Heb ik ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:21 schreef Coelho het volgende:
schakelt bij jullie de NOS stream ook wel eens in kwaliteit terug? zit weer naar blokjes te kijken, soms is het HD.
Ja dat zijn echt de minste dames.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:23 schreef truedestiny het volgende:
The Art hoe zit het met dat ander koppeltje in de poule, kunnen ze daar van winnnen?
die zag ik nog net stream loopt achterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:24 schreef ddx het volgende:
lijkt beslist als ze net 2 punten weer maken ?
Judo kanaal op nos.nl of sport 1 extra.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:25 schreef Rauzer het volgende:
Waar kijken jullie dit? Ik kan ook nergens een stream oid vinden...
Je zit in London?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:25 schreef ddx het volgende:
Ah voordeel van live kijken, geen last van buffers van stream
http://nos.nl/os2012/play/5/quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:25 schreef Rauzer het volgende:
Waar kijken jullie dit? Ik kan ook nergens een stream oid vinden...
Oh, is het ook op Sport1 dan zet ik de TV aan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Judo kanaal op nos.nl of sport 1 extra.
Ja daar kijk ik nu op. Loopt voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:26 schreef Aguero het volgende:
[..]
Oh, is het ook op Sport1 dan zet ik de TV aan.
Mooi.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daar kijk ik nu op. Loopt voor.
De site ook een beetje idd..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daar kijk ik nu op. Loopt voor.
Raar. Ik dacht echt punt voor Nederland.quote:
Nergens.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:29 schreef aswesleep het volgende:
Val er net in, wtf is dat handje klap voor nodig?
Nee, kijk even in het vorige topic, heb ik alles uitgebreid uitgelegd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:31 schreef Coelho het volgende:
2x verloren in de poule, ze zijn uitgeschakeld?
doe ik, sorry voor de dubbele vraagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, kijk even in het vorige topic, heb ik alles uitgebreid uitgelegd.
Maar dan moet je nog zo'n play of spelen das ook niet zo makkelijk toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:32 schreef TheArt het volgende:
Helaas, 8-15.
Winnen tegen de Argentijnse dames, maar dat moest sowieso wel op voorhand.
Ligt eraan. Als ze met 2-0 winnen, kunnen ze heel goed ook als een van de beste 2 nummers 3 eindigen en dan gaan ze rechtstreeks door naar de achtste finale. Met 2x 1-2 verlies is dat dik mogelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog zo'n play of spelen das ook niet zo makkelijk toch?
Zeker. In je verliespartijen een set pakken is gewoon belangrijk. Als ze met 2-0 van die Argentijnse dames winnen en dat moet gewoon, want dat zijn echt de zwakke dames in de poule, dan ben je zeker bij de 2 beste nummers 3, dat kan niet anders.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:33 schreef debeterebob het volgende:
Set meepakken is wel belangrijk toch?
En de laatste moet gewonnen worden.
Tegen Australië ook een set meegepakt toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeker. In je verliespartijen een set pakken is gewoon belangrijk. Als ze met 2-0 van die Argentijnse dames winnen en dat moet gewoon, want dat zijn echt de zwakke dames in de poule, dan ben je zeker bij de 2 beste nummers 3, dat kan niet anders.
Balen dat je dan niet bij Mauritius in zitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeker. In je verliespartijen een set pakken is gewoon belangrijk. Als ze met 2-0 van die Argentijnse dames winnen en dat moet gewoon, want dat zijn echt de zwakke dames in de poule, dan ben je zeker bij de 2 beste nummers 3, dat kan niet anders.
Lijkt me niet de temperatuur/tijd om rustig te blijven hangen. Zal in Brazilië wel beter zijn.quote:
Laten we 't hopen. Nu genoeg sport gezien. Ga slapenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar gaan ze neem ik aan ook echt op het strand spelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Lijkt me niet de temperatuur/tijd om rustig te blijven hangen. Zal in Brazilië wel beter zijn.
Spaanse damesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tegen Australië ook een set meegepakt toch?
Dan kunnen we eindelijk over echt Beach Volleybal praten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Lijkt me niet de temperatuur/tijd om rustig te blijven hangen. Zal in Brazilië wel beter zijn.
Mhua dat hoort erbij en hoeft ook niet per se. Poule F is bijvoorbeeld echt veruit de zwakste, omdat daar de Britse dames gedwongen groepshoofd waren, terwijl die het niveau helemaal niet hebben. Je kan dus ook de winnaar uit die poule hebben. En ook de favoriete duo's lopen nog niet erg lekker. Als Keizer en Van Iersel goed spelen, kunnen ze van iedereen winnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:17 schreef Szura het volgende:
Als ze nog niet van die Argentijnen winnen
Wel jammer dat je nu een zwaardere loting krijgt waarschijnlijk
Goed bezig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:01 schreef Wilskracht het volgende:
Op sport 1 en op de stream zijn de Chinese dames weer aan de gang.
Nou ja sluwer, alles lukte op een gegeven moment bij ze. Datzelfde hadden Keizer en Van Iersel in het tweede deel van die 2e set.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:24 schreef knep het volgende:
Zit nu effe de herhaling kijken maar ik vind die Amerikanen sluwer spelen in die 3e set.
Zitten wel mooie rally's bij.
Ah die heb ik niet gezien, met sluwer bedoelde ik met name die slimme balletjes de hele tijd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja sluwer, alles lukte op een gegeven moment bij ze. Datzelfde hadden Keizer en Van Iersel in het tweede deel van die 2e set.
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:09 schreef marcodej het volgende:
Die Mauretaniers kunnen er geen kut van.
Olympische gedachte maar weer eens van stal halenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:09 schreef marcodej het volgende:
Die Mauretaniers kunnen er geen kut van.
Stream 10quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:53 schreef One_of_the_few het volgende:
wedstrijd was nog bezig, maar nos streamt tot 23:50 en dus stoppen ze er mee. pff.
quote:
De commentator had nog wel een leuk statistiekje dat Reinder en Richard nog nooit hebben verloren van de Lettenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:01 schreef TheArt het volgende:
Begonnen inmiddels.
Plavins en Smedins zijn wel in vorm overigens.
En de derdequote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:11 schreef TheArt het volgende:
Ik heb ze 2 weken terug de eerste set nog dikker zien verliezen tegen Rogers en Dallhauser en daarna tegen Marcio en Pedro Araujo en daarna wonnen ze zelf de 2e set.
14-21 is de set geworden, nu Set statistiekenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
hoeveel staat het nu bij jullie (voor de streamkijkers en tv kijkers?)
Heb het idee dat stream achterloopt..
Dan loopt de stream dus wel goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
14-21 is de set geworden, nu Set statistieken
Nederland vooral niet. Te vaak te simpel of onnodige foutjes.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Letten zijn wel erg scherp nu
Set-up ligt ook heel vaak te dicht op het net, waardoor de aanval er gewoon niet uitkomt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:21 schreef marcodej het volgende:
Als je ontvangst niet goed en daarna ook de verkeerde keuzes maakt wordt het lastig.
Ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
De mannen zijn sws al wel door toch?
Is ook gewoon een goed duo. Als ze zelf niet goed spelen zoals vandaag, kan je daar van verliezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:23 schreef Doublepain het volgende:
Van Latvia moet je winnen, dus het komt wel goed
Is het zo dat als ze als 1ste doorgaan in de poule ze in principe een 'mindere' tegen stander loten?quote:
Als ze al geplaatst zijn dan maakt het ook niet zoveel uit, deze kan je verliezen zolang ze er maar staan als het om het prijzen gaatquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is ook gewoon een goed duo. Als ze zelf niet goed spelen zoals vandaag, kan je daar van verliezen.
Als dit hun minste partij is dit toernooi, hoor je mij niet klagen.
Mag ik ook een keertje trollen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..].
Als ze opschieten, kunnen we gelijk door naar Grol.
Mhua in het beachvolleybal zegt een 'mindere' tegenstander niet zoveel. Ze kunnen allemaal haast van elkaar winnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:26 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Is het zo dat als ze als 1ste doorgaan in de poule ze in principe een 'mindere' tegen stander loten?
Gaat wat beter.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:34 schreef Guard het volgende:
Grol was iig snel klaar
Loopt het al een beetje beter bij de heren, of nog steeds onnodig veel fouten?
Je impliceert een "badmintontechniek"?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:28 schreef FredWielergek het volgende:
als ze tegen poule f moeten in de volgende ronde, daar zijn de tegenstanders bekend, dus ik kan me voorstellen dat de nederlanders een bepaald voorkeur hebben
B-garnituur!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:40 schreef Pritt het volgende:
Ah ja, Schuil schiet tekort, wordt te oud helaas.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:40 schreef Pritt het volgende:
OMGquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:40 schreef Pritt het volgende:
Altijd leuk die informatie van echte kenners.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:40 schreef Pritt het volgende:
Wie, de mannen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:45 schreef Sheepcidus het volgende:
zijn ze nog wel 2e als ze verliezen?
Ik ben sinds gisteren heel goed in het herkennen van trolls. Nu jij nog.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
OMGZe wonnen nog het grootste toernooi dat er is, 2 weken terug in Klagenfurt.
Ja, Plavins/Smedins en Nummerdor/Schuil wonnen hun 2 vorige partijen en de andere duo's hadden dus twee nederlagen. Daardoor zijn ze sowieso 2e.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:45 schreef Sheepcidus het volgende:
zijn ze nog wel 2e als ze verliezen?
Mhua ik weet dat het een troll is. Ik vind het alleen nogal respectloos, ook al is het al troll bedoeldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren heel goed in het herkennen van trolls. Nu jij nog.
Volgens de kenners hier zijn ze te oud om nog te lerenquote:
Ik denk gewonnen sets...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:00 schreef -Mo- het volgende:
Waar worden de beste nummers 3 op gerangschikt?
Dat is mij ook nog niet helemaal duidelijk of dat op setsaldo of op puntensaldo gaat. Beiden worden bijgehouden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:00 schreef -Mo- het volgende:
Waar worden de beste nummers 3 op gerangschikt?
notedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:03 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Marleen wel een leuk lachebekje. Dat jullie het weten.
Gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:07 schreef hafcfan het volgende:
Prachtige judo wedstrijd dat je het ff weet
Lijkt wel te lukken, deze set moet binnen zijn normaal gesprokenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:10 schreef Guard het volgende:
Zeker, nu de dames hier ook een goed resultaat wegzetten
ja maar toch, tegen het Spaanse duo leek er ook weinig aan de hand...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lijkt wel te lukken, deze set moet binnen zijn normaal gesproken
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:11 schreef Guard het volgende:
Lol de Argentijnse dames vallen over elkaar heen
Klopt aleen deze moeten heel slecht zijn volgens theartquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef Guard het volgende:
[..]
ja maar toch, tegen het Spaanse duo leek er ook weinig aan de hand...
2-0 winnen, minder is niet goed genoegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:17 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me vertellen wat voor resultaat ze moerten halen. Of wat het eventuele scenario moet worden of kan zijn.
Maakt niks uit. Ik heb sowieso het idee dat mijn streams standaard ver achter lopen. Vreemd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Refresh even, bij mij loopt de stream wel goed.
Het liefst in 2 sets winnen, dan hebben ze een goede kans om bij de beste 2 nummers 3 te eindigen en dan gaan ze rechtstreeks naar de achtste finale. Als ze dat niet lukt, moeten ze een tussenronde spelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:17 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me vertellen wat voor resultaat ze moerten halen. Of wat het eventuele scenario moet worden of kan zijn.
met een 2-0 staan ze gelijk met de #3 uit poule B. Als v Gestel en Meppelink ook 2-0 winnen zijn ze dan door... als ik het goed zie...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het liefst in 2 sets winnen, dan hebben ze een goede kans om bij de beste 2 nummers 3 te eindigen en dan gaan ze rechtstreeks naar de achtste finale. Als ze dat niet lukt, moeten ze een tussenronde spelen.
"En het is een combinatie, dus bonuspunten"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
Die Argentijnse dames zien er niet verkeerd uit
Die broekjesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
Die Argentijnse dames zien er niet verkeerd uit
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:23 schreef Montov het volgende:
[..]
"En het is een combinatie, dus bonuspunten"
[..]
[..]
Usernamequote:
Ik lees meequote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:29 schreef Guard het volgende:
En weer weg op Ned 1, je merkt het gewoon aan de users en het aantal posts hier
Dit winnen ze toch. Grol is spannender op dit moment.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:29 schreef Guard het volgende:
En weer weg op Ned 1, je merkt het gewoon aan de users en het aantal posts hier
Andere NL dames afwachten... en dan kijken wie de beste #3 zijn...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:37 schreef tong80 het volgende:
Mooi. En nu ? Wat wordt het traject ?
Lees nou gewoon eens. Je hebt de vraag net ook al gesteldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:37 schreef tong80 het volgende:
Mooi. En nu ? Wat wordt het traject ?
Die dames kunnen nog 2de worden hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Andere NL dames afwachten... en dan kijken wie de beste #3 zijn...
Hmm even kijken, Meppelink en van Gestel moeten winnen, die worden dan 2 in de poule. Volgens mij worden Keizer en van Iersel dan een van de beste 2 #3, ook al pakken de duitse dames nog een set.quote:A total of 16 teams from this phase qualify for the knockout phase – the top two teams from each pool and the best two third-ranked teams advance automatically. The four remaining third-ranked teams play a two-match lucky loser round; the two winning teams in the lucky loser round also qualify for the elimination phase. The winners of the semi-finals eventually go head-to-head for the gold.
De minste 2 nummers 2 spelen dan tegen één van de nummers 1 volgens mijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:46 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Hoe is de indeling voor rest van het toernooi eigenlijk? Want je hebt straks 6x #1, 6x #2 en 4x #3, dus dat kan nooit helemaal 'eerlijk' uitkomen. Staat de volgorde van te voren vast (bijv. A1 vs B2) of wordt er straks geloot, en zo ja, hoe wordt de lotingsindeling dan gemaakt?
dus waarschijnlijk:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
De minste 2 nummers 2 spelen dan tegen één van de nummers 1 volgens mij
Probleem is dat het tabje waarin de regels staan uitgelegd op de FIVB-site het niet doet, dus ik kan dat niet checken.
Duitsers, dus nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:37 schreef Guard het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gedaan wat ze moesten doen.. Nu maar hopen dat we vanmiddag in het zand wel de duitsers kunnen verslaan
Verliezen is 1 punt, je bent immers komen opdagen, is ook wat waard..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef mosselmossel het volgende:
Even een n00bvraag. Hoe krijg je ook alweer die bonuspunten in de poule? Dus wedstrijdje winnen is 2 punten, hoe krijg je er dan 3? Ik wist het ooit, maar ben het totaal vergeten.
Nog niet zeker, maar mogen sowieso gaan spelen in de luckylosers round, dus ze zijn zeker nog niet uitgeschakeldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:09 schreef Nober het volgende:
Zijn ze nou door of niet? Er staan er meerdere 3de op 4 punten in die poules.
O ja. D'ohquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Verliezen is 1 punt, je bent immers komen opdagen, is ook wat waard..
Toch nog even uitstel 22-22 nu in tweede set.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:41 schreef Steven184 het volgende:
Cicolar en Menegatti staan op punt te winnen van Lessard en Martin.
Anders lees hierboven effequote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:53 schreef franklop het volgende:
Jongens zijn Keizer en Van Iersel nou door of moeten ze toch nog afwachten, lees wat tegenstrijdige berichtem
ah ja spuit 11 dat ik benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |