Zoals het echte Glanerbruggers betaamtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, schande.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:24 schreef norich het volgende:
Nou nou Tukker, kon dat niet wat sneller. Duurde mie lang
Ja, dat zei je gisteravond ook al.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:24 schreef norich het volgende:
Nou nou Tukker, kon dat niet wat sneller. Duurde mie lang
Fuck met de één, dan fuckt het hele dorp terugquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals het echte Glanerbruggers betaamt.
Ik snap oe wa, van Hen wil je zo lang mogelijk genietenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, dat zei je gisteravond ook al.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toen stond ik er ook al niet meer in *huilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen stond ik er ook al niet meer in *huilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij een moppenboek uit het jaar nul of zo?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:29 schreef Kreator het volgende:
Zet een paar wielen onder Glanerbrug en je hebt een woonwagenkamp.
Ja, nu ze nog enigzins neukbaar is. Zal niet lang meer duren...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik snap oe wa, van Hen wil je zo lang mogelijk genieten
Hij heeft de mop niet uitgevonden nee...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij een moppenboek uit het jaar nul of zo?
Romantisch milkshake drinken met een aardbeiensmaakquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Ja, als ze nu niet wat met me wil gaan drinken, dan weet ik het ook niet meer.
"I thought you didn't like strawberries!"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Romantisch milkshake drinken met een aardbeiensmaak
Ouwe Tukkertquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"I thought you didn't like strawberries!"
*wink*
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"I thought you didn't like strawberries!"
*wink*
Jij wilde zijn gaatjes niet vullen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
Zeg, ouwe rukker, heb ik toch m'n bed zelf nog op moeten maken, he.
Ja wen er maar vast aan, forever alone.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
Zeg, ouwe rukker, heb ik toch m'n bed zelf nog op moeten maken, he.
Wat heb je nou gezegd? Ik denk dat ze onderweg is naar het spoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja wen er maar vast aan, forever alone.
Arme trein.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat heb je nou gezegd? Ik denk dat ze onderweg is naar het spoor
Ja, naar Utrecht. Dan hebben de meeste mensen er last vanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat heb je nou gezegd? Ik denk dat ze onderweg is naar het spoor
Egoïst.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, naar Utrecht. Dan hebben de meeste mensen er last van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He, je kan veel van mij zeggen, maar ik ben wel eerlijkquote:
Eigenlijk mag dat niet, dus ssssst.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, komt ze ook nog eens buiten de omheining.
Nice.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, je kan veel van mij zeggen, maar ik ben wel eerlijk.
Je denkt soms dat je de enige bent hè?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, je kan veel van mij zeggen, maar ik ben wel eerlijk.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, komt ze ook nog eens buiten de omheining.
....ik heb geneukt met een 53 jarige dikzakvent...?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk ben ik best wel bang dat ik forever alone ga zijn. Ik ben niet lief, leuk, grappig of knap
. Het tegenovergestelde eigenlijk. En dan ook nog eens een vent! Van 53! En 180 kilo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |