Ik laat mijn mail hosten door google (apps) en die zijn erg goed in spam filteren moet ik zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:36 schreef koelants het volgende:
[..]
catch all
Al heeft het wel nadelen als je grote sites host met veel gebruikers. je ontvangt nu gewoon alle spam die je maar kan wensen omdat alles bereikbaar is via mail.
Was jij dat met wie ik het laatst daarover had gehad dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik laat mijn mail hosten door google (apps) en die zijn erg goed in spam filteren moet ik zeggen.
Nee heb dat niet recentelijk besproken op fok. Maar waar loop je vast?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:39 schreef koelants het volgende:
[..]
Was jij dat met wie ik het laatst daarover had gehad dan?
Maar ik krijg het niet voor elkaar met google apps
Die hele aanmeldpagina voor die shit kan ik niet vindenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee heb dat niet recentelijk besproken op fok. Maar waar loop je vast?
Joh, dat kon 20 jaar geleden ook. Er is niets speciaals aan een eigen domein. Ook de naam niet. Ja, je kunt jeroen@jeroendeboer.nl doen, maar net zo goed jeroendeboer@hotmail.com etc. (mits nog beschikbaar). In beide gevallen moet je iets kiezen dat voor de @ staat en in beide gevallen kun je daar een compleet sneue kinderachtige breezernaam neerzetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Droeftoeter. Oke. Waar heb ik dat nou weer aan verdiend?
[..]
Als je jeroendeboer.nl hebt dan kan je zelf oneindige addressen verzinnen. Iets wat op je CV goed staat (jeroen@jeroendeboer.nl) of iets waarmee je je steevast op websites aanmeld waarvan je verwacht junk te krijgen (junk@jeroendeboer.nl), etc...
sterker nog. Je kan het zo instellen dat alles naar 1 inbox gaat wat iemand ook voor de @ intypt.
dudequote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef koelants het volgende:
[..]
Die hele aanmeldpagina voor die shit kan ik niet vinden(voor dat mail gebeuren)
Moet er voor betalen
Daar zul je mij ook niet snel een dienst van zien afnemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef twiFight het volgende:
[..]
Joh, dat kon 20 jaar geleden ook. Er is niets speciaals aan een eigen domein. Ook de naam niet. Ja, je kunt jeroen@jeroendeboer.nl doen, maar net zo goed jeroendeboer@hotmail.com etc. (mits nog beschikbaar). In beide gevallen moet je iets kiezen dat voor de @ staat en in beide gevallen kun je daar een compleet sneue kinderachtige breezernaam neerzetten.
Wat ik wél 'not done' vind, is als bedrijven hotmail gebruiken als primair contact. jdeboerautoreparaties@hotmail.com wekt bij mij geen vertrouwen.
MX records aanmaken dat kan ik allemaal wel, maar je moet ervoor betalen toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
dude
http://www.google.com/intl/nl/enterprise/apps/business/
Er staan ook instructies ergens voor het aanpassen/aanmaken van MX records enzo.
Waar zeg ik dat dat 20 jaar geleden niet kon? Lang niet iedereen doet het en het is relatief ingewikkeld om op te zetten. Dat is ook het punt in dat plaatje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef twiFight het volgende:
[..]
Joh, dat kon 20 jaar geleden ook. Er is niets speciaals aan een eigen domein. Ook de naam niet.
Ik vind het persoonlijk veel mooier / professioneler staan. En je hebt meer opties op technisch niveau om er mee te spelen.quote:Ja, je kunt jeroen@jeroendeboer.nl doen, maar net zo goed jeroendeboer@hotmail.com etc. (mits nog beschikbaar). In beide gevallen moet je iets kiezen dat voor de @ staat en in beide gevallen kun je daar een compleet sneue kinderachtige breezernaam neerzetten.
Inderdaad.quote:Wat ik wél 'not done' vind, is als bedrijven hotmail gebruiken als primair contact. jdeboerautoreparaties@hotmail.com wekt bij mij geen vertrouwen.
Nee hoor, iz gratiez.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:43 schreef koelants het volgende:
[..]
MX records aanmaken dat kan ik allemaal wel, maar je moet ervoor betalen toch?
Dat is mijn probleem, dat vind ik zonde als ik zelf al beschik over een mailclient
Hotmail had ook zo'n dienst en dat is/was gratis
Zie het nu ook inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee hoor, iz gratiez.
Je moet betalen als je meer dan 5 verschillende mensen hun e-mail wil laten hosten binnen je domein denk ik.
Wist niet dat zij ook zulke diensten aanbieden. Maar als ik zo kijk naar die pleurishoeveelheid spam in mijn oude hotmail account altijd pas ik toch maar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:46 schreef koelants het volgende:
[..]
Zie het nu ook inderdaad
Maar dan zou ik het eerder via Hotmail doen aangezien je daar oneindig gratis aliassen kan aanmaken.
Je kan er dan ook in principe een eigen hotmaildienst van maken
De + bij Gmail.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als je jeroendeboer.nl hebt dan kan je zelf oneindige addressen verzinnen. Iets wat op je CV goed staat (jeroen@jeroendeboer.nl) of iets waarmee je je steevast op websites aanmeld waarvan je verwacht junk te krijgen (junk@jeroendeboer.nl), etc...
Dat is ook de reden dat ik dat ook niet deed toen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wist niet dat zij ook zulke diensten aanbieden. Maar als ik zo kijk naar die pleurishoeveelheid spam in mijn oude hotmail account altijd pas ik toch maar.
Cool. Dat kende ik nog niet!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
De + bij Gmail..
mailadres+junk@gmail.com voor junkmail, mailadres+fok@gmail.com voor mailtjes van FOK!, mailadres+facebook@gmail.com voor mailtjes van Facebook enzovoorts..
https://domains.live.com/ is hetgene ik bedoelde zojuist.quote:
Nu is het nog snel, maar dat was Hotmail vroeger ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:50 schreef zarGon het volgende:
Net even aangemeld met mijn Hotmail-account. Moet zeggen dat het er mooi uitziet. Clean en snel. Maar daar is ook alles mee gezegd..
De . is een andere coole feature van Gmail. mailadres@gmaill.com is hetzelfde als mail.adres@gmail.com is hetzelfde als m.ail.ad.re.s@gmail.com.quote:
Ah. En het weerhoud andere mensen er van om jouw naam maar dan met een stiekem puntje ergens te registreren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
De . is een andere coole feature van Gmail. mailadres@gmaill.com is hetzelfde als mail.adres@gmail.com is hetzelfde als m.ail.ad.re.s@gmail.com.
Wat het voordeel ervan is? Websites zien dat als verschillende accounts, waardoor je je dus met eenzelfde mailadres vaker kunt registreren. Heb je geen tweede account of iets dergelijks voor nodig en al het mail komt binnen in dezelfde mailbox.
Maar wat als puk dan pukvanvliet@gmail,com registreert en een andere puk, puk.van.vliet@gmail.com ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
De . is een andere coole feature van Gmail. mailadres@gmaill.com is hetzelfde als mail.adres@gmail.com is hetzelfde als m.ail.ad.re.s@gmail.com.
Wat het voordeel ervan is? Websites zien dat als verschillende accounts, waardoor je je dus met eenzelfde mailadres vaker kunt registreren. Heb je geen tweede account of iets dergelijks voor nodig en al het mail komt binnen in dezelfde mailbox.
puk.van.vliet@gmail.com is al in gebruik genomen door pukvanvliet@gmail.com. Zo slim is Gmail natuurlijk wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:54 schreef koelants het volgende:
[..]
Maar wat als puk dan pukvanvliet@gmail,com registreert en een andere puk, puk.van.vliet@gmail.com ?
dat is onzin... ik weet zeker dat als ik nu k.oelants@gmail.com registreer dat dat gewoon kanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
puk.van.vliet@gmail.com is al in gebruik genomen door pukvanvliet@gmail.com. Zo slim is Gmail natuurlijk wel..
Doe je best.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:56 schreef koelants het volgende:
[..]
dat is onzin... ik weet zeker dat als ik nu k.oelants@gmail.com registreer dat dat gewoon kan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |