Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Ik merk wel dat het mijn rustdag is, want scherp ben ik niet.
Ik gooi een zak chips op mijn stoel, pak nog iets anders en ga vervolgens met een grote plof zitten. Schrik me de pleuris van een knal, kijk op mijn stoel en zie de zak chips liggen. Zo'n gezicht trok ik
Ik gooi een zak chips op mijn stoel, pak nog iets anders en ga vervolgens met een grote plof zitten. Schrik me de pleuris van een knal, kijk op mijn stoel en zie de zak chips liggen. Zo'n gezicht trok ik
Dat is vooral omdat je geen chips moet gaan zitten snaaien. Zie het als een teken.
O help, er wil op Endomondo iemand vriendjes worden die hier in de buurt woont. En het is een hele grote sportieve afrikaanse man die er erg vriendelijk uit ziet, en hij loopt ook nog eens óngeveer mijn tempo (al heeft hij wel aardig wat snelle lopen ook) maar ik zit niet echt te wachten op 'n loopmaatje maar wellicht wil hij dat wel als ik 'm accepteer als vriend en en en *paniek*
Het is dat het hardlopen een bewijs is dat ik van m'n zolderkamer kom, maar anders! ___!
Op dinsdag 31 juli 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende: O help, er wil op Endomondo iemand vriendjes worden die hier in de buurt woont. En het is een hele grote sportieve afrikaanse man die er erg vriendelijk uit ziet, en hij loopt ook nog eens óngeveer mijn tempo (al heeft hij wel aardig wat snelle lopen ook) maar ik zit niet echt te wachten op 'n loopmaatje maar wellicht wil hij dat wel als ik 'm accepteer als vriend en en en *paniek*
Het is dat het hardlopen een bewijs is dat ik van m'n zolderkamer kom, maar anders! ___!
run Moblo run...!!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op dinsdag 31 juli 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende: O help, er wil op Endomondo iemand vriendjes worden die hier in de buurt woont. En het is een hele grote sportieve afrikaanse man die er erg vriendelijk uit ziet, en hij loopt ook nog eens óngeveer mijn tempo (al heeft hij wel aardig wat snelle lopen ook) maar ik zit niet echt te wachten op 'n loopmaatje maar wellicht wil hij dat wel als ik 'm accepteer als vriend en en en *paniek*
Gewoon accepteren en als hij vraagt of jullie loopmaatjes worden zeg je gewoon nee dank je wel ik train het liefste alleen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Gewoon accepteren en als hij vraagt of jullie loopmaatjes worden zeg je gewoon nee dank je wel ik train het liefste alleen.
Ja, maar ik heb ingesteld dat alleen vrienden m'n looproute kunnen zien en wil dat ook eigenlijk zo houden voor mensen die ik in het echt niet ken én die in de buurt wonen
*kras*
Ik laat 'm nog wel even staan, de uitnodiging. Ik denk er nog even over na
Op dinsdag 31 juli 2012 21:28 schreef motorbloempje het volgende: Ik wil trouwens binnenkort 's een coopertest gaan lopen, puur 12 minuten en dan stoppen, op redelijk vol vermogen, eens zien waar dat me brengt!
Een coopertest loop je niet op redelijk vol vermogen, maar op vol vermogen. Compleet kapot gaan.
Op dinsdag 31 juli 2012 21:28 schreef motorbloempje het volgende: Ik wil trouwens binnenkort 's een coopertest gaan lopen, puur 12 minuten en dan stoppen, op redelijk vol vermogen, eens zien waar dat me brengt!
inderdaad leuk om een keer te doen MoBlo,12 minuten vol gas zonder dat je daarna verder moet en je dus alles kunt geven tijdens die 12minuten
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Dito. 12 minuten kapot gaan, kijken of ik m'n huidige record van 2.02km kan verbreken
drukke dag vandaag... werken, voor het eten nog een tempoloop er in proppen en dan 's avonds de AGM vna de brandweer. Ben een beetje uitvergardert de laatste tijd...waarom laat ik me ook overal voor strikken?
Een coopertest loop je niet op redelijk vol vermogen, maar op vol vermogen. Compleet kapot gaan.
Ik ben niet van plan om mezelf kapot te lopen, maar wel een paar tandjes bijschakelen, vooral omdat ik nog niet weet wat een 'vol vermogen' is wat ik 12 minuten uit kan houden zonder als een debiel te starten en dan na 6 minuten in te kakken. Als ik weet wát ik ongeveer kan dan kan ik altijd nog helemaal een keer kapot gaan of gewoon sowieso eens in de zoveel tijd kijken of er verbetering in zit. Eerst maar eens op 'redelijk vol vermogen'.
Op dinsdag 31 juli 2012 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende: drukke dag vandaag... werken, voor het eten nog een tempoloop er in proppen en dan 's avonds de AGM vna de brandweer. Ben een beetje uitvergardert de laatste tijd...waarom laat ik me ook overal voor strikken?
Je bent een geen-nee zeggert? Join the club.
Bij ons op kantoor kunnen ze er ook wat van. We hebben 3 vergaderhokken op de afdeling en 8 stuks in de algemene ruimte, en die dingen zitten altijd vol... Soms wordt er zelfs uitgeweken naar de kantine...:D