JA FUCKquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ben ik al weer aangekleed. Want de buurman.
Euhm.. omdat even naar boven resulteerde in net wakker schrikkenquote:
Nooit klaar met stathamquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
Haha klaar met statham?. Hij heeft nogal wat films
Schandaligquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Euhm.. omdat even naar boven resulteerde in net wakker schrikken
En je komt ook al niet naar de meet waar je me nakend kunt zien.quote:
Mja. Soms ben ik net een kerel enzoquote:
hmm.. k denk er ook nog maar een keer over naquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je komt ook al niet naar de meet waar je me nakend kunt zien.
Zwaar dit.
Ja wrijf het nog maar even extra in dat ik een meet mis met toffe mensen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je komt ook al niet naar de meet waar je me nakend kunt zien.
Zwaar dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik val niet zomaar in slaapquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja. Soms ben ik net een kerel enzo
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja wrijf het nog maar even extra in dat ik een meet mis met toffe mensen.We maken wel opnames voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
euhm.. nooit klaar als in, blijf het toch graag kijkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet "alles" van Statham gezien hebben
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. k denk er ook nog maar een keer over na
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja wrijf het nog maar even extra in dat ik een meet mis met toffe mensen.Jij gaat op vakantie. Dat is ook enorm tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar misschien daarna, bij Myr?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ben niet zo angstig voor wat er om me heen gebeurdquote:
Ohh kijk eens aan!quote:
kloptquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jij gaat op vakantie. Dat is ook enorm tof.
Maar misschien daarna, bij Myr?
Hij is ook echt een baas. Cellular al gezien?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm.. nooit klaar als in, blijf het toch graag kijken
Leuk dat je er ook bij bent!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
klopt
Dat is toevallig het enige weekend dat ik thuis ben, maar ik moet nog even kijken hoe of wat.
We houden het wel op fuchsiaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:06 schreef Watertornado het volgende:
Maar Flippiee ben je er nu uit over welke kleuren die Fernandesblikjes hebben?
quote:
Expect the unexpectedquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben niet zo angstig voor wat er om me heen gebeurd
euhm.. *download*quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hij is ook echt een baas. Cellular al gezien?
ach man, ik word wakker met karateskillz enzoquote:
Ja ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach man, ik word wakker met karateskillz enzo
met mn wolverine nagels is het best gevaarlijk..quote:
Hehe, crank, blitz, 13, the expendables, killer elite, lock stock and 2 smoking barrels, snatch, safe, the bank job etc. wel?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm.. *download*
jaaa natuuuurlijk
ja die welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hehe, crank, blitz, 13, the expendables, killer elite, lock stock and 2 smoking barrels, snatch, safe, the bank job etc. wel?
Ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met mn wolverine nagels is het best gevaarlijk..
Cellular dan nog even kijken, imho de moeite waard.quote:
Alleen een drankje? Dat is het overwegen waardquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kunnen we die samen onder het genot van een drankje terugkijken![]()
hij staat te downloadenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Cellular dan nog even kijken, imho de moeite waard.
Snap ikquote:
Weet jij zo wie ik bedoel als ik een typische Engelse hooligan bedoel die bij mijn weten vooral im comedies speelt? Kale gast, maar ik kan er niet op komen, zat in road trip denk ik en nog wat films. Altijd grof gebekt.quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dat doodse dat je dit weekend hebt gezien was een act natuurlijk
De onaangepaste versiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen een drankje? Dat is het overwegen waard
bij typische Engelse Hooligan denk ik altijd aan Vinnie Jones.. maar die zal je zelf ook wel kunnen bedenken en die zat volgens mij ook niet in road trip.. dus hier, zoek en gij zult vinden:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Weet jij zo wie ik bedoel als ik een typische Engelse hooligan bedoel die bij mijn weten vooral im comedies speelt? Kale gast, maar ik kan er niet op komen, zat in road trip denk ik en nog wat films. Altijd grof gebekt.
Maar ik weet het juist niet zeker dus ga ik Vinnie Jones eest checken. Was een MAN U fan geloof ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij typische Engelse Hooligan denk ik altijd aan Vinnie Jones.. maar die zal je zelf ook wel kunnen bedenken en die zat volgens mij ook niet in road trip.. dus hier, zoek en gij zult vinden:
http://www.imdb.com/title/tt0215129/fullcredits#cast
Het staat op zn imdbsite.. Hij zat in Road Tripquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:25 schreef Rafeiro het volgende:
Je bracht me aan het twijfelen![]()
Maar denk idd dat hij het was, wel in een andere film waarin ik hem echt tof vond
Misschien kan je dat samen met Roy uitvinden.. Die is uit de kast gekomen, maar er weer ingekropen nmlk..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
Er zijn eigenlijk bijzonder weinig vrouwelijke actrices waar ik met veel plezier naar kijk (als je de tieten even buiten beschouwing laat). Ben ik nu homo?
Wat ben je toch een schatje hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien kan je dat samen met Roy uitvinden.. Die is uit de kast gekomen, maar er weer ingekropen nmlk..
Zie.. Ik denk wel aan jequote:
Nah niks tegen Roy hoor maar ik word niet echt geil van een piemelquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien kan je dat samen met Roy uitvinden.. Die is uit de kast gekomen, maar er weer ingekropen nmlk..
quote:
Best wat overlap met stathamquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het staat op zn imdbsite.. Hij zat in Road Trip
http://www.imdb.com/name/nm0005068/
Jup.. Vinnie is ook wel een held hoorquote:
quote:
Niet? Dan ben je geen homo denk ik..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah niks tegen Roy hoor maar ik word niet echt geil van een piemel
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nou gewoon, dat je denkt van: was roy maar hierquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Niet op de manier die jij bedoeld.. denk ik
er is maar 1 dawgquote:
Waarom doe je dit nou!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup.. Vinnie is ook wel een held hoor
Alleen wanneer ik gruwelijk de behoefte heb om iemand te breken.. En bonbonbloc is niet mijn favo chocosoort.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou gewoon, dat je denkt van: was roy maar hier![]()
en dat je dan zo een pak bonbonbloc wegknauwt.
Mentaal of physiek?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen wanneer ik gruwelijk de behoefte heb om iemand te breken.. En bonbonbloc is niet mijn favo chocosoort.
Doe maar weer zo stoerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen wanneer ik gruwelijk de behoefte heb om iemand te breken.. En bonbonbloc is niet mijn favo chocosoort.
Je vroeg eromquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Waarom doe je dit nou!
Nu moet ik dwangmatig hier weer helemaal induiken
Gelukkig loop ik met de series redelijk "on par" maar damn.
Mentaal natuurlijk.. Fysiek zou ik m ook wel aankunnen, maar dan krijgt hij weer andere ideeen enzo omdat er toevallig tetten aan zittenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mentaal of physiek?
Je hebt diverse soorten, gemaakt door en voor vrouwen![]()
quote:
Lieve schat, binnen een minuut lig je vastgebondenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mentaal natuurlijk.. Fysiek zou ik m ook wel aankunnen, maar dan krijgt hij weer andere ideeen enzo omdat er toevallig tetten aan zitten
Je kunt zijn poot draaien en breken natuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mentaal natuurlijk.. Fysiek zou ik m ook wel aankunnen, maar dan krijgt hij weer andere ideeen enzo omdat er toevallig tetten aan zitten
Ik bijt. En hard ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve schat, binnen een minuut lig je vastgebonden
Ik pak je bij je neuspiercing zodat je niet weg kan kijken en zeg: Bleh!quote:
Dat laatste klinkt leuker.. maar ik denk dat ik dat beter in een panty kan doen.. Valt het niet zo snel uit..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt zijn poot draaien en breken natuurlijk
Dat laat wel sporen na jammer genoeg. Je kunt beter een stuk zeep in een handoek wikkelen en keihard op zijn maag meppen
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik pak je bij je neuspiercing zodat je niet weg kan kijken en zeg: Bleh!
oh ja,
* Rafeiro steekt zijn tong uit.
Handoek werkt prima, in battlestar galactie doen ze het voorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt leuker.. maar ik denk dat ik dat beter in een panty kan doen.. Valt het niet zo snel uit..
Daarover.. had je nog gezocht?quote:
Ik ken mijn lompheid en de rekbaarheid van een pantyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Handoek werkt prima, in battlestar galactie doen ze het voor![]()
![]()
. Doet gruwelijk veel pijn en laat nagenoeg geen sporen achter
Wehehe ben je zo lomp ja. Zo lomp dat je er een wokkel van draait?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ken mijn lompheid en de rekbaarheid van een panty
* Good.vs.Evil duwt het doekje in muhahaha's eigen snuffert..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey GvsE, ruik eens aan dit doekje *rijkt doekje aan*.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb een mail gestuurd, maar nog geen antwoord gehad
lomper dan ik kom je ze zelden tegen..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe ben je zo lomp ja. Zo lomp dat je er een wokkel van draait?![]()
Niks daarvan!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
* Good.vs.Evil duwt het doekje in muhahaha's eigen snuffert..
Ja. Die tongpiercing was best hard..quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lomper dan ik kom je ze zelden tegen..
quote:
uhm uhm.. zoveel.. maar nooit zoveel geldquote:
Beroof een bankquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm uhm.. zoveel.. maar nooit zoveel geld
Zal over mijn hart strijken en je het tegen inkoopprijs leverenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm uhm.. zoveel.. maar nooit zoveel geld
Dat bank beroven staat op het lijstje, maar weinig echte helden die het werk voor me willen doen..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beroof een bank
Verkoop je kontje achter het station
Ga dealen
Zoveel oplossingen
Held..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal over mijn hart strijken en je het tegen inkoopprijs leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |