Wel stoer van hem dat ie niet haptquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je 11 jarige zusje je vriendin noemen
maar technisch blijven labels mappen en is het dus technisch erg onhandig (een bericht met 2 labels zal vermoedelijk dubbel voorkomen in een IMAP connectie naar je server toe, en kost dan in princiepe meer ruimte)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Labels zijn flexibele mappen. Labels zijn beter dan mappen. Mappen zuigen hard. Mappen zijn eigenlijk gewoon vies. Pedofielen en terroristen gebruiken mappen.
Waarom zou dat in principe meer ruimte kosten? Volgens mij werken labels net zoals snelkoppelingen op je desktop: het programma (het mailbericht) neemt ruimte in en de snelkoppelingen (labels) naar dat programma nemen slechts enkele bytes aan ruimte in.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:33 schreef mschol het volgende:
[..]
maar technisch blijven labels mappen en is het dus technisch erg onhandig (een bericht met 2 labels zal vermoedelijk dubbel voorkomen in een IMAP connectie naar je server toe, en kost dan in princiepe meer ruimte)
Vertel, waarom is dat slecht?quote:daarnaast hoef ik items niet 2x te labelen om het op te bergen, dit doe ik 1x en ik weet vervolgens altijd waar wat staat.. dat je er 2 nodig hebt is eigenlijk gewoon slecht..
klopt, maar alles wat lijkt op windows 8 heb ik iets van "ieuw" (ben niet echt een metro fanaat)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:32 schreef zarGon het volgende:
Het ziet er toch juist strak uit door Windows 8?
Wen er maar aan. Dit is Microsoft's nieuwe filosofie. Een enkel ontwerp dat voor alle apparaten geschikt is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:27 schreef mschol het volgende:
ik moet zeggen ziet er strak en snel uit, wel een beetje jammer van de windows 8 invloed in de interface
ach, ik gebruik hotmail adres in princiepe toch alleen voor MSN en kom voor de rest inprinciepe nooit op de webdienstquote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Dit is Microsoft's nieuwe filosofie. Een enkel ontwerp dat voor alle apparaten geschikt is.
Wait!!! Whut? MSN?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, ik gebruik hotmail adres in princiepe toch alleen voor MSN en kom voor de rest inprinciepe nooit op de webdienst
chatten?quote:
Ditoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:18 schreef Xetran het volgende:
ik was er lekker vroeg bij dus ik heb nu wel een mooi @outlook.com adresje
Hangt ervan af, mijn sportmasseur heeft een gmail-adres, geen punt. Voor autoreparaties of een makelaar zou ik dat niet doen, nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef twiFight het volgende:
Wat ik wél 'not done' vind, is als bedrijven hotmail gebruiken als primair contact. jdeboerautoreparaties@hotmail.com wekt bij mij geen vertrouwen.
Yup!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:52 schreef Devv het volgende:
Ik vind de Metro interface eigenlijk wel mooi. Het zakelijke en minimalistische karakter heeft wel wat.
Ja, zo heet die functie in Gmail.quote:
Omdat log. Omdat verneukt door reclame en troep.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:37 schreef McCandless het volgende:
[..]
Ja, zo heet die functie in Gmail.
En wat mij betreft is MSN nog steeds heel handig, ik snap eigenlijk niet waarom iedereen daar massaal van afstapt zodra ze de puberteit gepasseerd zijn.
Tja, reclame vind je bij elk online product dat succesvol is, kijk maar hier op Fok!. Maar als er een beter alternatief is voor MSN dan hoor ik het graag natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat log. Omdat verneukt door reclame en troep.
ik bedoelde "Chat je nog?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:37 schreef McCandless het volgende:
[..]
Ja, zo heet die functie in Gmail.
En wat mij betreft is MSN nog steeds heel handig, ik snap eigenlijk niet waarom iedereen daar massaal van afstapt zodra ze de puberteit gepasseerd zijn.
Ik gebruik MSN nog wel eens om snel wat informatie/bestanden uit te wisselen, veelal werkgerelateerd. Of dat onder chatten geschaard moet worden laat ik aan jou over.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |