En pas na de uitzending op TV gooien ze er een twitterbericht uit met daarin de uitslagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ja, eerst het roeien nog even nabespreken
Het is jammer dat die Geesink totaal kansloos is, die wint echt nooit van die jappenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Straks zal de NOS starten met het live uitzenden van de Spelen van Tokyo 1964.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Het is jammer dat die Geesink totaal kansloos is, die wint echt nooit van die jappen.
wanneer beginnen ze?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Het is jammer dat die Geesink totaal kansloos is, die wint echt nooit van die jappen.
De meer dan prima prestaties in het zeilen en surfen worden gelukkig consequent buiten beeld gehouden door de NOS (hoewel dat bij Bouwmeester niet anders kon).quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:33 schreef LDS het volgende:
NOS vind t leuk om live te laten zien hoe we falen in t fietsen
was dat niet omdat niet alle zeil/surfonderdelen via camera's gevolgd wordt???quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
De meer dan prima prestaties in het zeilen en surfen worden gelukkig consequent buiten beeld gehouden door de NOS (hoewel dat bij Bouwmeester niet anders kon).
Klopt, maar Rijsselberghe voer wel op een camerabaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:26 schreef cptmarco het volgende:
[..]
was dat niet omdat niet alle zeil/surfonderdelen via camera's gevolgd wordt???
Volgende week maandag ongeveer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:06 schreef Jason22 het volgende:
Maar ik denk wel dat ze de medalraces zullen uitzenden.
Maar hij heeft al heel veel pech gehad in zijn leven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:30 schreef TheArt het volgende:
Tuurlijk Van Galen, omdat je direct na de start materiaalpech hebt, zou je opnieuw moeten starten
Sjezus, is die Van Galen nog steeds als 'kenner' van alle sporten daar in de studio?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:30 schreef TheArt het volgende:
Tuurlijk Van Galen, omdat je direct na de start materiaalpech hebt, zou je opnieuw moeten starten
Hij schatte de kansen van LL wel realistisch in. Dat vond ik al heel wat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sjezus, is die Van Galen nog steeds als 'kenner' van alle sporten daar in de studio?
Ja, doet de hele 1ste week. Daarna komt er iemand anders, al weet ik zo niet meer wiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sjezus, is die Van Galen nog steeds als 'kenner' van alle sporten daar in de studio?
Moet toch iemand uit de atletiek zijn?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, doet de hele 1ste week. Daarna komt er iemand anders, al weet ik zo niet meer wie
Nee, hij doet het 2 weken langquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:35 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Moet toch iemand uit de atletiek zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |