Zoals het echte Glanerbruggers betaamtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, schande.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:24 schreef norich het volgende:
Nou nou Tukker, kon dat niet wat sneller. Duurde mie lang
Ja, dat zei je gisteravond ook al.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:24 schreef norich het volgende:
Nou nou Tukker, kon dat niet wat sneller. Duurde mie lang
Fuck met de één, dan fuckt het hele dorp terugquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals het echte Glanerbruggers betaamt.
Ik snap oe wa, van Hen wil je zo lang mogelijk genietenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, dat zei je gisteravond ook al.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toen stond ik er ook al niet meer in *huilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen stond ik er ook al niet meer in *huilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij een moppenboek uit het jaar nul of zo?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:29 schreef Kreator het volgende:
Zet een paar wielen onder Glanerbrug en je hebt een woonwagenkamp.
Ja, nu ze nog enigzins neukbaar is. Zal niet lang meer duren...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik snap oe wa, van Hen wil je zo lang mogelijk genieten
Hij heeft de mop niet uitgevonden nee...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij een moppenboek uit het jaar nul of zo?
Romantisch milkshake drinken met een aardbeiensmaakquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Ja, als ze nu niet wat met me wil gaan drinken, dan weet ik het ook niet meer.
"I thought you didn't like strawberries!"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Romantisch milkshake drinken met een aardbeiensmaak
Ouwe Tukkertquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"I thought you didn't like strawberries!"
*wink*
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"I thought you didn't like strawberries!"
*wink*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |