Ik ben op die dikke cuffs een beetje uitgekeken, m'n ALD heeft dat ook al (dubbele).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Gewoon triple cuff. Had ik eerst dus staan en staat nog best goed.![]()
Wat bedoel je trouwens met dat strikken?
Goede fit tot aan de knie. Stacks op straight cuts zijn voor mij een no go, ik zou dan ook adviseren te hemmen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:33 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Voor het grootste gedeelte droog nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lag er Atelier LaDurance? Of is ADL wat anders? Zo ja, welke allemaal? De Royston valt toch wel mee? De Prescott en vooral Frontier (die was 't Donquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:57 schreef Atta-boy het volgende:
Was je er vandaag? miss heb ik je dan wel gezien.
In mijn maat hadden ze qua dry denim eigenlijk alleen maar ADL liggen, die mega leg openings trek ik niet zo. Heb verder ook ff geen geld voor nieuwe denim
Ja Atelier LaDurance, heb niet zo veel verstand van hun fits tbh. Houd zelf niet zo van ADL dus die heb ik snel overgeslagen bij het kijkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Lag er Atelier LaDurance? Of is ADL wat anders? Zo ja, welke allemaal? De Royston valt toch wel mee? De Prescott en vooral Frontier (die was 't Don) hebben wel een grotere opening.
Klinkt als een Darktone. Hoe lagen de prijzen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:45 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ja Atelier LaDurance, heb niet zo veel verstand van hun fits tbh. Houd zelf niet zo van ADL dus die heb ik snel overgeslagen bij het kijkenZag er wel eentje met een hele leuke fabric, zoiets als een momo 0702 maar die leg openings waren zo groot dat mijn schoenen er in zouden verdwijnen denk ik
Hmm, kutte is dat ik er nooit in de buurt kom om eens te snuffelen. Niet dat ik wat nodig heb per se, maar korting = korting haha.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef Atta-boy het volgende:
50 a 70% sale van al die ALD dingen dus best goede prijzen als het je ding is
Is ook door mn hoofd geschoten alleen erger ik me er niet zo aan en de dubbele cuff zorgt ervoor dat dat ze al een stuk minder aanwezig zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:24 schreef M1stral het volgende:
[..]
Goede fit tot aan de knie. Stacks op straight cuts zijn voor mij een no go, ik zou dan ook adviseren te hemmen.
Hollanderquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:35 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hmm, kutte is dat ik er nooit in de buurt kom om eens te snuffelen. Niet dat ik wat nodig heb per se, maar korting = korting haha.
Heb precies hetzelfde probleemquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:02 schreef omelette het volgende:
Mijn apc krijgt echt te weinig wear. Zes weken vakantiewerk waar ik geen denim kan dragen
Facilitaire zaken bij een verzekeraar. Beetje bijverdienen en ik heb toch een paar maand vakantie omdat ik examen deed dit jaar. Enige nadeel is dat ik alleen 's avonds en in het weekend jeans draag nu.quote:
Zeker weten beter dan vakkenvullen. Ik zal vanmiddag alsnog even wat fotootjes schieten ondanks weinig progressquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef BigSmurf het volgende:
Ah, heel de week in het net dus. Ach, dragen kan altijd nog, je hebt een beter bijbaantje dan vakkenvullen bij de Lidl.
Helaas, maar klinkt idd als een uitdagende baanquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:20 schreef omelette het volgende:
[..]
Facilitaire zaken bij een verzekeraar. Beetje bijverdienen en ik heb toch een paar maand vakantie omdat ik examen deed dit jaar. Enige nadeel is dat ik alleen 's avonds en in het weekend jeans draag nu.
Wat? Je werkt in een Diesel winkel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:38 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Helaas, maar klinkt idd als een uitdagende baan. Ik mag dan wel denim dragen, maar alleen van diesel
.
Ja, maar dan in de Bijenkorf. Shop in shop dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:43 schreef omelette het volgende:
[..]
Wat? Je werkt in een Diesel winkel?![]()
Dit is mijn laatste weekje. Daarna fulltime jeans rocken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |