JA FUCKquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ben ik al weer aangekleed. Want de buurman.
Euhm.. omdat even naar boven resulteerde in net wakker schrikkenquote:
Nooit klaar met stathamquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
Haha klaar met statham?. Hij heeft nogal wat films
Schandaligquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Euhm.. omdat even naar boven resulteerde in net wakker schrikken
En je komt ook al niet naar de meet waar je me nakend kunt zien.quote:
Mja. Soms ben ik net een kerel enzoquote:
hmm.. k denk er ook nog maar een keer over naquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je komt ook al niet naar de meet waar je me nakend kunt zien.
Zwaar dit.
Ja wrijf het nog maar even extra in dat ik een meet mis met toffe mensen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je komt ook al niet naar de meet waar je me nakend kunt zien.
Zwaar dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik val niet zomaar in slaapquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja. Soms ben ik net een kerel enzo
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja wrijf het nog maar even extra in dat ik een meet mis met toffe mensen.We maken wel opnames voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
euhm.. nooit klaar als in, blijf het toch graag kijkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet "alles" van Statham gezien hebben
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. k denk er ook nog maar een keer over na
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja wrijf het nog maar even extra in dat ik een meet mis met toffe mensen.Jij gaat op vakantie. Dat is ook enorm tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar misschien daarna, bij Myr?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ben niet zo angstig voor wat er om me heen gebeurdquote:
Ohh kijk eens aan!quote:
kloptquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jij gaat op vakantie. Dat is ook enorm tof.
Maar misschien daarna, bij Myr?
Hij is ook echt een baas. Cellular al gezien?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm.. nooit klaar als in, blijf het toch graag kijken
Leuk dat je er ook bij bent!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
klopt
Dat is toevallig het enige weekend dat ik thuis ben, maar ik moet nog even kijken hoe of wat.
We houden het wel op fuchsiaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:06 schreef Watertornado het volgende:
Maar Flippiee ben je er nu uit over welke kleuren die Fernandesblikjes hebben?
quote:
Expect the unexpectedquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben niet zo angstig voor wat er om me heen gebeurd
euhm.. *download*quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hij is ook echt een baas. Cellular al gezien?
ach man, ik word wakker met karateskillz enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |