Heb ik ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:21 schreef Coelho het volgende:
schakelt bij jullie de NOS stream ook wel eens in kwaliteit terug? zit weer naar blokjes te kijken, soms is het HD.
Ja dat zijn echt de minste dames.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:23 schreef truedestiny het volgende:
The Art hoe zit het met dat ander koppeltje in de poule, kunnen ze daar van winnnen?
die zag ik nog net stream loopt achterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:24 schreef ddx het volgende:
lijkt beslist als ze net 2 punten weer maken ?
Judo kanaal op nos.nl of sport 1 extra.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:25 schreef Rauzer het volgende:
Waar kijken jullie dit? Ik kan ook nergens een stream oid vinden...
Je zit in London?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:25 schreef ddx het volgende:
Ah voordeel van live kijken, geen last van buffers van stream
http://nos.nl/os2012/play/5/quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:25 schreef Rauzer het volgende:
Waar kijken jullie dit? Ik kan ook nergens een stream oid vinden...
Oh, is het ook op Sport1 dan zet ik de TV aan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Judo kanaal op nos.nl of sport 1 extra.
Ja daar kijk ik nu op. Loopt voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:26 schreef Aguero het volgende:
[..]
Oh, is het ook op Sport1 dan zet ik de TV aan.
Mooi.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daar kijk ik nu op. Loopt voor.
De site ook een beetje idd..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daar kijk ik nu op. Loopt voor.
Raar. Ik dacht echt punt voor Nederland.quote:
Nergens.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:29 schreef aswesleep het volgende:
Val er net in, wtf is dat handje klap voor nodig?
Nee, kijk even in het vorige topic, heb ik alles uitgebreid uitgelegd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:31 schreef Coelho het volgende:
2x verloren in de poule, ze zijn uitgeschakeld?
doe ik, sorry voor de dubbele vraagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, kijk even in het vorige topic, heb ik alles uitgebreid uitgelegd.
Maar dan moet je nog zo'n play of spelen das ook niet zo makkelijk toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:32 schreef TheArt het volgende:
Helaas, 8-15.
Winnen tegen de Argentijnse dames, maar dat moest sowieso wel op voorhand.
Ligt eraan. Als ze met 2-0 winnen, kunnen ze heel goed ook als een van de beste 2 nummers 3 eindigen en dan gaan ze rechtstreeks door naar de achtste finale. Met 2x 1-2 verlies is dat dik mogelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog zo'n play of spelen das ook niet zo makkelijk toch?
Zeker. In je verliespartijen een set pakken is gewoon belangrijk. Als ze met 2-0 van die Argentijnse dames winnen en dat moet gewoon, want dat zijn echt de zwakke dames in de poule, dan ben je zeker bij de 2 beste nummers 3, dat kan niet anders.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:33 schreef debeterebob het volgende:
Set meepakken is wel belangrijk toch?
En de laatste moet gewonnen worden.
Tegen Australië ook een set meegepakt toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeker. In je verliespartijen een set pakken is gewoon belangrijk. Als ze met 2-0 van die Argentijnse dames winnen en dat moet gewoon, want dat zijn echt de zwakke dames in de poule, dan ben je zeker bij de 2 beste nummers 3, dat kan niet anders.
Balen dat je dan niet bij Mauritius in zitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeker. In je verliespartijen een set pakken is gewoon belangrijk. Als ze met 2-0 van die Argentijnse dames winnen en dat moet gewoon, want dat zijn echt de zwakke dames in de poule, dan ben je zeker bij de 2 beste nummers 3, dat kan niet anders.
Lijkt me niet de temperatuur/tijd om rustig te blijven hangen. Zal in Brazilië wel beter zijn.quote:
Laten we 't hopen. Nu genoeg sport gezien. Ga slapenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar gaan ze neem ik aan ook echt op het strand spelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Lijkt me niet de temperatuur/tijd om rustig te blijven hangen. Zal in Brazilië wel beter zijn.
Spaanse damesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tegen Australië ook een set meegepakt toch?
Dan kunnen we eindelijk over echt Beach Volleybal praten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Lijkt me niet de temperatuur/tijd om rustig te blijven hangen. Zal in Brazilië wel beter zijn.
Mhua dat hoort erbij en hoeft ook niet per se. Poule F is bijvoorbeeld echt veruit de zwakste, omdat daar de Britse dames gedwongen groepshoofd waren, terwijl die het niveau helemaal niet hebben. Je kan dus ook de winnaar uit die poule hebben. En ook de favoriete duo's lopen nog niet erg lekker. Als Keizer en Van Iersel goed spelen, kunnen ze van iedereen winnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:17 schreef Szura het volgende:
Als ze nog niet van die Argentijnen winnen
Wel jammer dat je nu een zwaardere loting krijgt waarschijnlijk
Goed bezig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:01 schreef Wilskracht het volgende:
Op sport 1 en op de stream zijn de Chinese dames weer aan de gang.
Nou ja sluwer, alles lukte op een gegeven moment bij ze. Datzelfde hadden Keizer en Van Iersel in het tweede deel van die 2e set.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:24 schreef knep het volgende:
Zit nu effe de herhaling kijken maar ik vind die Amerikanen sluwer spelen in die 3e set.
Zitten wel mooie rally's bij.
Ah die heb ik niet gezien, met sluwer bedoelde ik met name die slimme balletjes de hele tijd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja sluwer, alles lukte op een gegeven moment bij ze. Datzelfde hadden Keizer en Van Iersel in het tweede deel van die 2e set.
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:09 schreef marcodej het volgende:
Die Mauretaniers kunnen er geen kut van.
Olympische gedachte maar weer eens van stal halenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:09 schreef marcodej het volgende:
Die Mauretaniers kunnen er geen kut van.
Stream 10quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:53 schreef One_of_the_few het volgende:
wedstrijd was nog bezig, maar nos streamt tot 23:50 en dus stoppen ze er mee. pff.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |