Het is op zaterdag dan zeker mooi om alle echte bochten van de baan te checken, zoals de eau rouge en blanchimont, maar zoals gezegd is voor het overzicht aan te raden om bij kemmel te staan. Tenzij je zo´n mobiele TV besteld hebt, dan maakt het natuurlijk niet uit...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:51 schreef roelof_jan het volgende:
Thnx!
Toch al besloten om 2 dagen te gaan,zaterdag en zondag. Qua toegangskaart maar 10 euro duurder.
Zaterdag dan ook inderdaad tijd om het circuit te verkennen. Hotel in de buurt, zondag mooi op tijd op de plek die we zaterdag uitgezocht hebben.
Vorig jaar gepakereerd bij ´´entree combes´´, ging prima. Wel in een weiland en het was voor sommige autos moeilijk wegkomen vanwege de modder in dat weiland:) Maar volgens mij is iedereen toch weg gekomen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kun je een beetje parkeren tijdens de F1 of is het echt drama? Ik voel er niks voor om mijn auto half in een greppel te dumpen. Ik ben in het verleden wel op Spa geweest maar niet tijdens F1 en er staan me geen grote parkeerterreinen voor de geest.
Gevonden: http://www.fanvision.com/f1quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:17 schreef roelof_jan het volgende:
Waar kan je zo'n mobiele TV bestellen?
quote:
Bij Rivage staat de TV aan de binnenkant van de bocht, dus op het heuveltje waar je hier recht tegenaan kijkt. Aan de buitenkant van de bocht staat namelijk de tribune, en die kijken altijd tegen het scherm aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]![]()
En je hebt goed zicht op de tv schermen, want die staan aan de overkant van de baan.
Stoel? Nee... vorig jaar ook gedaan; werkt niet. Veel plekken zijn steil (hellingen) waar geen stoel te plaatsen is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:48 schreef roelofjan het volgende:
Nog een weekje.
Zit er over na te denken om een vouwstoel stoel mee te nemen:
[ afbeelding ]
Zit prima, weegt ook niet veel, maar toch wel redelijk groot/log ding om mee te slepen.... wat nemen de meesten mee?
Sta je op een prachtig mooi gras veld (want dan neem ik gewoon een kleed oid mee) of sta je bijvoorbeeld gewoon op zwarte grond (want dus een modderbende wordt bij wat regen?), dan neem ik liever zo'n stoel mee...
Haha, inderdaad, zelf voor mij waren de F1 auto´s te lawaaiigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:54 schreef Catenaccio het volgende:
Ik ben vorig jaar geweest. Had zilveren kaarten en zat (bij jou op de kaart) bij ingang Ster. Die was perfect! Veel schermen en ze kwamen de scherpe bocht door na de start, langs ons en zo de au rouge op.
Wat mij vies tegenviel is de loopafstand! Wat hebben we een eind moeten lopen door alle modder! Ik was er zakelijk, wat inhield dat ik er redelijk representatief uit moest zien. Nou, de volgende keer lekker de oude sportschoenen aan! Het was glibberig, het was nat en iedereen gleed uit. Je moest van boom naar boom. Letterlijk! Dat is dus een ding..
Parkeerplek vinden duurde ook lang. Alles zit al vroeg vol. Wees dus op tijd. Verder begreep ik dat je met bronzen kaarten overal kan zitten en andere collega's van mij die bronzen kaarten hadden switchen nog weleens van plek. Dat kan je natuurlijk altijd doen.
Een ding niet vergeten: oordopjes!! Ik heb nog nooit zoiets hards gehoord! Iedereen zat daar met oordopjes, maar wist ik veel.. Zo leer je dus weer. Volgende keer zeker oordopjes mee!
Voor de rest: Enjoy!
Kon je ze daar ook kopen? Man, als ik dat eerder had geweten! Al had ik er honderd euro voor moeten betalen, ze waren meer dan welkom! Haha..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:56 schreef Marks het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, zelf voor mij waren de F1 auto´s te lawaaiigMaar je kunt daar ook gewoon oordopjes kopen, heb ik ook gedaan vorig jaar.
Klopt helemaal!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:54 schreef Catenaccio het volgende:
Wat mij vies tegenviel is de loopafstand! Wat hebben we een eind moeten lopen door alle modder! Ik was er zakelijk, wat inhield dat ik er redelijk representatief uit moest zien. Nou, de volgende keer lekker de oude sportschoenen aan! Het was glibberig, het was nat en iedereen gleed uit. Je moest van boom naar boom. Letterlijk! Dat is dus een ding.
Ik weet niet precies hoe het zit. Ik heb mijn parkeerkaart (net als vorig jaar) besteld met de tickets, maar zullen ze echt meer kaarten verkopen dan er parkeerplaatsen zijn? Aan de andere kant; het zijn geen officiële parkeerplaatsen... dus het zou goed kunnen ja dat er veel meer verkocht wordt (als je ziet hoe auto's er bij staan binnen de parkeerzones, op alle mogelijke manieren staan ze geparkeerd).quote:Parkeerplek vinden duurde ook lang. Alles zit al vroeg vol. Wees dus op tijd. Verder begreep ik dat je met bronzen kaarten overal kan zitten en andere collega's van mij die bronzen kaarten hadden switchen nog weleens van plek. Dat kan je natuurlijk altijd doen.
Die heb je ook nodig ja. In het begin gaat het nog wel, daarna heb je liever oordopjes.quote:Een ding niet vergeten: oordopjes!! Ik heb nog nooit zoiets hards gehoord! Iedereen zat daar met oordopjes, maar wist ik veel.. Zo leer je dus weer. Volgende keer zeker oordopjes mee!
Hoe lang heb je over Maastricht - Spa gedaan dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:51 schreef TommyGun het volgende:
De heenweg is mij nog nooit tegengevallen eigenlijk.
Een uurtje ongeveer...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:52 schreef roelof_jan het volgende:
[..]
Hoe lang heb je over Maastricht - Spa gedaan dan?
We vertrekken om half 5 van huis, verwachten om half 8 Maastricht voorbij en bij de Belgische grens te zijn...
Ben benieuwd hoe laat je dan ongeveer op het circuit bent...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |