Zit Taiwo daar nu?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kiev heeft wel leuke spelers hoor. Kranjcar,Veloso, Vukojevic, en nu ook nog Taiwo.
Ook Popov die clown van Heerenveen.
Niet reageren. Negeren. Deden we gisteren ook, en het was zo voorbij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ze moeten hem echt een ban geven..
Jep, hij speelt alleen nu nog niet mee, volgende pot denk ik wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zit Taiwo daar nu?en is die in het echt ook zo goed?
Die gaat elk half jaar verhuizen ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jep, hij speelt alleen nu nog niet mee, volgende pot denk ik wel.
Hij is in het echt niet super. Wel gewoon goede LB, maar niet goed genoeg voor een basisplek bij de topploegen imo.
Komt bij Milan vandaan andersquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jep, hij speelt alleen nu nog niet mee, volgende pot denk ik wel.
Hij is in het echt niet super. Wel gewoon goede LB, maar niet goed genoeg voor een basisplek bij de topploegen imo.
Daar heeft hij 4 wedstrijden gespeeld.quote:
Dat wel ja.quote:
Ahh.quote:
Ja ze hebben in fifa zelfs El Kabir heel goed gemaakt, terwijl hij best slecht is..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat wel ja.
[..]
Ahh.
Zo zie je weer hoe nep fifa is
yup, thx.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op Sopcast moet je kijken naar DSC4
El Kabir is voor velen een beest jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja ze hebben in fifa zelfs El Kabir heel goed gemaakt, terwijl hij best slecht is..
Rijst, ban.quote:
Soms zit er zoveel rottigheid in de slipjes dat alleen een ban werkt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:07 schreef Pheno het volgende:
Zullen we al die kutten gewoon weer in de slipjes laten? Lijkt me makkelijker. Dan is er ook nog wat te raden.
Is het mogelijk iemand van een reeks te bannen als de persoon in kwestie continu de reeks verziekt? Met instemming van bijna alle posters in die reeksquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:07 schreef Pheno het volgende:
Zullen we al die kutten gewoon weer in de slipjes laten? Lijkt me makkelijker. Dan is er ook nog wat te raden.
quote:
Ja prachtig manquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rijst, ban.
Zou echt prachtig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |