abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:34:21 #1
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_114920091
Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:34:31 #2
361691 DeJori
pi_114920104
:6
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_114920144
Hoi ik ben er even :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:35:25 #4
361691 DeJori
pi_114920159
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:35 schreef bijdehand het volgende:
Hoi ik ben er even :')
Hoeveel orcs zijn er al dood?
pi_114920241
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:35 schreef DeJori het volgende:

[..]

Hoeveel orcs zijn er al dood?
Ik was een film aan het kijken. Orcs Must Die is niet leuk voor uren :P

Ik kwam vanochtend jouw vriend nog tegen :') Jeweetwel, naar wiens volk een schnitzel is vernoemd en wiens vader de nieuwe Vader Abraham is.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_114920244
Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik morgen meer als 20 zwarte zie langslopen ik naar huis ga. Op de een of andere manier roept bij mij dat een berg agressie op niet normaal. :(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:37:48 #7
361691 DeJori
pi_114920281
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik was een film aan het kijken. Orcs Must Die is niet leuk voor uren :P

Ik kwam vanochtend jouw vriend nog tegen :') Jeweetwel, naar wiens volk een schnitzel is vernoemd en wiens vader de nieuwe Vader Abraham is.
Haha, zei 'ie nog iets?
pi_114920323
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:37 schreef DeJori het volgende:

[..]

Haha, zei 'ie nog iets?
'Hoi' en 'houdoe'. Dat was precies wat ik tegen hem zei :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik morgen meer als 20 zwarte zie langslopen ik naar huis ga. Op de een of andere manier roept bij mij dat een berg agressie op niet normaal. :(
Groot gelijk, Ingrid!
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:39:45 #9
77609 AapO
Buurtninja
pi_114920375
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:37 schreef BarrieButsers het volgende:
racist :P
pi_114920383
Ingrid ja :')
pi_114920429

Verwesterd. Kunnen geen Nederlands en Steenkolenengels :')
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:41:21 #12
77609 AapO
Buurtninja
pi_114920467
pi_114920493

V.l.n.r.: Mr Hankey in een hoodie, mr. Angry Nigger en Tom de krantenjongen
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:42:52 #14
361691 DeJori
pi_114920567
Gaat goed hier _O-
pi_114920613
Nee prima, normaal kan ik het in het dagelijks leven nog hendelen. Maar nu lopen ze om de paar seconden bellend in hun kuttaal langs. Of met hoofddoekjes. En niet een nee al die vrouwen. Zelfs met de rolgordijnen dicht zie ik nog van die zwarte schimmen langs lopen.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:44:22 #16
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_114920650
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Nee prima, normaal kan ik het in het dagelijks leven nog hendelen. Maar nu lopen ze om de paar seconden bellend in hun kuttaal langs. Of met hoofddoekjes. En niet een nee al die vrouwen. Zelfs met de rolgordijnen dicht zie ik nog van die zwarte schimmen langs lopen.
:')_!

Sorry Barbar.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_114920678
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:45:03 #18
361691 DeJori
pi_114920693
Ik ga stuk hier
pi_114920801

Hehehehe
pi_114921158
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]

Verwesterd. Kunnen geen Nederlands en Steenkolenengels :')
_O-
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:53:44 #21
361691 DeJori
pi_114921244
Barrie, zit je daar ook echt op de begane grond bij een raam ofzo?
pi_114921453
Ja. Eerste paar ramen zijn van de receptie. Daarna zit ik.
pi_114921524
Wat grappig :D
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:58:38 #24
361691 DeJori
pi_114921532
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja. Eerste paar ramen zijn van de receptie. Daarna zit ik.
Dan zitten ze dus recht onder je raam toch? :P
pi_114921699
Nee ander gebouw gelukkig. Al chillen ze hem wel hier voor het raam maar liggen ze er thank god niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')