebben volgens het nieuws binnenkort 3000 man nodig.
Studeer je voor machinist? Zitten er ook haken en kruizen aan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Machinist is een leuke baan
Je kan een opleiding van 2 jaar doen (gelijk een volwaardig MBO diploma).
Dit kan bij de nieuwe opleiding van NS
Of je kan nog proberen in te stromen op het STC in Rotterdam!
Daar zit ik ook, leuke opleiding
Hoe bedoel je ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Studeer je voor machinist? Zitten er ook haken en kruizen aan?
Bijvoorbeeld als je niet voor een bepaalde test slaagt, dan je n.a.v. het niet slagen een deel terug moet betalen. Om maar een praktisch voorbeeld te geven.quote:
Even mailen, die testen horen bij je aanmelding procedure, volgens mij is het op kosten van school, weet het niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld als je niet voor een bepaalde test slaagt, dan je n.a.v. het niet slagen een deel terug moet betalen. Om maar een praktisch voorbeeld te geven.
Ik heb de gok genomen en het salaris wat ik in gedachte heb genoemd als minimun en 200 euro erboven. En ik mag vrijdag al op gesprek komen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:32 schreef joentjeeh het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, wat voor functie het is, je ervaring eventueel en wat een beetje normaal is voor die functie, ik zou juist niet inzetten op een heel laag salaris maar een beetje zoeken wat normaal is voor die functie of wat je voorheen verdient hebt bij vorige werkgevers kan je aangeven.. om een indicatie te geven
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb de gok genomen en het salaris wat ik in gedachte heb genoemd als minimun en 200 euro erboven. En ik mag vrijdag al op gesprek komen.
in welke omgeving zoek jij werk?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:46 schreef Little_Dolls het volgende:
Vandaag voor de eerste keer mijn stempelkaart gaan binnen doen. Pff, wat een ongelofelijk waardeloos wicht voel ik me nu. ("Wat doe je van werk?" "Ik vind geen werk, dus moet gaan stempelen"![]()
)
Vooral door het armzalige volk wat je daar ziet, en het feit dat ik daar eigenlijk bij hoor aangezien ik ook geen werk vind, voel ik me ook een nietsnut in deze maatschappij...
Ik denk niet dat dat er veel toe doet aangezien je dat overal wel zult hebben. Eigenlijk mag ik me nog gelukkig prijzen, want waar ik oorspronkelijk vandaan kom is het nog duizend maal erger... maar ja, toch... Het blijft vervelend om nu in het hokje van "stempelende werkloze" geduwd te zijn.quote:
euh het is om je te helpen zoeken, misschien heeft een FOK!ker uit je omgeving wel een baan voor je.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:22 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat er veel toe doet aangezien je dat overal wel zult hebben. Eigenlijk mag ik me nog gelukkig prijzen, want waar ik oorspronkelijk vandaan kom is het nog duizend maal erger... maar ja, toch... Het blijft vervelend om nu in het hokje van "stempelende werkloze" geduwd te zijn.
Oh. Ik weet niet, ik zeg liever mijn omgeving niet zomaar open op een forum... maar toch bedankt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh het is om je te helpen zoeken, misschien heeft een FOK!ker uit je omgeving wel een baan voor je.
oke jouw probleemquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:25 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Oh. Ik weet niet, ik zeg liever mijn omgeving niet zomaar open op een forum... maar toch bedankt.
Geen zorgen joh. Als jij geen publieke foto's op internet heb of openbaar FB kent niemand jou aan de hand van je omgeving/woonplaats..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:25 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Oh. Ik weet niet, ik zeg liever mijn omgeving niet zomaar open op een forum... maar toch bedankt.
Maar je kunt ook in eindhoven of tilburg gaan werken, daar zoeken ze ook echt veel mensen en het is maar een uur vanuit geel!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:38 schreef Little_Dolls het volgende:
Nou oké dan; FB heb ik gelukkig niet. Ik ben wel een Vlaamse, dus weet niet of er veel Belgen in dit topic zitten.
Regio Geel - Mol is het, in de Antwerpse Kempen. Ik kijk elke dag bij de jobs op de site van de Vlaamse werkwinkel, dus ben wel redelijk op de hoogte.
Dat valt te bezien of je daar kunt raken met het OV natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar je kunt ook in eindhoven of tilburg gaan werken, daar zoeken ze ook echt veel mensen en het is maar een uur vanuit geel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |