SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Neehee, niet in coolheidquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:01 schreef JanPiraat het volgende:
Zelfde als vorig jaar + 5 euro dan heb je overtroffen
serieus??quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:04 schreef Plastic_zak het volgende:
beach wnr gaan we naar de hoeren? Ik betaal voor je
Daarom kan je beter naar den haag gaan. Doublet of geleen gwn lange straat met veel ramen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:05 schreef JanPiraat het volgende:
In Utrecht staan ze allemaal in.woonboten
ik sta nog steeds voor de burger king hoor...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:37 schreef JanPiraat het volgende:
Morgen moet ik werken gewoon hoor ;___; dan ga ik niet weer proberen meet te houden die er niet komt omdat P_z nergens te bekennen is [ afbeelding ]
nog 1 uur en 18 minuten g, nog even geduldquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik sta nog steeds voor de burger king hoor...
:s lees je telefoon danquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:10 schreef leeell het volgende:
ben net thuis, stond tot 22:00 op jullie te wachten, hier word ik echt pissig om
het begint ook pas om 12 uur 's nachtsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:10 schreef leeell het volgende:
ben net thuis, stond tot 22:00 op jullie te wachten, hier word ik echt pissig om
watquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
het begint ook pas om 12 uur 's nachts
waar woont je huis dan?quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:21 schreef leeell het volgende:
ik ook, noord-uitgang richting camping de berekuil
treinen rijden niet meer, moet helaas thuis verblijven, volgende keer beterquote:
Zoals in de titel staat jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:27 schreef Plastic_zak het volgende:
morgen MIDDAG om 12:00 dan maar bij de mc op het station
Korea is geen weeabooland.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
lol koreanen verslagen door de duitsers
beat that weeaboos
rot opquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
lol koreanen verslagen door de duitsers
beat that weeaboos
alsof er uberhaupt een iemand komtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:29 schreef JanPiraat het volgende:
Ik kan er morgen rond uurtje of 2 zijn maar weetniet of ik doestuur wel een postduif
dan ga ik wel samen met beach rellenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:29 schreef JanPiraat het volgende:
Ik kan er morgen rond uurtje of 2 zijn maar weetniet of ik doestuur wel een postduif
ik neem aan dat je doelt op de niet verdiende overwinning gisterenquote:
Oh, ook niet leuk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tuulk nie, mensschuw tuig hier
o geen idee, zie het toevallig net over schermenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:31 schreef Beach het volgende:
[..]
ik neem aan dat je doelt op de niet verdiende overwinning gisteren
sry ik heb niet gekozen voor autismequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tuulk nie, mensschuw tuig hier
waz met je haarquote:
en men vind dat ik vreemd opkijk als ik zeg dat er een 'ouder vergunning' moeten krijgenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
schattig koppie, hoerenkledingen dat op die leeftijd..
Je peuter een naveltruitje aandoenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Moeten jij en Jan ons soms iets vertellen????quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kzag wel superschattige babykleertjes vandaag in de H&M bohhh
OMG KB IS ZWANGERquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga baby's maken met Jan dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hihiquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Moeten jij en Jan ons soms iets vertellen????
Inclusief oorbellenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:35 schreef Beach het volgende:
[..]
iddquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en men vind dat ik vreemd opkijk als ik zeg dat er een 'ouder vergunning' moeten krijgen
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je peuter een naveltruitje aandoen
Mijn god, als mijn kinderen er later zo bijlopen, steel ze van me alsjeblieft.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:35 schreef 2Happy4U het volgende:
niet dat ik dat ooit zeg want autisme maar ik weet hoe mensen denken
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:35 schreef Beach het volgende:
[..]
NIEEE.quote:
Ja, nee nog niet.quote:
Nee, zeker niet met Klip als vader, die laat dat al helemaal niet toe. Onze kinderen zullen altijd geweldig hip gekleed zijn. En waarschijnlijk smerig zijn omdat ze net zo handig zijn als wijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
idd
[..]best een goed idee
[..]!! Is goed bebe.
Al denk ik niet dat ze er zo bij gaan lopen.
[..]!
[..]
Nee hoor.Liepen er gewoon langs.
[..]
NIEEE.
[..]
Ja, nee nog niet.Eerst goede basis hebben ditdat.
Oh wat coolquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Megaquote is mega.
Jij mag mn baby platknuffelen Bloemps.
lekker hip, bloempje wordt wat later een pitjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, zeker niet met Klip als vader, die laat dat al helemaal niet toe. Onze kinderen zullen altijd geweldig hip gekleed zijn. En waarschijnlijk smerig zijn omdat ze net zo handig zijn als wij.
Oh oke, nou even wachten dan maar
Kunnen we doen ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:37 schreef 2Happy4U het volgende:
KB met mijn zusje dan kleertjes kopen? Is toch bijna hetzelfde.
Viespeuk.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, zeker niet met Klip als vader, die laat dat al helemaal niet toe. Onze kinderen zullen altijd geweldig hip gekleed zijn. En waarschijnlijk smerig zijn omdat ze net zo handig zijn als wij.
Oh oke, nou even wachten dan maar
Noem maar tijd en datum babs.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is een excommunicatie? Huh?
[..]
Kunnen we doen ja.
Wat leuk!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is een excommunicatie? Huh?
[..]
Kunnen we doen ja.
[..]
Viespeuk.
[..]Ben echt benieuwd hoe die belhamels eruit gaan zien enzo.
Lijkt me best leuk.
Een vriendin/exklasgenoot/whatever het ook van me is is vandaag bevallen van haar eerste dochtertjeeee.![]()
![]()
intensquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:40 schreef Beach het volgende:
hier badminton ned vs ijsland
http://nos.nl/os2012/play/14/
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ik ook jaVolgens mij krijg ik hele geschifte kinderen
En jullie kinderen krijgen prachtigmooi haar
Bohh. Dat worden knappe kinders.
quote:
Geschift betekent niet dat ze niet tof zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Gekkie doe normaal, jij en klips zijn tofff.
![]()
En ja dat haar zit wel goed geloof ik ja.
We houden contact goeeeed?
Sommige kinderen moeten gewoon in een ravijn gestort worden inderdaad, maar dat ligt dan toch vaak aan de ouders. Mijn kinderen worden natuurlijk reuzecool.quote:
Jij wordt zo'n moeder die alleen maar over je kleine kwijlbeestje kan praten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sommige kinderen moeten gewoon in een ravijn gestort worden inderdaad, maar dat ligt dan toch vaak aan de ouders. Mijn kinderen worden natuurlijk reuzecool.
muv van mijn zusjequote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij wordt zo'n moeder die alleen maar over je kleine kwijlbeestje kan praten.
Okee voor Ginny Wemel maken we een uitzondering.quote:
En dat is haar goed recht ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:44 schreef Beach het volgende:
[..]
En een sticker met 'baby on board' op haar auto.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]en alleen maar foto's en statussen op fb
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh god neequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]en alleen maar foto's en statussen op fb
gwn paupers verplicht steriliserenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:45 schreef leeell het volgende:
Ongecontroleerd kinderen mogen krijgen
goed leesvoer, slimme auteur
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gwn paupers verplicht steriliseren
al die haters, snap het nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:45 schreef leeell het volgende:
Ongecontroleerd kinderen mogen krijgen
goed leesvoer, slimme auteur
slaapquote:
quote:
Ik welquote:
Idd. Tot me 30e.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor de zekerheid dan maar niet vaginale seks.
ik ga daar ook maar niet aan doenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor de zekerheid dan maar niet vaginale seks.
Pil, anders morning after pil en als dat niet werkt abortus.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
en wat als het rubbertje per ongeluk scheurt
Als jij het bent maakt niet uit want je zaad is nog doder dan sugar lee hooper haar teennagelsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
en wat als het rubbertje per ongeluk scheurt
HAHAquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als jij het bent maakt niet uit want je zaad is nog doder dan sugar lee hooper haar teennagels
Dat is wel weer zoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik welMaar niet al te vroeg. Maar als je laat kinderen krijgt heb je ook echt zoveel meer kans op aangeboren afwijkingen e.d.
watquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als jij het bent maakt niet uit want je zaad is nog doder dan sugar lee hooper haar teennagels
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:49 schreef leeell het volgende:
ohja, mensen die geheel tegen abortus zijn
Zijn de mensen met 5 kinderenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:49 schreef leeell het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is wel weer zoik verlaag het tot 24
. Eerst goed werk, een man (doh) en een huis.
Woei allebei nog zo jong voor kinderen. Te bedenken dat de meeste ouders (vroeger) 27/28 waren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Ik riep altijd 25. Maar nu ben ik 21 en ik zie mezelf toch niet over 4 jaar al met een kind
sowieso is Klip dan pas 22
. Ik zie het wel
gristenen en ander religieus gespuisquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:49 schreef leeell het volgende:
immer terechte klachtquote:
Ja en daarvoor 15. Maar ik hoef ze nog niet hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Woei allebei nog zo jong voor kinderen. Te bedenken dat de meeste ouders (vroeger) 27/28 waren.
hihiquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gewoon een negertje adopteren en hem dan Roderick of Floris-Jan noemen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja en daarvoor 15. Maar ik hoef ze nog niet hoor
Ghehehequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon een negertje adopteren en hem dan Roderick of Floris-Jan noemen.
Dat weet ik nooitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:55 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk leuke kindernamen
quote:
Emmaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:55 schreef Snowbells het volgende:
A.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:55 schreef Snowbells het volgende:
Caesar of Jonnie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:55 schreef Snowbells het volgende:
Voor een jongen is Jason wel een leuke naamquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat weet ik nooitIk weet alleen namen die ik werkelijk vreselijk vind
Geertruida en Peter-Klaassen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:55 schreef Snowbells het volgende:
Dat zei ik ooit. Toen riep Klips: NEEEEE. GOD NEE.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Voor een jongen is Jason wel een leuke naam
Jeetje, John wel?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat zei ik ooit. Toen riep Klips: NEEEEE. GOD NEE.
Ik geloof niet dat dat m gaat worden
Bij Jason denk ik aan knappe jongens.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat zei ik ooit. Toen riep Klips: NEEEEE. GOD NEE.
Ik geloof niet dat dat m gaat worden
Ja, natuurlijkquote:
Jon-Snow dan maar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:57 schreef Snowbells het volgende:
Jullie krijgen blijkbaar allemaal neger/kamper kinderen
Zn piemel toch, long john hihi.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar dat mag niet. Zo mag ie de hond/kat/hamster noemen van me.
Vergeet Storm/Sterre niet. Zo heette de tweeling van een basisschooljuf van mequote:
Ahahaha, ik zal het m voorstellen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zn piemel toch, long john hihi.
Stormquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vergeet Storm/Sterre niet. Zo heette de tweeling van een basisschooljuf van me.
Serieus?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vergeet Storm/Sterre niet. Zo heette de tweeling van een basisschooljuf van me.
Jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stormik zou meteen een andere naam nemen.
Zal je niet vaak tegenkomen, denk dat je het over een paar jaar niet tegen zal komen dus zou kunnen werken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sansa is wel een coole naam. Of Cersei.
Dat gaat in Nederland niet werkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:00 schreef Snowbells het volgende:
Of ik geef ze coole Koreaanse namen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:01 schreef Bloempje. het volgende:
Ik geef ze in elk geval namen die je uitspreekt zoals je ze schrijftDat dat kind niet zijn hele leven iedereen hoeft te verbeteren.
/trauma's
Hoe vaak verkrachten ze jouw naam?quote:
Hoe heet je dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:01 schreef Bloempje. het volgende:
Ik geef ze in elk geval namen die je uitspreekt zoals je ze schrijftDat dat kind niet zijn hele leven iedereen hoeft te verbeteren.
/trauma's
Te erg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]hoe vaak verkrachten ze jouw naam?
Diane. En dat spreek je dus uit op z'n Engels: Daajen zegmaar. Niet DIEEEJAAANUUUHHH.quote:
Mooie naamquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Diane. En dat spreek je dus uit op z'n Engels: Daajen zegmaar. Niet DIEEEJAAANUUUHHH.
Grmbl.
Ja dat doet iedereenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mooie naamik zou het ook gewoon als diejanuh uitspreken
![]()
Heb ik niet? Ik ben gewoon nooit op msn?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
bloemps waarom heb je me van msn gegooid
Doe gewoon DM danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zo kan ik al mn nieuwe namen niet tegen je kwijt, behalve per dm maar dat is stom
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:05 schreef leeell het volgende:
tenminste vernoemd naar een van de best nummers ooit
Niet naar vernoemd, leuk liedje welquote:
Nee, mijn oma wilde mijn vader Diane noemen als het een meisje werd. Maar dan wel als DIEEJAANUUU. Maar dat vonden mijn ouders stom, maar Diane (zoals ik het dus) wel leuk. Dus tadaa. De andere keuze was Melissa, blij dat dat het niet geworden is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:09 schreef Beach het volgende:
vernoemd naar degene die tegen een Parijse pilaar reed?
Melissaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, mijn oma wilde mijn vader Diane noemen als het een meisje werd. Maar dan wel als DIEEJAANUUU. Maar dat vonden mijn ouders stom, maar Diane (zoals ik het dus) wel leuk. Dus tadaa. De andere keuze was Melissa, blij dat dat het niet geworden is.
Ben ik ook hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Melissaik denk dat je tevreden kan zijn.
secquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLL WAAROM BEN JE NIET MEER OP MSN
Mja je kan niet verwachten dat mensen het gelijk goed zeggen hehquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ben ik ook hoor. Ik vind mijn naam best oke. Alleen jammer dat niemand het gelijk goed zegt. Maar daar heb ik mee leren leven.
Neuh, doe ik ook nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mja je kan niet verwachten dat mensen het gelijk goed zeggen heh
Zo heet niemandquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Arie-Jan-Klaassen was het toch?
Bij deze noem ik mijn eerste kind zo, ongeacht geslacht.quote:
[Het Algemene Nachtbagger Topic] #244 Ik doe alleen maar FOK! op TVquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij deze noem ik mijn eerste kind zo, ongeacht geslacht.
Dat is nauwelijks nog leuk vind ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:22 schreef Bloempje. het volgende:
Ohja, nachtbagger, dat bestaat ook nog.
Ja, ik zie hetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks nog leuk vind ik.
quote:
Nee sorry.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
trusten bloemps ;8 hoi hocosmo!
http://imgur.com/dzgDj
doet die linkhet?
Wat lievvvquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe zie je er nu uit, voor de 58ste keer?!
kiek die jan dan in de OP haha awww
Geen zorgen pop, die heb ik allang opgeslagen in mijn folder.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
geen zin meer om die oude foto's op te zoeken
rip in sterktequote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:36 schreef leeell het volgende:
klopt , nog druk aan het tweaken met naadloze interface overlap van xp naar w7
waarom lachenquote:
ja, moest lachen om die opmerkingquote:
doei cossiepossiequote:
sry meisj, hou je nog van me?quote:
quote:Beste CJ,
namens FOK! mag ik je van harte feliciteren, je bent namelijk de winnaar van de FOK!Ubi-maandagprijsvraag van 30 juli. Met jouw inzending ben jij de gelukkige winnaar van een What's New-DVD.
Je prijs wordt opgestuurd naar het door jou opgegeven adres, te weten:
xxxxxxxxxxx
Mocht je nog vragen hebben kun je die uiteraard stellen; je kunt direct contact opnemen met een PR-medewerker (PM) of mailen naar pr@fok.nl .
Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om aan deze FOK!actie mee te doen, we wensen je met je gewonnen prijs alvast veel plezier toe!
Met vriendelijke groet,
Pheno
pheno@fok.nl | Public Relations FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |